.

среда, 27. април 2011.

Oglasi domina dama


Kad sam bio 34 godina sam se pridružio State Department. Bio sam upućen na rad kao knjigovođa u malom veleposlanstvu u udaljenim afričke zemlje. Bilo je oko 20 Amerikanaca na veleposlanstva, uključujući šest morski stražari koji su bili odgovorni za sigurnost. Ja sam bio jedan od tri neudane žene zaposlenika, a ostatak su bili muškarci vole domino dame , uglavnom u braku, osim marinaca koji su svi bili oko 20 godina.

Ja nisam kraljica ljepote, ja sam visok, big-kostiju, u blizini pronicljiv, i moje osobnosti je tipično za moje profesije, od kojih mislim da sam više udoban sa moje glave zakopane u knjizi nego u stranci haljini . Ali ja ostati u formi i ja sam otvoren i prijateljski, a ja sam laskati da sam gradskim i sofisticiran.
Prije nego što sam se pridružio State Department moj ljubavni život je bio osrednji. Jedan 10-godina braka i dvoje dugoročne odnose završila s cviljenje nego prasak. Tri jednu noć su se nalazile između LT odnose, i svi su bili prekrasni, možda pokazujući mi smjer moj seksualni život bi trebao ići - iako sam još uvijek previše glupi da shvate da. .
Na Veleposlanstvo moj ljubavni život je otišao iz neuzbudljiv da ne postoji.  Devojke Novi Sad Nakon šest mjeseci moje scorecard one nisu pokazivale nikakve datume, nema seksa, i nema izgleda bilo.
Na moj 35. rođendan djevojka i ja je otišao vanjska strana za dominaciju  Happy Hour na Marine House, veliki lutao vilu, gdje je živio marinaca. Oni su imali bar i bazen u podrumu i prodaju piva. Pili smo i igrali bazen i koketirao s mladim marinaca - i sljedeća stvar koju sam znao da sam se probudio u spavaćoj sobi s jednom od marinaca spava pored mene. Nisam ni znala njegovo prezime.
Sunce je struji kroz prozor u male spavaće sobe domino dama trazi kao što sam ležala na krevetu gola. Ja ne znam gdje je moja odjeća su bili i morao sam piškiti. Vrata su bila zatvorena, ali sam mogao čuti drugim marinama izvan sobe hodanje gore i dolje dvoranama i pričaju međusobno, pa čak i trčkaranje u lonce i tave koje kuhaju u kuhinji. Sam bio težak to odlučiti što učiniti kad je moj krevet partner probudio, prevrnuo, i, s jedva riječ, popeo na vrhu mene i skliznula njegov penis u meni. On mi je ušao tako lako da sam shvatila da sam još uvijek kaplje mokri od noć prije. Nejasno, prisjetio sam se da je spurted sperme u sebi dva ili tri puta.
Moj jezik debela, moja glava bolan, i moj mjehur pun, ja bi trebao biti ponižen. Bio sam ležao na leđima na krevetu u svjetlost dana, a dječak sam jedva znao - 15 godina mlađi od mene - ležala je između mojih nogu i zabode mu metlu-stick penis moju vaginu.Trenutno, ja sam htjela povući daleko od njega i trčanje. Ali gdje? Van u hodnik? Goli?
Bez druge opcije, sam podnio. On je dugo vremena, crpne mehanički natrag i naprijed, naprezanje da sperma, još uvijek prazan nakon noć prije. Zastao je i rekao nekoliko lijepih riječi za mene i, odjednom - sucker za slatko propalica - Osjetio sam oštar užitka, a onda još i zadovoljstvo, i počeo sam kretati s njim i uskoro sam imao prvi čovjek-made orgazam u više od šest mjeseci. To je bio dobar. Kada smo imali oboje završili i on izašao, opustio sam se sretno i, odjednom, svi piškiti u meni prolije van i natopljenom njega i krevet.
On je skočio gore proklinjući i izbrisala off piškiti sam s lima i vikao da sam morao otići.On je otvorio vrata ormara i bacio svoju odjeću na mene. Ja odjeven dok je oduzeto krevet i mopped se piškiti, a kada sam otišao kroz vrata nije ni okrenuti glavu reći zbogom. On nije bio romantičan iskustvo - ali, na razmišljanje, nije bilo tako loše bilo. Morski je nezreli šupak, ali sam imao stečen stavio i ja sam rekao imao sam izvodi prilično dobro. Ako samo nisam morao piškiti tako loše. Lekcija naučio. A drugi je da sam nije bio idući u nađi ljubav i romantiku dok je radio u maloj zemlji u Africi, pa sam je bolje biti zadovoljni u seksu. Drugim riječima, nakon dugih godina postojanja dobra djevojka koja joj horniness suzdržan, odlučio sam postati drolja.
Ja sam sada 50, tako da je bilo 15 godina od moje noći s mora. Ja sam imala spolni odnos s 120 muškaraca. Većina njih bili su jedna ili dvije ili tri noći štandovima. Moje pravilo je: ako mi se sviđa čovjeka i on je spreman, ja jebati ga - a ne nekoliko puta da se dogodilo nekoliko minuta nakon susreta.
Nije da nemam standarde. JA dont 'imati seksualne odnose s muškarcima s kojima radim, niti oženjeni muškarci čije žene su prisutni u istom gradu, a ja samo jebati mladih marinaca kad sam očajan - i oni osjećaju na isti način o meni, posebno jer sam rasti stariji.
Većina ljudi ja sam imao spolni odnos sa su ljudi koji dolaze kod domino dame iz vojvodine  u veleposlanstvo za tjedan ili dva za rad: sigurnost, popravci, istraživanja, revizija, medicine, itd. Oni su obično ste u braku - ali njihove supruge su tisuće milja daleko - i oni su fer igru. Jedan čovjek sam osobito sklon je pokazao do 10 puta tijekom posljednjih 15 godina, a mi smo uživali par noći zajedno na svakom od svojih brojnih posjeta. Ali to je druga priča.
Ne bude lijepa ili mladi, ja sam radio na moju tehniku. Moj specijalitet je "širom svijeta."Počnite s nervozan ili napet čovjeka - gotovo svi oženjeni muškarci su - i raditi svoj put preko njegova tijela, dodirivanje i degustacija svaki dio njega. Petnaest minuta širom svijeta i mrtav čovjek će ustati kao zastavu. Nije da sam ikad imao spolni odnos sa mrtvog čovjeka - iako su neki bili gotovo mrtvi. Najstariji čovjek sam jebeno je 68, a najmlađi je bio 19 godina.
 Ne mogu reći da je moj seksualni život je idealan. Ja još uvijek sanjam da čovjeka da se vrate kući svaki dan, ali ja sumnjam da će se dogoditi. U međuvremenu sam ne idući u izgubiti sve mogućnosti koje se teško dobiti. To je život kurva. Sam ga izabrao i Nije mi žao što sam učinio. Barem, ja sam dobio neke dobre priče za ispričati.