.

уторак, 12. април 2011.

Trazim devojku


Moj off opet i opet dečko i ja pijan međusobno cijelu noć. On je bio razmješten na srednji istok sljedeći dan. Ne mogu se sjetiti koliko puta sam dobio od s nekim od najboljih orgazama mojih 24 godina. Ja odjeven u trenirku da mu zračne luke. Njegov avion je usidren i odlazak vrata otvorena. Ljubio sam ga nekoliko puta sa velikim zagrljaje. I on je ostavio na istočnoj obali i onda u Afganistanu na 18-mjesečnog implementacije. Bio sam jako osjeća usamljeno već. ali, još uvijek rožnat. Ja gledam i gleda na ljude u terminal zračne luke. Imao sam primijetio puno vojnika stići od nekud.
I požuri natrag kući zasipali i odjeven u usku par trazim normalnu devojku  trapera cut-offs i svila bluzu. Jean materijal je savršen Camel Toe-na mom Crouch. Sam bio uzimajući uključen tek gledajući sebe. Prilično deva-toe je ono što ti GI-a su tražili. Imao sam tanak ružičast bluze i na grudi su 36C-a i, naravno, čvrsto zajedno prikazuje neke rascjep. Moje bradavice su ravno oko 1 / 2 "Izgledalo je kao da sam upravo došao iz jedne od tih mokro T-shirt natjecanje.
Odvezao sam se natrag u terminal zračne luke, a ja se pretvarao da traže nekoga. To GI u sivoj kamuflaža došao do mene i pitao ako sam potreban neki pomoć. On je rekao: "Hi there, Missy. Trebate pomoć neke "Žao mi je, ja sam Ron američke vojske. 101. airborn.Primijetio sam da ste u potrazi za nekoga. Mogu li vam pomoći ", pitao je. Rona je bila vrlo lijepa. Igrao sam kao 70-glupa plavuša. Dospio sam gore i twirled moja smeđa kosa oko moje prste i rekao: "Da je Ron, možete mi pomoći. Moja djevojka je letio u danas, ali sam joj donno broj leta ili avio. Ona je samo rekla da će biti ovdje jutros "nastavio sam," Ja sam bio na obje strane terminala i kraj na kraju sam donno mnogo puta. Ja jednostavno ne vidim joj "
Ron, kao vojna gospodin je pitao: "Jeste li razmišljali ona može u čekaonici zračne luke u potrazi za vas? "Možda je ona. idemo gledati ", rekao sam. Kada smo stigli tamo dolje mjesta trojka je bila prepuna. Bilo je vrijeme ručka, a ljudi su posvuda. Tu je mali stol u natrag iza plafonjere. "Hej Ron postoji tablica" tablici postavka je u najtamnijem dijelu prostorije.Moja maca je bila mokra kao što bi mogao biti. Sam mislio ovaj GI ide vatra svoje rakete na moj pička. Vojvodjanski sex oglasi  Bio sam tako uzbuđen.
Sjeli smo i naručili piće. Ron je rekao da se vraćao iz turneju u Irak, bio je drago da se na nas tlu. Razgovarali smo preko nekih napitaka. Ron je napravio njegov premjestiti. decko za devojku Gledao je desno dolje svila bluzu. "Hummm" On je rekao, "nisam vidio nešto tako lijepo u tako dugo. Moj je smanjenje areola na nikal veličinu i moje nipps stvarno su zaglavili vani. On je usporavanje preselio svoju ruku pod moje bluzu, ja sam ga prestao ide dalje tako da ne izgleda kao da sam bio tamo pokupiti dečki. Mogu li, upitao je. On je tweaked moje pravo bradavica. Moje gaćice su bile natopljene od vremena, rekao je drugu riječ.
"My-My", kazao je, "izgleda kao ti stoji na pažnju, decko za decka  ja giggled poput ah glupa plavuša. "Što ti znači" On je počeo oblikovati moje grudi kao da je modeliranje gline. Moj disanje je imao produbiti. Moje emocije su se okrene od požude željeti. Počela sam cijeđenje i trljajući Crouch. On je također bio na punu pozornost. Ja sam ispričao da žene sobu za uklanjanje moje traper šorc.
Vratio sam se s mojim labav jogging gaćice i bez gaćica. Do tada bar je tako pun putnika naš stol je konzumirati i osobe. Nisam oklijevao jedan bit. Sjedio sam na Ron krilu i da je pušku je imao u njegove hlače. On je znao što radim. Ja ruža malo, ja sam izvadio svoj penis, što sam se preselio noga materijala tako da je mogao imati pristup na moj pička.
Sjedio sam natrag dolje. Jedan skliznuti bio sam pun kurac. Mi smo samo devojka za devojku  sjedili tamo nonšalantno. JA iskorišten moj maca kontrakcije jebati taj tip, dok je kod savijanja njegov penis u moje maca. Uskoro sam bio uhvaćen u svijetu drobljenje orgazam baš u isto vrijeme Rona pucao njegov teret protiv moje maternice. Taj osjećaj mi je dao još jedan orgazam. Imao sam zaboravio gdje sam bio i počela vrištati,
Ja sam Cumming! Povikao sam glasno. FUCK ME! S tom istinskom penis. Me učiniti teže. Molbe jače! Bar menadžeri ubrzo pojavio. Rekao sam, bio je preplavljen moj suprug dolazi kući nisam mogla čekati. Oko 6 tjedana kasnije. To je istina.