.

петак, 15. април 2011.

Devojku za sex trazim


Sam je vidio sa svojim prijateljima, šetnju i smijući se i smijući se više nego ikad i ja sam se okrenuo moj najbolji prijatelj na cijelom svijetu u to vrijeme. "I'm going to oženiti.U roku od šest godina, mi ćemo biti u braku. To je jamstvo. "Dvadeset pet godina kasnije, ja sam joj rekao da priča i ona je pogledala u mene i smijali. I smijala se neki više ne mogu da vjerujem da sam podsjetiti nešto slično.
"Pa to je istina", rekao sam.
"Što god" moja supruga je rekao građevinski radnik. Još uvijek je nasmijana kao ona to je.
Yep, moja supruga koja radi gradnje svakodnevno ne izgleda kao netko tko može učiniti čak i posao. U stvari ona izgleda kao administrativni pomoćnik negdje u centru grada.Tko će znati moje vitko, i da još uvijek simetričan žena, bi mogao biti građevinski radnik?Ona je i uz to ona je ljepša od bilo koje druge žene znamo. Ona radi na tome. Ona je prilično dobar ten. Ona je omalen boobs. Ali ona ima najveći noge. Ona je strašan tražite smještaj kukova koji čine njezin izgled ljepušan osuditi dobar u bikiniju u posljednje vrijeme. I ona je to sve za mene i naš brak. Sada mi je s druge strane, dobro sam ostati u formi, ali ako smo dobili u hrvanje utakmicu ... ona može pobijediti. Mi smo dobili zajedno dobro. Mi uvijek imati. Kada sam prvi put pitao ju van, samo mi je trebalo pet mjeseci da predloži da joj i od tog dana, samo nas je još pet mjeseci da se udaju.
Ljudi znali smo trebali jedni za druge.
"Tako je to to?" Upitala je. "Samo večeru?", Rekla je ona.
Sam klimnula glavom.
"To je sve?", Rekla navedeno. "Večera i ništa drugo?", Rekla je ona.
"Nope" Rekao sam joj. Nosila sam ravno lice cijelo vrijeme. "Samo večeru ... to je to."
Jeli smo u tišini, čistom i ukupne tišine od tog trenutka. Unutra sam bio nasmijan gore i dolje. Ona to nije znao, ali našem susjedstvu prijatelji su svi kod nas postavljanje.Postavljanje što, pitate? Oni su bacanje nam stranci vrsta i pored petnaestak ljudi pozvani, također u pohađanje bili su joj roditelji, moj tata, i moje dvije mlađe sestre.Njezina obitelj živjela u cijeloj zemlji. Dakle, prema mojim saznanjima oni ne bi bili tamo.Kad smo se vozili do samo joj auto ili kamion u ovom slučaju je u kolovoz. Ona je na lijepoj haljini i nevjerojatno mogao prebaciti u jedan na ugriz u prstima. Brzo oko-the-blok hoda i tuš i ona mogla biti spremna za oko ništa ispod 45 minuta. I Amanda je bila.
Amanda, što je ime, pravo ... lijepo ime za lijepu ženu ili tako mislim. To je istina. To je savršeno ime za savršeni dama, savršena žena, i Amanda moja nevjesta od 25 godina, je upravo to. Na 50 i nešto neću vam reći joj stvarne dobi, ali to je samo iznad 50 negdje, ona još uvijek ima sve izgleda žena da starost treba imati, a zatim neke sam uvijek vjerovao. Naši prijatelji mislite da je ista stvar, a neki su ljubomorni na njega. Neki nisu.Koga briga što oni misle. Amanda je kao dobar kao oni dobiti, po mom mišljenju.
To je sve skupa. I to je bio savršen. Kada smo stigli kući, u roku od dva sata, to je samo četvrtina od osam. Vrijeme je za neke ozbiljne tulumarenje, rekao sam joj da kao što smo hodali u. To je bilo kao i svi od njih viče: "Čestitam", naravno. Nakon što se dogodilo smo svi družili govori i smijeha i smijeha i nošenje na neki više. To je konačno sinulo mi je skoro sve od njih svi su odjeveni do ili izgledati poput mene, koji je uvijek pogrešku ili joj što je uvijek dobro. Jer ako se nakon modne moja supruga, to govori nešto o vama, i nju.
"To je spremna", rekla je Amanda.
"Što je spremna?" Amanda pitao.
"Znaš ... ti-zna-što su", rekla je ona.
