.

среда, 6. април 2011.

Svingeri oglasi


Roditelja na mom faksu cimerica me nazvala i rekla Susie je ozlijeđen pravi loš sudar automobila i bila je molba za mene. Sljedeća borba u St. Pavao je bio u jutro. Zvao sam moj dečko i rekao mu što sam bio idući u obaviti. JA je uhvaćen hitne let iz San Diega u St. Paul. Zvao sam ih natrag i dao im broj leta i stići oko 16:00. Sam napustio San Diego u zračnoj luci u 615am sljedeći dan. Oko 90 minuta kasnije je došao na interfon i rekao: "Moramo se zemljište u Denver zbog loših li u St. Paulu. I mi bi provesti noć u lokalnom hotelu na njih.
Hej, stjuardesa sam nazvao. "Moram doći do St. Paul, imam prijatelja u bolnici, a ona je poziv za mene. Nemam vremena da se zaustavi bilo gdje. Moram doći tamo "
Pa, Mamm, Žao nam je, ali ima 'ništa možemo učiniti o tome hoće li, to je samo jedna od onih stvari koje će se dogoditi putovanja u ovo doba godine. Tu je blizzard uvjeta natrag na istok da prestanu aviona od slijetanja u svoje odredište "Žao mi je" Mi ćemo vas staviti u lijep hotel za noć. I nastavak leta u jutro "
Mi sletio u Denveru oko 1130. Zrakoplovna nas vratio u neposrednoj blizini hotela. Otišao sam do sobe. Zvao sam Jack & Sue i rekao im što se događa. "Ok Sue, rekao je, rekla je stvarno teško pada snijeg, ponekad čak i bočno" Susie je sada radi bolje, ali još uvijek pita za tebe ", nazovite nas i mi ćemo vam pokupiti.
Nekoliko trenutaka kasnije sam čuo ključ karticu gurnite u utor i vrata su se otvorila.
"Što je" F "radiš u mojoj sobi? Sam povikao.
Ova dama je rekao: "Hotel nije na ovom planu zrakoplovne damping toliko ljudi na njima.Tako smo na kat gore "
"Ja ne mislim tako dama. Možete pronaći drugu sobu "
"Nitko nije, to je samo moj sin i ja" Vi ne smeta vam je činiti?
Mislio sam o tome za minutu ah. "Ok možete ostati ovdje, pa koliko je stara je to dijete bilo kako i gdje je on?"
"On će biti 18 na 20." srpnja, on donosi prtljagu do sada. Moje ime je Marta i moj sin je Ronnie. Što vaše ime?
Ja sam Bonnie.
Mi smo se naselili u i njezin sin je pokucao na vrata i ona ga pustiti unutra je bio tip mali za 18 i on je izgledao kao ah srednju školu glupan. (Znate bookworm tip) On čak ima olovku slučaj u džep košulje. Mislio sam da to neće biti previše loše. Razgovarali smo neko vrijeme. A Ronnie je uzeo iz neke knjige da bih sa sobom.
"On je uvijek to učiniti, pitao sam.
"Da, ja ne želim mu da se iza u svojoj studiji"
Sam bio uzimajući gladan. Pitao sam Marta i Ronnie da mi se pridružite za nešto za jesti.Marta reče mu je potrebno za studij, ali ja ću ići s tobom. Gdje ćemo ići?
Otišli smo u restoran niz ulicu i sjeo. Pitao sam Marta zašto ona nije donio joj dijete s njom. "Oh, on proučava puno i on jede jednostavne namirnice koje sam prije par za njega. To je mozak hrane. On će biti u redu.
"Ono što je on studirao za koledž ispit ili što?
"Da je on i Martha objasnila da je njezin sin ima dar učenja. Ronnie je uzimanje prijemni ispit na Sveučilištu Harvard, kada smo dobili natrag na istok. On je uvijek bio veliki na učenje sve što može. To nije sve što je da je velika ", a ona je namignuo mi je. "Ako znate što u znači"
"U 18 godina on je idući u Harvardu. On bi morao biti izuzetno inteligentan da čak i dobiti u toj školi. "" Da je 3,80 GPA i 1100 IQ score. Nije hvalisanje, samo činjenica i Harvard pitao za njega "
Pa, razgovarali smo o mnogim stvarima. Subjekt došao oko seksa. Martha je pitao ako sam lezbijka, bi ili ravno. Ja ne mislim da je bilo koji posao. Promijenio sam temu mnogo puta ona uvijek vratila u njega.
"Martha Ja sam jako ravno. Pa zašto bi što trebate znati ovaj? "Nije mi odgovor. Ona se samo nasmiješio i namignuo mi se opet.
