.

петак, 1. април 2011.

Svigeri Vojvodina


Bio sam samo naselili na balkon i telefon je zazvonio svinger par  - ja ga pokupila i glas joj je bio tamo.
"Bok."
"Oh, hi, Sheri. Ja sam sve riješiti. Kada su vam dolaze da me vidiš? "Pitao sam bez daha.
"Pa drago mi je ste napravili to OK!", Rekla je smijući se malo.
"Naravno! Ne bi propustiti ovu i za svijet. "Ja giggled.
"Budi tamo ujutro?"
"Ja ću vam poslati taksi za nju s babysitter za taj dan."
"Vi ste?"svinger par trazi 
"Da, ovdje vratar u hotelu je uređena da je za mene. The babysitter može doći svaki dan ako želite da ih. "
"Oh, ti si tako slatka -. Da da bi to tako lako za mene"
"To je razlog zašto sam ovdje, beba, da bi ga lako na vas tako da možemo biti zajedno."
Ona je upravo udahnuo uzdah.
"Vi zvuk tako slatko, baby! Što vrijeme želite taksi? "
"Oko 7:30 ili 8:00 sutra ujutro? Bi li to biti u redu za vas? "
"Anytime, moja slatka djevojka." Ja sam duboko disao.
Nakon što aranžmane sastati u ponedjeljak ujutro, mi dodatno uređen u susret te večeri na Skype zatim objesio telefon. Ona bi meni u susret na Skype oko 23:00 i večeras ćemo razgovarati za vrijeme nakon što joj muž otišao na spavanje. Sam prijavljen na vezu hoteli web-u oko 10:30, a susreli smo - imala divno verbalni seks i sam otišao u krevet da mislim dobre misli o njoj.
Sutra ujutro, to je sve što sam mogao misliti. Svi ovi mjeseci čekanja i pisanje priče zajedno konačno dolaze proći. Odrasla sam sve više i više uzbuđen i jedva spavao.
Jednostavno pokucati na moja vrata - to je oko 8:30 - sam stavio na moj tanki plašt koji je bio zamotan na stolac do kreveta. Nude ispod, ali ja nije briga - ako sam sumnjao da će um.
Upisala - Pogledao sam na nju i naše oči susreo po prvi swing ljubavnici  put. Njezina smeđa kosa prelijevaju preko ramena, ona je na malu plavu haljinu je imala kada je uzeo sliku ona me je poslao. Što vizija ljepote ona je. Zatvorena vrata iza sebe-sada smo bili sami za vrlo prvi put. Moj penis osjetio porast poziva unutar moje haljine i ustati malo.
"Oh, Baby!" Ja sam uzdahnuo.
Ona i Hodao sam prema drugom polako. Sam ju je odveo u mojim rukama, drhtanje malo u očekivanju, ali kako je smještena unutar moje raširenih ruku i rukama je otišao preko moje leđa ubrzo sam opuštena joj dodir. Ona je samo 4'11 "visok a ja sam 6'2" pa sam towered nad njom neke. Druga stvar koju sam mislio o tome da je ona su 28 i ja sam 48, 20 godina razlike u dobi, ali da je ubrzo nestao u svojim mislima.
Držao sam ju blizu moje tijelo, pogledao dolje na nju. Njezina usta su okrenuli do mene kao što sam rekao,
"Ti si stvarno ovdje, baby."
"Da!" Ona je disao.
"Ne želimo to učiniti?" Ja sam je pitala za posljednji put.
"Oh! Želim. "Pogledala me vrlo duboko joj dah ulov u svom grlu.
"On neće propustiti ako ste mi dali neke maca?" za svingere Molio sam što moje usne spušta na nju.
"Ja to sumnjam, baby! A ja stvarno ne briga ako on ne u ovom trenutku! "Uzdahnula je kao moje usne njoj pronašao blago i da ih pritisne protiv nje usne. Ona je odgovorio odmah stoji na njoj prstima doći do mene.
