.

понедељак, 11. април 2011.

Vojvodjanski sex klubovi


Everett i ja bili prijatelji za blizu godinu dana. Mi smo bili sve bliže, ali JA nije 'ostvariti koliko blizu do utorka navečer. Nisam siguran kako sam se osjećao, ali nakon što je ušao u sobu, nisam mogla držati oči od njega. Njegov miris je opojan. Bili smo idući u biti ostavljajući za film i večeru, ali nisam mogao to uzeti. Uzeo sam Everett za ruku i vodio ga je kauč. Sam ga gurnuo u jastuk i nagnuo nad njega i poljubila ga nježno na usne za testiranje vode.
Poljubac je bio električni i ja izdvajali daleko brže od šoka. Everett očito osjećao previše jer on me zgrabio i poljubio me duboko. Mi smo oboje ne mogu dobiti dovoljno jedni druge. Ja polako kleknuo pred Everett i otkopčao njegove hlače. Počeo prosvjed, ali kad sam mu rekao sam htjela sisati njegov penis te ga okus na moj jezik, on je vrlo brzo stao na njegov penis puštanje na mojim usnama. Njegov  sex novosadski klubovi penis je bio gust i natečen. Iako ne previše dugo, da se savršeno uklapaju u mojim ustima. Moj jezik swirled oko glave njegov penis i dolje vratilo. Njegovo brzo udahnuti dah mi je rekao da je uživanje moj rad.Sam nježno počela sisati kao što sam klizila moje usne gore i dolje njegov penis i moj jezik je nastavio vrtlog oko njegove glave i osovina. Everett disanje je rastao brže kao što mi izdvajali daleko od svoje lijepe penis. Everett pogledala u oči i rekao da želi da se osjećaju moju vlagu na njegov jezik. Ja skliznula moj Lacey gaćice off i on udiše naglo na mjestu moja maca. klubovi vojvodina seks To je bio već tako mokra i natečen. On je uzeo njegov jezik i lizali na moju vlažnost. On je uzeo moj natečen klitoris između njegovih zubi i nježno malo dolje i isisan kao njegov jezik i dalje lokati moje vlažnosti. Došao sam vrlo brzo i vrlo teško. Swinger klubovi Moja glava tučen natrag i naprijed, a ja vrištala iz moje zadovoljstvo.
Everett stao i uzeo moje ruke. On mi je okrenuo i mi legao na kauč. "Ja ću te pojebati dok ne svršiš na moj penis". Dok je klečao između mojih nogu, on je svaku nogu i podigao ih prema stropu. Moja maca je već mokri i lupanje i ja sam htjela da se izjasni s njim na mjesto njegov penis u meni. Samo onda sam jebacina klubovi  osjetio glavu njegov penis pritiskom protiv usne od mojih maca. Bio klubovi vojvodina seks oglasi  sam toliko mokra njegov natečen penis skliznuo napora u moje maca. Bio sam ispunjen u potpunosti. On je počeo slajd i izlaziti i koristi mu palce protiv moje klitoris da pojačaju svoje zadovoljstvo. Trebalo je samo nekoliko minuta a ja sam bio mlaćenje natrag i naprijed kao moj sokovi tekla niz njegov penis i preko sac. Htjela sam njegov penis u usta i pitao ako sam mogao lizati moj sok od njegov penis. On je izvukao iz moje maca i ja je uzeo njegov penis u usta. Ja usisan i lizali dok mu disanje je bio oštar i brz. Bio sam spreman i pogledao u oči iu tom trenutku sam osjetio toplo, snažan kuljati ga u usta.  To je nešto slano, ali i slatko.
To je bio najbolji sex u mom životu. To je još uvijek kao da smo još uvijek prijatelji, ali su um numbing seks kad god možemo!