"Stvarno, ti to znači? Oni su dobili sve postaviti i na to kratko vrijeme? "
Susjedstvu žene klimnuo ili barem dva od njih nije imao. Koliko svi drugi je bio uključen, nisam znala ništa o tome. Na oko 10:30 je počeo da se jasno od tamo i svi su otišli oko 10:50. Imali smo kuću za sebe. To je bio gotovo u potpunosti očišćena, osim za neparan ili kraj tu i tamo. To bi mogao biti raščišćena kasnije. Naša djeca imali i tzv. Nismo ih nazvati sve do sljedećeg dana. Oni su narasla, preselila se, na faksu ili nešto na to utjecati. Dobro i to je sve što je bitno za trenutak ... bla, bla, bla. Možda znate o tome.
Na katu, ona je čekala za mene da se. Bez nečijeg znanja da mi je ona bila tamo gore obličje okolo za znakove, ali nije mogao naći ništa at svi. Ja ne znam što. Ona je i to joj je bio prisutan za mene, za nas ... zauvijek i uvijek i uvijek. To je bio idući u biti naš prvi, i jedini, sex video. Nadam se da će ispasti lijepo. Nadajmo se. Hodao sam na jednom katu. Stajala je tamo, još uvijek odjeven, i pogledao moj način, smiješeći se. Lijep i nježan osmijeh sam mislio. Rekao sam joj previše. To je prilično osmijeh i oči glistened, ali vidim kako ona ne zna gdje je bilo koji od kamere, niti ja, nismo mogli "gledati" prema bilo koji. To je u redu. Jedan od njih je uhvaćen joj slavan osmijeh. To je jedan koji kaže: "Ja sam sve tvoje opet večeras. Da li me bilo koji način želite da mi je činiti. "To je ono što mi je rekao. Nisam ga ni očekivati. Bila je uzimanje off sutra. Nakon toga bih shvatiti zašto. Ona bi bila u izgradnji skoro cijeli svoj život i još uvijek izgleda kao nježna duša priču jednom ona mijenja iz njezina radnu odjeću. Ja vam jamčiti ona.
"Voditi ljubav sa mnom?", Rekla je ona.
"Ja bih ljubav da vas bilo koji dan ili bilo gdje", odgovorio sam velikodušno.
"Dobro, jer želim vam da ljubav kao ludo kao i uvijek, večeras", rekla je ona.
Način na koji je je rekao to se činilo ... organizirali? To je ono što sam mislio. Zašto je ona djeluje tako ... čudan večeras, pitao sam se. Bilo kako bilo, ja undid moje košulje.Hodao sam prema njoj kao što sam hodio prema njoj milijun plus puta, ali sam prestao.
Okrenuo sam se i otišao natrag do mjesta gdje sam prohodala s za početak sa. Drugi put sam to učinio, sam to učinio pravu. Hodao sam s mukom i junaštvo u mojoj korak, poput konjanika. Kao vitez nosi i nosi na kao što je trebao. Mislim, ali nisam jasan, ja sam joj impresioniran. Jeste li, ne znam, ali ona mi je promatranje. Ona je pogledala u moje cijelo tijelo, sve od mene. Nasmiješila cijelo vrijeme radila. To je kad je počeo poništiti joj haljina joj bih stavio u našoj spavaćoj sobi prije nego što bih otišao iz te večeri. Gledanje joj mi je okrenut na, veliki put. Shvatila sam kako seksi ona još uvijek bila u to vrijeme. Hard, curvy, mekan, te krivulje s jedne strane ju na drugu. Da, jesam li spomenuo je ona curvy? Moram objasniti moja supruga je dar od bogova, kada sam upoznao nju godina i rekao sam mu, ili njima, ili netko koji put leđa našto, a ja ne bih to zabrljati gore kad smo se vjenčali. To nije zabrljati gore bilo.
To je bio veliki noć i raste veći za trenutak. Malo sam znam da je sve se snima na vrpcu na tri mala, neviđene kamere kroz "desert" u našoj spavaćoj sobi. Tko bi znao? Nije mi jasno. Ne, bio sam potpuno nesvjestan onoga što je bio postavljen i kao što smo gol, počeo sam gledati njeno tijelo mijenja. Od onoga što je ona sve dok je otišla u kupaonicu i staviti na to malo, ako želite tako nazvati, komad. Opa! Ona je rasla nova hips i boobs nove. Veća i bolja i još joj tits činilo nekako hrabriji. Bio sam tantalized još više joj. Nema šanse, pomislio sam. Kako bi moja supruga biti bilo ljepše onda je ona već je? Ali ona je to noć u tome ... da ... ja još uvijek nisu shvatili ono što oni nazivaju ga samo zato što nije bio na previše dugo nakon što ju je stavio na.