Zaključana u strastveni poljubac održali smo jedni druge stoji u sredini sobe. Moje ruke cupped joj malo bustled oblikovan dupe i izdvajali joj blizu moje raste penis. Njezina glava je bačeno natrag malo da mi daju pristup joj soft otvoriti usta kako našim jezicima dotakli unutar naših usta. Ona stenjali pod mojim dodirom, moja usta izrekao meke zvukove unutar naših usta kao i mi nježno miluje naša tijela u isto vrijeme i osjetio naše zajedničke razmjene intenzivno u granicama naših bića.
Sam izdao moj zagrljaj, odustao od nje malo, i otkopčao bijele tipke na nju plava outfit polako, vraćajući joj usne kad sam otvorio zadnji jedan. Njena haljina je pala na podu oko nogu. Moje ruke zaokružiti njezin struk ponovno osjećaj meke osjetljivu kožu.Objavljen joj grudnjak i ona neka ga odvesti otkriva njene grudi lijepe dovoljno za mene.Ja lučni mojih leđa, uzeo ju je ostavio dojke u mojoj ruci, stavio moje usne na bradavici, i isisan je teško dok sam režirao moje druge strane joj trbuh iznad nje G-String i nježno milovala joj trbuh.
Dok sisa joj bradavice, trčao sam svoju ruku u njezinu G-string, a ona biti uklonjena iz nad njom bedra, otkrivajući joj mokro gol brežuljak, neka to onda kap na vrhu joj plavoj haljini. Njezin dah dolazi u duboko spor ritam mog disanja rastao dublje. Usne na bradavicama, prst nalazi prorez između njenih nogu. Mokro - tako mokro, ja ga prstiju nježno gore i dolje prorezati. Čuo sam joj tiho jecati, loveći dah kao što sam polako otvorila joj maca usne s mojim prstom.
Počela sam ljubeći njene grudi ide dolje joj trbuh, polako prema njoj nagradu između nogu. Ona ih je otvorio nešto kao moj usta našla nasip i lizali prema njoj razrez. Na koljena sad pred njom moj jezik pronađen kaplje razrez i isisan joj nježno. To je otvorilo svoju strast i ona je odmah shvatio potiljak i izvukao usta joj dublje u svoje prepone.Odgovorio mi je sisa više pažljivo pražnjenje njezina ljubav sok u moja usta. Mokri zvuči kao ja sisao joj, onda sam ustala, shvatili njezin vitak tijelo u obje ruke, hodao prema krevetu s njom clasping mnom blizu drži me čvrsto. Mi poljubi duboko kao što sam nosio joj nekoliko koraka na krevetu u susjednoj sobi. Mogla okus joj maca na mojim usnama kao što smo poljubio. Kao što sam hodao s njom u mojim rukama sam cupped magarca i njezin drži do mene.
To još uvijek je nenamješten iz mog sna sinoć. Stavi dolje nježno ispred mene na krevetu, pogledala sam dolje kao ona scooted prema središtu kreveta, a ja otvorila moj ogrtač i neka ga ispustite na pod. Gledao sam kako je otkrila joj kaplje maca i počela sama ukazivanje dok je gledao moj penis rasti do pune dužine ispred nje.
Moja prsa prekriven prsima dlaka, moj penis je okružen gustom tamne kose i moja 7-inčni po 2,5-inčni promjer alata stoji uspravno za nju sada. Pogledao sam pažljivo u oči da su pola zatvorene sada, a zatim spušta moje tijelo na njezin, opet kružiti svoje tijelo sa svojim rukama u leđima i magarca i podizanje njeno tijelo potpuno izvan krevetu ispod mene.
"To je vrijeme, Baby!" Ja dahnu
"Da!" Uzdahnula je ispod mene.
"Stavite ga gdje ga želite, dušo."