Naš obrok je više i ja sam joj rekao da sam bio idući natrag u hotelsku sobu. Ona je rekla da će biti tamo u malo dok i sam otišao. Stigao sam natrag u svoju sobu. Otvorio sam vrata moje hotelske sobe i ona zatvori iza mene. Nisam vidio geek, Ronnie. Mislio sam da ću tuš, jer on nije bio tamo. Ja ogoljen i staviti na haljinu hotela tuš i ušao u kupaonicu, tamo na moje iznenađenje bio je Ronnie. Ovaj mali klinac imao španjolski pognut hotel domaćicu preko vodeći rub kade sa njegov penis desno gore u njoj pooper.
Mislio sam wow, ovo klinac oko £ 110 s kurac kao što je to. Upravo sam gledao kao što je pounded joj bunghole. Ne znajući to, ali moja ruka je otišao pravo na razrez moja maca i ja počeškala ispucati iz moje dupe na moj pupak, osjećaj iznimno amours. Ja fingered moje rupe kao što je on jebeno joj magarca sa dugim dubokim potezima. Bila je squinting oči kako je rekla na španjolskom, što sam mogao reći da je o to cummmm.Gledao sam pažljivo za neko vrijeme.
Osjetio sam ruku na moje dupe guzovi. To je Martha. Ona je sada gol i trljanje moja stražnjica. Sjetila sam se što je ranije rekao. Kad je pričala o seksu i žele znati o mojoj seksualnoj orijentaciji. Mislio sam. Je li ona jebeni joj sina? Martha šapnuo u moje uho."Nije li on nešto, samo pogledajte to kurac. Tako veliki i tvrdi. Ne bi li nešto od te ", rekla je ona?
Okrenuo sam glavu natrag Ronnie i njegov napad na ovaj domaćica's ass. Ronnie je rekao naglas I'M CUMMMMIN 'Ona je rekla: "Poota POOTA kurac u mojim POOTA kao što je bila pokazuje i trljajući joj pička. Ronnie skliznuo iz magarca, to ošamario teško i on umeće da je ljubav staviti u nju maca, sve do dna. Ona je samo grouted i vrištala Oiy vey Oiy vey Fuck moj Poota Gringo. On je povećao svoj brzinu i ubrzo su cumming zajedno.
On je dao da joj teško i brzo. On je rekao: "Mama, ja sam kumin kao što si rekao da.Njegov Mamma samo pogledao u ovom pička uzimajući njegov penis. "Proveo je svaka stvar je imao, i još uvijek cuming kad mu kurac skliznula, on cummed u njoj, o joj dupe guzovi i još uvijek curi kad je ustala.
Nikad nisam vidio toliko sperma u jednom kadru. To malo dijete je nevjerojatno! Kao što je bio silazi s njegov orgazam je ustao i pogledao na svoj gol i majka, rekao je. "Jesam li dobra mama"?
"Da li ste sigurni Ronnie učinio, to je bio samo kao što sam ti pokazao sin" Pa do tada sam osjećaj turn-on i vlage je pokrenut niz moje noge. Marta: "Kako ste pronašli ovaj vanjska strana o Vašoj sin Ronnie"
Oh, ona je rekla: "budući da njegov tata nas je napustio nakon što je rođen bili smo sami.Sam pokupila moj otac lik i majcinstvu. Počeo je dobar hard erekciju kad je imao samo 7 ili 8 godina. To je bio 06:00 jedno jutro. Ušao sam u svojoj sobi da se probudi ga za školu. On je imao šator izgrađen. Uzeo sam ah zaviriti pod njegovim listovima. Ja skoro pala preko. Njegov penis je stajala do pune 6 "u dobi od sedam. Vene su bile izbočene iz 1 / 8 "sve do njegov penis kacigu. Mislio sam wow! Ovaj klinac je kurac da neće prestati.To je bio savijanja u snu. Stvarno sam htjela, ali nikada nisam učinio! "I sada on zna što je to za, jer sam mu pokazala .. Njegova je zdrav spermij, imao sam i provjerio "
Marta ste ikada, dobro znate "jebeno tvoj sin"
"Ne, on je htio da se mnogo puta, ali nisam u incest. Ja sam njegova majka. Ja sam samo pokazuje ono što mu dama voli i što joj potrebe. Ronnie je ovo 8 1 / 2 "penis to učiniti s"
Sve vrijeme ona mi je govorio, bio sam jebeni moj ugrabiti rupu s mojim prstima. Bio sam o da sperma pravo postoji. "Bonnie, Želite li nešto previše? Ja mogu reći usput ste bili gledajući ga, što bi, ako bi mogao ha?
"Ne znam, nisam nikada učinio 18 godina dijete. Međutim, to ne izgleda poziva. On je vjerojatno učinio nije on "Martha's odgovor je bio nadmoćno. Ona je rekla: "Ja sam gledala njega ide satima, on ima takvu izdržljivost i izdržljivost da bi taj penis uspravno i pucati mu zamotuljak više puta"
Kao što je Ronnie gledao na njegov swingeri novi sad penis kaplje iz domaćica je pička i njegova majka mu je rekla da sam htjela nešto od te ljubavi alata. Vlage iz moje prorez je već od gledajući ovaj monstrum i španjolska domaćica je učinjeno. Ona stavi joj domaćice uniformu na lijeve i našu sobu.
