.

четвртак, 7. април 2011.

Swinger klubovi


Imali smo bili flert naprijed i natrag sve navečer. Mi smo bili u baru večeras, nakon nekoliko pića i upoznavanje jedni druge bolje. Bio sam malo buzzed, ali znao sam samo ono što dio Brian ja sam htjela upoznati puno bolje .... Njegov penis! Brian je bio 6 nogu 3 cm, 170 kg i sve u mišićima. Imao je plave oči i osmijeh koji topi. Znao sam da ga je privuklo k meni, ali se činilo malo nesiguran.
Odlučili smo otići i kao što smo napravili naš put do njegova automobila, moj je bio živac zgrade. Kao što je otvorio vrata automobila za mene, ja dopušteno moje ruke za četkanje protiv prepone njegove traperice. Njegovo uzimanje daha bio je dovoljan za mene.Pogledao sam gore i rekao: "Želim te u meni". On me pogledao u oči, nagnuo se prema dolje i poljubi mi je teško, našim jezicima twinning i degustacija jedan drugoga. Mi smo oboje dobili u auto i odvezao se natrag u svoj stan.
Mi jedva je napravio u vrata prije nego što smo bili groping  swinger okupljanja jedan drugoga. Mi smo bili uklanjanje, jedni drugima odjeću kao i našim jezicima plesala. Mi napokon je napravio u spavaću sobu. Do tog vremena bili smo oboje goli i vrlo uspaljen. Vidjevši ga gol, bio sam u strahopoštovanje. Njegovo tijelo je savršen. Njegov penis je 7 ili 8 cm, guste i blistavim s pre-cum. Nagnuo sam se nad i uzeo njegov penis u usta. Njegov miris i okus je bio više nego omamljujućih pića smo imali zajedničko ranije te večeri. Ja usisan njegov penis kao i moj jezik trzanje preko donje. Moja lijeva ruka mu vreća i cupped umijesi njegove loptice kao moja desna ruka istražiti svoje dupe i moj prst igrao s otvaranjem na magarca. Brian je uzeo moj 34 C grudi u svoje ruke i počela ih gnječenje, a svoje prste stegnut i trzanje moje bradavice. I moaned i počela sisati teže na njegov penis dok je potisak i iz mojih usta.
On je bio uzimajući blizu orgazma, kada je izvukao svoj kurac iz mojih usta. On me izvukao na krevet i legao na mene leđima. Brian preselio niz moje tijelo, ruke ostaju na moje grudi dok je poljubio niz moje tijelo. Osjećao sam se njegov mokri usta na mojim bedrima približavanje moja maca. Konačno sam osjetio njegov dah na mom vruće ćelav maca i je molio da se osjećaju njegove usne na moj klitoris. On me nije razočarao.Njegov jezik izbacila van i lizali otvorenje moje razrez. Uzdahnuo je kao što je on zabode mu jezik u moju vlažnost. Bio sam grčevima kao svoje prste stegnut moje bradavice i jezik svoj, plesala i iz mojih maca i zubima ostrugala preko moj klitoris. On je počeo sisati i grickati na moj klitoris me šalje u početku orgazma.
On je uklonio njegove desne ruke iz mojih grudi i umetnut dva prsta u moju maca, zabadanje jednom, dvaput. Ja eksplodirala u usta. On lizali i preklopnih na moj sok oplakivanje svoje oduševljenje. Kad je posrkao svoje popuniti preselio svoje tijelo i poljubio mi je teško. grupna jebacina Ja okusio moj sok na usnama i bradi i lizali gore gladno. Mogao sam osjetiti njegov penis glava na ulazu u moja maca usne. Ja lučnim mojih leđa i ja predstavljen njegov penis. U jednom potisak bio je duboko u meni. I okrene moj hips i mu u susret potiska za potisak. Moje noge su bačeni preko ramena da mu maksimalna dubina. Bio sam oplakivanje i prosio za više. Htio sam ga brže, dublje, i zabadanje puno teže. Bez uklanjanja njegov penis, on mi je prevrnuo na moj trbuh i ja ustali na koljena.Brian me shvatiti moju dugu kosu i vuče na moja kosa počela zabadanje teško i duboko u moje maca. Bio sam tako uzbuđen za ovaj sam počeo plakati još jedan orgazam. Svinger oglasi  Bilo je toliko jaka, Brian je došao u isto vrijeme kao i I.
Umjesto dobivanje mekih, ostao je tvrdo kao kamen i počeo ukazivanje moj magarac. I tako je bio uključen. Nakon nekoliko trenutaka on je pitao kako bih osjetiti da o mom magarca jeben njegov penis. "Da, molim, da" je bio moj jedini odgovor. Nakon nekoliko trenutaka istezanje moje dupe, Brian postavljen njegov penis na ulazu u moj magarac.Gurnuo nježno na prvi, a zatim kao šef njegov penis iščašenje u, počeo je potisak dublje.To je bio prvi put sam ikada imao analni seks. To je vrlo različita, a ipak osjećaje to je proizvodila su se najintenzivnije sam ikada doživio. Uz svaki potisak, intenzitet ruža. Bio sam vrištanje i oplakivanje i mlaćenje oko, moleći za njega potisak dublje i teže. Nakon još nekoliko duboko thrusts moj vrhunac je bio na me u valovima. Bila sam totalno potrošen i ushićen.
Brian je također imao climaxed dok sam bio enraptured u svoj orgazam. On je sada ljubi moj kralježnice do moj vrat. On mi je prevrnuo i mene održava kao što smo oboje pala off spavati.