Podigoh moje tijelo od off joj blago, i da sam osjetio njezine nježne ruke stisak njegove dužine, ona skliznuti blago prema njoj razrez. The prirubnicom glava staložen ima za instant - ona je uklonjen joj ruku iz mog krut, čvornat, plijesni alat i gurnuo joj ruku u listove, da ih hvatanje, joj glavu malo. Ljubio sam joj duboko pokriva usta u potpunosti. Ja pritisne mojih bedara prema njoj nježno, osjetio sam lupanje glavom povredu joj sfinktera mišića dobivanjem ulazak u njezin otvor.
"Oh, Eddy!" Ona dahnu.
"Da - Baby!"
"Da!"
"Oh Bože!" Ja dahnu.
"Baby!" Ona shrieked.
"Sada - Baby" Ja spušten moj penis malo dublje.
"Ahhhh!" Ona dahnu.
"Još? Želite li više, baby? "Prošaptala sam.
"Više! Ahhhh da! "
"Dublji?" Pushing u više.
"Da!"
"Dublji? Dublji? Više? OHHHH, Baby! "
"Još?", Rekla whimpered.
"Dublje! Dublji! "Ja whimpered kao što sam osjetio nalet mojih bedara moj penis duboko unutra.
Stroking neki više, kojom je pune dužine moj hard penis unutar u nekoliko sekundi, s njom penjanje na orgazam kao što sam dosegla punu dubinu unutar nje. Osjećao sam joj malo maca reagirati postupno diže do vrha, a zatim clasping moj hard penis u svojim granicama kao što je uzdahnuo glasno,
"Bože moj! OH Eddy - OH Eddy - OH Eddy "!
I ja sam znala da ga ima pod sobom kao svoje tijelo heaved puta pod mojim postupcima. Ona je shvatio plahte zbijeno, humped u susret mojim pokopan penis, moju ruku ispod njezine stražnjice osjetio gdje je moj penis je bio pokopan u njoj, ljubav tekućina koja teče iz nje obilno vlaženje moji prsti kruže joj maca puna moj penis. Usne njene vagine su izbočen van naprezanje za smještaj moj alat. Nastavio sam crpne unutar nje dok je ona eksplodirala joj uzdržljiv inhibicije. Stroking - stroking - milovati - puna dužina unutar nje - ne zaustavlja milovati.
"Get on beba! Nabavite ga za mene! Učinite to - to učiniti. Neka se sve to ići beba - ja sam tvoj. Osjeti moje dijete kurac! "
"Ohhhhhhhh! Ahhhhhhhh-YESSSSSSSSSSSSSS! "Ona je vrisnula osjećaj da žure u i iz nje teško.
Njezino disanje je otežano - teški - moj dah je bio težak, pa čak i. Ljubio sam joj vrat, a ona vibrira ispod mene. Bila je vlasništvo vrlo nasilno orgazma za mene i ja sam ga volio.Humping - humping - seksati. Nije zaustavljanje za drugi.
Naša znojenje tijela ošamario zajedno, u krevetu puna ispod naših prijedloga. Mokro maca - kliženje i iz nje. Mokri zvuči kao moj penis glided i bez zaustavljanja. Bila je to primanje slobodno, otvoreno i noge seksati do zadovoljavaju moje heaves. Teže i teže.
Njen dah je došao u oklijevaju mekom stenje sada.
"Oh - Oh! - Oh"
"Ahhhh Ahhhhh Ahhhh" Ja grunted kao moj sluzavi penis masirala joj teže i teže.
"Oh! Eddy! "Ona shrieked.
Kaplje sok svoju ljubav na krevetu iznad moje prste gura se u nju magare. Prst u njoj šupak. Dublji - ukazivanje joj.
Ona yelped kao što sam nastavio moje lupanje u njoj.
"Oh! Baby! "
"Želite li ga više beba!" Ja whined.