Ronnie je rekao: "Tako da želite nešto od toga? Pa ovdje, dođite i get it dama "swingeri beograd 
Ja sam oklijevao bitni i misli što bi moj dečko reći? Ne, on ne će ikada znati! Hodao sam preko njega. JA pravedan grabbed njegov penis ga izbrisala off sa ručnik. On je rekao "Okreni se dama i nagnuti se nad i zgrabite svoj ankles. Nema predigre! On je pravedan je otišao na to! On se privije u iza mene & za cilj da penis u moje ljubavno gnijezdo i uz malo pritisak je bio u. Sada, ovdje sam bio s djeteta kurac u moje mokro maca našla sam počinju da se vrati protiv duljina njegove thrusts.
Marta reče: "Ronnie Želim vam da se zaustavi prije nego što je cums.swingeri oglasi  Morate zafrkavati ovom dama ah malo "
Njegov penis je bio toliko ispunjen krvlju i teško sam nije mogao vjerovati sam bio jebeni ovaj klinac. Bio je živi oganj u redu! Bio je zabadanje u mene s takvom silom sam bio cummijg ni u kojem trenutku. Njegov kurac je bio klizna na moju G-točku i znao sam da neće biti dugo. Ona osjeća da se približava. Ja sam Cumming! Povikao sam glasno. Oh Bože, jebi svoj lil drolja, jebati mene, da me boli, da mi sperma SOOOOOOOOOO GOOOOD "Fuck Me! I'M Cumming! "Pleaseeeeee ...... Dajte joj da mi je teško ..... Fuck me hard i ne stati dok vas ispuniti moja pička s tim vruće vrhnje, Ohhhhhhh ........ . pleaseeeeeeee ,,,,,,, ja sam cumming! zajebavati! I'M Cumming! " Oh Fuck Moj rupu.Mladić!
"Ronnie STOP!" Marta reče, Ronnie stao i pogledao na njegovu majku. Said Sada ono što mama "Vi joj žele također? Njegova majka je strap-on dildo i bio obličje at moj pikavac, "Evo sine ovaj put oko struka:" Ovo gume penis nije bio dugo ili okolo kao Ronnie je meso. On je sjedio izvan centra ah malo, to je napravio za žene. Kao što je objasnio Ronnie: "Sada stavite kurac u rupu joj mokro. I to na mjesto joj šupak "i polako napraviti strap-on dildo nestati u njoj začepiti. On je učinio kao što mu je rečeno, kao što je uvijek činio.
Polako se preselio bliže moje dupe guzovi. Njegov kurac je bio oko pola put u mom pička i osjetio sam pritisak ove gume u moju guzu. Ronnie je pitao mene ako sam bio ok, "Da sam rekao" to je sve ipak puno ".
Odjednom Marte gurnuo Ronnie's ass teško protiv mina, te pasti! On je uspio da dobije pristup moje dupe sa vanjska strana bilo koji lubrikant bilo koje vrste. I to boljeti poput pakla, ali osjećaj je bio tako strašan.  Besplatna erotika Počeo je In & Out pokrete i postupno povećanje brzine.
Bio je na dnu mojih maca, on mi je snažno tuklo moja maca sa njegov penis dok je taj gumeni penis bio u moju guzu. Oh senzacija bila velika! Osjećao sam se moj orgazam blizu vrha. Ohhhhhhh ......... pleaseeeeeeee ,,,,,,, Ronnie, ja sam cumming! Opet! Počela sam se trljati se nalazi moj klitoris brzo. Marta je još jedan vibrator jer joj je trljanje moj klitoris energično. Moj šupak osjećao kao da je na vatri i bio sam o to mlaz vode kao drugo opet orgazam je ovdje! Sve što sam mogao učiniti bila je udisati dubok dah i držite ga! Moja maca  swingeri oglasi 
gushed s mojom ženom-ness i val nakon val od orgazama hit moja utroba kao nikad prije.
Upravo sam srušio na rubu kade. sajtovi za druzenje svingeri Ronnie je pala više od mene. Mi smo samo ležalo nekoliko minuets čeka moju zapovijed, jer da se vratim oko.
Zazvonio telefon u 05:30. To je zrakoplovna nam govori da smo bili zbog otići u dva sata.Zaboravio sam sve o letu, Susie i moj dečko. Bio sam jebeni ovaj klinac cijelu noć. Ja hadda za tuš, oblačiti se i čine ga na aerodromu sve unutar dva sata. WTF? Ja ipak sam izraditi moj let i to je u bolnicu prije Susie's operacije. Ronnie će napraviti veliki muža za neke sretan ženu. Nikad nisam rekao bilo tko o tome seksualni susret, čak ni moj dečko.