Kada je otišao natrag van, bio sam nosio majicu lijepo, ali ništa drugo, ali moje boksači.Moj uobičajeni, ali ne i njen, ona me je impresionirala, deset puta više. Nisam mogao premjestiti, ni mišića. Gledao sam u nju kao dječak, ili vrlo mlad čovjek, gledajući na njegov prvi seks njegova života. U istinu, ja bih vjerojatno bio gawking na nju. Ona je nasmijala i podigla prst. Dođi ovdje je ono što je rekao za mene pa sam zgazi bliže i bliže sve dok sam stajao nad njom, nad njom seksi tijelo. Osjećao sam trnce nisam osjećala u zadnjih nekoliko desetljeća. Wow, mislio sam, ona je ili je njeno tijelo to za mene? To je morao biti jer je nekoliko dana mi haljina zajedno sve vrijeme i nikada nije ona me osjećam onako kako sam učinio.
Dakle s tim, ja lunged u nju i poljubio njeno tijelo, dok drži, strastveno. Držala me čvrsto.Držala mi je blizak kao dobro. Bili smo poput dva plemića spušta i stvara trenje kao nikad prije. Ako postoji bih bio benzin oko, mislim da bi zapalio zapravo. Kako je došla na mene i kako sam došao na njoj je bio toliko drugačiji, ali volio sam sve to i prije nego što sam to znao, joj ruku je između nas. Ona je to osjećala, ona milovala, a ona je omotan joj ruku oko mog penis, iako mi boksači su još uvijek na.
"Ohhh" Čuo sam sebi reći. Ona osjećala lijepo, jako lijepo.
"Aha ... ohhh je pravo djeteta" je počela govoriti. "I tu će biti puno više od njih večeras previše", dodala je.
Stvarno, mislio sam. Misliš ... ja sam uzimajući puno toga večeras? 25 godina i nikada prije nisu učinili ništa kao ... kao ... kao brižan? To je ono što je valjanja kroz moju glavu.Nisam briga. To nije važno. To je bila jedina žena sam ikada volio bih kroz moj život.
Ruke doplivao oko leđa. Oni skliznuo više od mene, sve više me u leđa. Ja izdvajali joj bliže kao što smo poljubio. Moje ruke, kao što su protrlja leđa i kosu, osjetio mekoću njenog tijela, a njena kosa previše. Ja sam rekao zašto su poslove bilo koje vrste, kada je jedina žena želim je protiv mene i ljubi upravo sada.  Trazim devojku  Njezina omalen boobs, osjećali su veće i hrabrije onda su ikad osjetili tu noć.
"Touch me", šaputala je. Ali ja sam rekao sam sebi. Ja sam vas dira. "Feel moje grudi", rekla je u mekom nježan ton. I napokon sam ga dobio. Ja ih vraćali okolo kao što sam usporio i zaustavio moj joj ljubakanje. Mi smo gledali u tuđe oči. Bila je nešto traži i što je ona tražila, ne znam, ali našla sam ili više do točke, moje ruke, namatanje prema njoj tits."Mmmmmm" Čuo sam joj reći kako joj glavu ustali. Njene oči su počeli gledati prema stropu kao prsima je dao način na moje ruke. "Da, to je ono što mi se sviđa med ... da se osjećam ... kao što je to. Uhhh ohhhhhhh, yeah ", rekla je ona. Njezin glas je postao glasniji što je dobio više agresivno kao u trenucima premještena naprijed.
"Mogu li?", Rekao sam joj.
Ja bih bio obličje at je, na nju ... njen komad i od toga trenutka nisam imao pojma što je to nazvao, ali definitivno je uzbudljivo za mene. To je istaknuto joj curvy bokove i pogledala joj tits veći od života, iako sam znao da nisu bili. Ona se nasmiješi. Ona je napravio siguran da sam vidio nasmijana previše. To je kao da je znala što želim i što smo oboje htjeli. To je bio njezin način da mi govori: "Bilo je vrijeme."
Ja ga razriješen s leđa. To drooped. Dakle, nije joj tits. Mmmmm saggy tits, zar ne? Nije bezobrazan, ne mladi i drzak kao jedan od svojih kćeri, ali ona je tijelo neodrediv po prirodi u ovim krajevima, pomislio sam. A kad je došao off, sve daleko, odmah sam nagnuo i poljubio sam hip ... nešto što ja nikada ne s njom.
"Wow, sad da je drugačije", rekla mi je s ljubavlju.