"Da - Nemojte prestati. Više - više -. Više "
Ona je vrisnula još jedan orgazam u moje uho. Ljubio sam joj opet onda se preselio moj poljubac joj vrat dok je zadrhtao pod mene. Znoj izlijevanje od nas sada. Svjež zrak na leđima - Osjećao sam joj noge čvrsto omotan oko mojih leđa.
Ja uklonjena moje ruke ispod nje, a zatim zamotan moje ruke oko koljena, povlačenjem njezine noge natrag na prsima. Kroz koljenima drži ih natrag teško protiv nje prsima.Humping neki više, ona je divlja je sada, osjetio joj malo maca klinču oko moje vratilo.Znao sam da je - bez povratka sada
"OK baby!"
"Da!" Ona je povikao.
"Dolazi! Baby - dolazi "!
"Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh." Ona screeched.
Moj penis osjetio navalu sperme dolje cijev alat unutar moje, throbbed teško i prestaje moje sjeme duboko u njoj convulsing ljubav tunel.
"Osjećam da me ispunjava." Ona je vrisnula i gurnuo joj lupanje bedra do zadovoljavaju moje zahtjeve.
"Moja sperma beba!! Punjenje baby! "
"Bog! To je toliko vruće u meni! Tako vruće, lupanje pijetao, baby! Ispuni me-me ispuni, "Ona je vrisnula glasno convulsing oko mene s njom zbijeno maca
Ljubav tekućina zasićeni dubinama joj maca prisiljavanja višak iz okolnih moj penis i zaštićene smo čuli zvuk squirting jer oozed se u plahte.
"Shot u vama, baby!"
"Oh Eddy!
"Feel to dijete?"
"Ahhhhhhhhhhhh! Yesssssss! Dakle, puni!
"To je moja djevojka." Penis lupanje u njoj.
Odmaranje i dalje s mojim penis u njoj, ja sam objavio njezine noge natrag na postelju, na svakoj strani moje noge. Još uvijek zakopana duboko unutar sada. Mi nanijet off to nekoliko minuta od ukupno opuštanje.
Kucati na vrata sobe. Pitao sam tko je to i gospođa reče:
"Kuća Imajući" Oni su htjeli čisti sobu. Zvao sam ih,
"Samo minutu."
Ja izdvajali iz nje s sisanče zvuk kao moj penis je došao iz mokro joj maca.
Ja se dobio staviti na moju haljinu, otišao do ormara i dobio haljinu za nju da je visio tamo, pohvale od hotela. Ona užurbano stavite ga nad njom i ode prema otvorenih vrata za naše palubi s pogledom na ocean. Ja ih pustiti na čistu sobu.
Otišao sam u hladnjak i izašao iz otvorio bocu bijelog vina sam pio na noć prije i dvije čaše, a pridružio joj se na otvorenom palubi. Gdje je ona sjedi gleda u mene i nasmijana, njenu kosu razbarušen iz naše vođenje ljubavi.
Sam dotakla njenu kosu, nagnuo, poljubio čvrsto na  za svingere usnama, sjeo u stolac pokraj nje, i svaki od nas izli čašu vina. Mi smo nazdravili jedni na druge i pio vino, a naša domaćinstva žene čistiti našu sobu. Razgovarali smo i dijeli naše živote, razgovarali o svemu što je došao na pamet. Smijali i zadirkivali jedni druge, više vina. Sam ustao i otišao u sobu kao žene su ostavljajući ih vrhom i preuzeti poklon sam joj donio iz država.
Vraćeno na terasu, sjeo, ona je ustao i napuni moje krilo s njom slatko malo tijelo kao što sam sjeo, a sam je obuhvatio u mojim rukama, poljubi mi opet. Ja uzorkovana slatko vino na usnama kao što sam sisao joj donju usnicu. Mi zaključana u zagrljaju za nekoliko minuta, kao što sam osjetio joj toplo tijelo kroz haljinu. Uzdahnula je glasno i moj dah je uhvaćen u grlu kao što sam osjetio strast opet pojaviti u mom bedra.
Moja ruka zalutao u otvaranju joj haljinu i otkrio mek kožu njezina bedra. Ona je upletena bokovima na moj dodir i pogledao pažljivo me s tim smeđim očima njezin. Ljubio sam joj opet osjećajući strast probuditi dok sam istraživao svoje pod plašt za nekoliko minuta. Ja fingered joj razrez i osjetio vlagu driblati iz njezine vagine.
Ona dahnu kao što sam je dotaknuo,
"Oh, Eddy!"
"Vi kao da je beba?" Pitao sam i poljubio opet.
"Ummmmmmmmm!"
Dospio sam u moj ogrtač džep i dohvatiti dar sam donio za nju. To je bio dildo nemoderan iz stvarnog repliku moje penis u erekciji, sve do posljednjeg detalja. Ona je pogledala ga i šapnuo,
"To za mene?"
"Da! Želite li ga isprobati? "Šapnuo sam joj natrag.
"Oh! Yeah! Nikada nije jedan od onih prije! To izgleda tako stvarno! "
"Točno replika onoga što ćete dobiti." Sam uzdahnuo i nasmijala na nju.
Moj prst protrlja svoj mali klitoris nekoliko sekundi, osjetio ljigav ljubav tekućina oozing iz nje preko moj prst. JA je uzeo dildo i ran u njoj vlaženje razrez gore i dolje jednom ili dvaput. Ona squirmed primjetno i otvorila svoje noge neke kao što sam stavio glavu dildo protiv otvaranja te ga gurnula unutra.
"Ahh! Ahh! ! Ahh "Ona squealed osjećaj podijelite ga joj maca ulaz i klizanja unutra.
Ja lizali prste pokrivena s njom ljubav tekućine zatim poljubio čvrsto i njezin održava tamo dugo dok kao što sam polako umetnuti moj dildo penis u nju dublje.
"Oh, baby!" Uzdahnula je osjećaj da joj podijeli sve dublje i dublje.
"Da! Da! Da! Oh Baby! Ona je udahnuo teže.
"Ummmmmm! Sam uzdahnuo kao što sam manipulirao alat u njoj polako na prvi onda rastao brže i brže, povećavajući joj užitak sve više i više. Uskoro položila svoju glavu natrag na moje rame, otvorio šire za mene, bio sam stapni alat brže i brže pune dužine na mokro joj maca.
To je dolazio - znao sam da dolazi, ona shuddered na mom krilu - Ustala je veći i veći.Ona je vrisnula glasno,
"Eddy - Eddy - Eddy - OH! Eddy Ja dolazim! "I da joj je tijelo potrese mahnito kao ona orgasmed squirting više soka na dildo i moje noge.
Ostavio sam dildo u njoj, joj pokupila u moje ruke i krenuo prema krevetu gdje sam joj utvrđene nježno, otvorila mi haljinu i položi moje tijelo protiv nje RS, povukao se s dildo sisanče zvuk i nalazi se na čelu svoje penis u svoje mjesto i ograđeni moje lupanje pijetao sve unutra. Ona pustiti dodatnu ošteniti i orgasmed opet oko moje ukorijenjene penis kao što sam pao dildo s kreveta.