"Oni su neke od najvećih kukova u zemlji, znate ... To su", rekao sam.
"Mislite da je?", Rekla je ona.Trazim devojku 
Nakon što sam ustao, sam joj pogledao u oči. Sam klimnula glavom. Moje oči nisu potez. Ja to značilo. Njezin su neke od najljepših, najčvršći, a većina dobro definirane krivulje za ženu u njezinim godinama sam joj rekao. I kao što sam joj rekao, sam je pogledao u lice. Bio sam iskren kao i uvijek. Ali onda starinski ljubav čineći preuzeo.Zgrabio sam joj sisa s obje ruke. Ja sam ga uzeo i nježno položi rojenje poljubac preko njega kao što sam joj bradavice proguta sve na putu u moja usta. Žvakaća ga s mojim kutnjaci, imao sam joj cika i zavijanje tiho. Njezina koljena savijena. Ona je gotovo pao kao što sam uhvatio uhvati rukom i otišli smo u krevet. Goli, ja joj propisani.
Joj boobs, nepoznatog mi bili u pravu s obzirom na dvije od tri kamere koje su postavili u našoj sobi. Ljubio sam i isisan, pa čak i lizali ih neki više. Prije nego što sam to znao, ona je s kreveta kao da ju savijenim leđima i ona je squealing opet i opet. Je li to moja supruga, imao sam pitao. Je li to, pitao sam se. Ona grabbed držite na moje lice. Ona me je izvukao gore opet. Mi poljubi kao naša tijela gumiran jedni protiv drugih. Bio sam teže, a hornier, onda sam ikada sjetiti se. Ja sam htjela biti u mojoj ženi. Ja sam htjela sići na nju ... još bolje, u njoj. Rekao sam joj previše.
"Mogu li ići u sebi? Ja sam znate, hornier onda bull "Rekao sam joj.
Njezin odgovor je bio: "Znam. Radite ... Ohhh yeah fuck "i otišao na dodavanje" oh yeah ... bog ti trebaš obaviti ... super ... beba ... super! "Onda je prošaptala pravo na moje uho."Fuck me baby ... Fuck me ... teško!"
I tako sam učinio. Išli smo na to, oba od nas. Me iznutra i njom na vrhu, da tako kažem ... Kao što sam otišao u nju, ona je  trazim devojku iz  skliznuo prstima rupa nad njom i sama masirala kao što sam umočen u nju i gledala ju uživajte u našem vođenje ljubavi. Znam da sam učinio i to je izgledalo kao da je previše. Mi smo bili vlasništvo zabava ili barem u to vrijeme, bio sam. Prije nego što sam to znao mi je promijenio pozicije. Ovaj, da, i druge načine zbog svoje žele raditi stvari malo drugačije, ja jebeno moja supruga na način mi nikada nije jebeno, kao što su bočno, od iza, a svako radno mjesto, napravili smo ljubav od bio strašan. Konačno, došao sam i ja došao na nju, a ne u njoj. To je najbolji dio svega toga.Imao sam uvijek želio da se sperma na nju, a ne unutar nje. sex sa devojkom  Imao sam priliku da je te noći. To je bio strašan kao pakao za mene.
Nakon što je sve učinio, sam ležao iza nje i njezina održana usko. Razgovarali smo o svemu. Mi smo bili teško disanje, ali cijelu noć je bila savršena. Mislio sam tako. Ona je napokon predale i pogledao me.
"Želite li to učiniti s drugim ljudima neki dan?", Rekla je ona.
"Što ... i upropastiti ono što imamo?"
"Aha ... to učiniti drugačije. Uvijek ću te voljeti. "Ona slegne devojke za  ramenima kao i ona pogledala mene trgu u očima. "Uvijek" ona je otišao na to dodati ", ali želim probati druge ... znaš ... ljudi. ne bi ti? "
Sam tamo ležala gleda na nju. Konačno, kako je vrijeme navučen na sam počeo da osmijeh, te u tom trenutku moja supruga znala da je gotova stvar. Bila je idući u biti u mogućnosti da devojke koje  imaju seksualne odnose s drugim muškarcima. Ja bih se imati spolni odnos s drugim ženama, ako sam htjela. Ali to bi trebala biti odobreni od strane druge stranke u našem slučaju.
"Tako med", rekao sam. Imao sam napokon figured it out. "Gdje su mjesto kamere u?"
"Huh, ono što su ti govoriš?", Rekla je ona.
Ona je namignuo. Mi smo se smijali. Imali smo više seksa i više nego normalno.