Humping joj, sve teže i teže, sve dublje i dublje, i sve na putu, a zatim svi put out - natrag, klizi zvuk, mokro zvuci, brže i brže, ja joj humped, ona wheezed i uzdahnuo glasnije i glasnije. Moj dah dolazi u brzom uzdasima. Osjećao sam orgazam diže u moje loptice, je rastao, i rastao neki više. Rising - raste! Znao sam da je uzimajući u neposrednoj blizini.Filc sjemena počinje ispuniti moje cijevi u moj penis,
Izvukao moj penis iz nje lupanje rupe, s sisanje zvuk, ja sam  sving klubovi se povukli off joj, joj se nalazila tijela sa nogama preko njezina tijela na svakoj strani njezine grudi, je uzeo moj sluzavi penis kaplje u moju ruku i usmjerenih ga na usta ,
"Otvorite usta, baby! Želite li ovo, Baby? "Ja sam uzdahnuo glasno kao što je pogledao moj penis pravo tu za nju vidjeti. Ona otvori joj usta slatka, a ja manipulirala moj penis s jedne strane sebe masturbira ejakulacije.
Sjeme pucao iz kao moj penis lupanje prestaje moja sperma na usnama iu usta, a slijede ga šef moje lupanje vratilo dolaze u usta.
"Ahh! Ahhhh! Ahhh! "Kao što je pucao u nju sisa otvor.Vojvodina erotika
Ja podlogom moj spurting penis iz njezinih usana, opet pozicioniran moje tijelo više od njene vagine ejakulacije sjemena na svoj trbuh i grudi, a repozicioniranje mojih bedara zbog njezine receptivne noge i ponovno ušao njezin sve-konzumiranje maca ponuditi joj posljednji viraj mog orgazma kao što je objavio novi orgazam trenutačno kao ona osjećala da nju ući.
Sam je poljubio, neki od mojih sisa ejakulacije iz mokro joj usana. Mi trguje moje sjeme unutar naših usta kao što sam opet pucao ostatak mog opterećenja unutar nje ljubavi tlakom. Ona je apsolutno divlje sada, bokovima mašući gore-dolje, ruke gripozan posteljina čvrsto i njeno disanje izvan kontrole.
Mi se istopila u ruke jedni drugima kao što sam joj valjane na vrhu moje znojenje tijela s mojim penis zasadili duboko unutar joj mokro vagine.
Kasnije smo se preselili neke, ona poljubi me puno na usnama  za svingere i mi se nasmiješio odozgo kao što sam moje ruke sklopljene oko nje, sjeo, povukao moj kaplje alat iz nje i pokupila joj malo tijelo i krenuli za kupatilo zajedno. Držala me čvrsto s nogama i rukama oko mene i smijali kao što sam okrenuo na tuš. Zakoračili u tuš s njom i osjetili smo toplom vodom brčkati oko nas.
Nice tuš - sam lathered nju i uzvratili i pomiluje moje cijelo tijelo kao što sam učinio isto za nju, ispiranje od znoja i sjemena iz našeg tijela. Mi smo bili nered znam, ali to je bio "dobar" nered. Mi sušene off, sami odjeveni. Dok je ona završila u kupaonici, ja sam naručio u sobu za ručak.
Kasnije smo uživali puna ručak na terasi gledajući na more u daljini i pričaju i šale - uživaju međusobno u najvećoj.
JA je dobio ključ u moju sobu za nju, dao joj i rekao,
"Koristite ga koliko god želite ovaj narednih tjedan dana. Ja ću biti ovdje za vas bilo! "Tada široko se nasmiješio i poljubio.
Išli smo u šetnju do oceana držeći se za ruke i  sving za sve govoriti zajedno za više od sat vremena.Gledao sam joj malo žuriti dnu ljuljanje sretno ispred mene s vremena na vrijeme i moja strast pojačane međutim to nije bila da bude što joj je vrijeme nestalan, a znala je da ću stići kući prije nego što joj je suprug dobio natrag iz njegova rada.
Mi poljubi i rastali sa idejom sastanka na liniji kasnije. Ona je ušla joj taxi i ona je nestala za dani.
Spavao sam kao beba u ponedjeljak navečer, joj maca me je sit u potpunosti i ja sam bio isušen. Ne mislim da sam se preselio nakon što smo imali potpisali off internetu da noć i oba je konačno naseljavaju dolje za noć, ona je sa suprugom i mene s mojim snovima.