.

уторак, 19. април 2011.

Devojke Novi Sad


Horny AMISHI uvijek htjeli njezini suradnici, zaposlenici da otkrijete njihove brutalne snage i htjela ih da odu na divljanje na nju uvijek gladan, dlakav, vlažne i vruće maca.

Pa nakon mog prvog blowjob sam dao Achhal Novi Sad devojke  najmanje dva ili tri blowjobs dan i on napokon imao spolni odnos sa mnom i to je bio poput seksa! Pokušao sam se opustiti i pustiti da se odvija na način na koji su trebali prvi put, ali je djelovao kao da sam bio u seksu za dugo vremena! On me je duboko grlo,  devojke iz vojvodine a zatim ga je izvadio iz mojih usta i rekao mi da se na sve četiri! On je uhvatio moj hips čvrsto s obje njegove velike jake ruke i staviti da se velika glava njegov penis na ulazu u moje vagine i to pokazali u svim putu na prvi umetanje i to boli! On je govorio prljav k meni i lupanje tako teško sam to osjetio u mom trbuhu.

Nisam je to uživanje, ali on je bio, pa sam ga pustiti bang govno od mene! Bio je gura u mene tako jako da sam imao zatvorene oči i morao sam pribrati se protiv najezdom njegove pomahnitao jebote! On je doista počeo u pumpanje i izvan jednako brzo kao što je mogao, a onda sve odjednom je prestao dok je on bio kao duboko kao i bilo tko mogao biti u mene i povikao: "Ja sam cumming kuja!" i on je učinio! Osjećao sam se toplo vruće devojke koje traze momke  spurts njegova sperma snimanja duboko u moja maca i to je bio izgradnja tako brzo sam osjetio da je pokrenut niz moje noge! On ga gurnuo sve u meni, a zatim pao naprijed na mene mi gura tako brzo naprijed da ne bih mogao sam podignuti glavu i srušio se u drvenim uzglavljem!

Ja sam zapravo izgubio svijest i kad sam došao, bio mi lupaju opet, ali ovaj put je bio me jebu u moje djevice dupe! On nije bio prljav govori mi, on je bio grunting poput majmuna i ovaj put je zapravo ide malo sporije i njegov penis kao da je raširi moj anus. Bio sam polaganje stan tako da nisam mogao vidjeti, tako da sam postavio tamo i nakon što je počeo pucati njegov teret u moj butthole sam osjetio njegove ruke čupanje moje kose i to boli!

Nakon što je srušio na mene i opet položio tamo uhvatiti njegov dah, ja sam otvorio oči i vidio dva njegova prijatelja, Imraan i Karan stoji uz njihove cocks iz njih jerking jer su nas gledali u seksu! On mi je rekao da ako sam stvarno želio učiniti ga sretnim, ja bi trebala sisati i zajebavati njegovim prijateljima, i Imaraan Karan! Bio sam slaba od toga da bude Udario tvrdi i moja glava je još uvijek vrti, mislim da sam vjerojatno imao potres mozga, ali nisam mogao odbiti moj čovjek, Achhal, pa sam dosegla i počeo milovati Imaraan i Karan's cocks odjednom!

Karan je bio pošten i imao je male masnoće pijetao koji je kao debela kao pivo može i kad sam otišao staviti moj usta o Karan's penis, osjećao sam se Achhal ruku gurajući moje lice prema naprijed i Karan zabode mu kukove naprijed uzrokujući njegov penis pogoditi leđa mog grla i kao što sam shvatio sam imao četiri ruke drži glavu na mjestu, njegov drugi prijatelj, Imraan, imali još veći kurac od Achhal i Karana i brzo dobio iza mene i odgurnuo njegov ogroman penis u moj već ispružena guzicu!

Sva tri su vlasništvo loptu. Sam mogao osjetiti Achhal sisanče jedan od bradavice i on mi je rekao da me volio, a Karan i Imraan, nastavio me jebu, jedan u moje dupe i druge duboko u moja usta! Činilo se kao Karan, je o to udarac pa je zaglavio svoj masnoće penis duboko u moj vrat i počeo pucati vruće stvari na moj jezik i niz moje grlo! Pogledao sam iz kuta moga oka i sam mogao vidjeti Achhal mi je nagovaranje da ga progutati sve i samo kao jedan momak završio crpne ogroman teret na mojim ustima i Mislio sam možda odmoriti, devojke kontakt  drugi veći tetrijeb je gurnula do sada niz moj vrat je podnesena protiv moje krajnika! On je došao s takvim intenzitetom da sam mislio potiljak će otpuhati!Achhal je rekao da moje vještine rukovanja 3 kurcem su dobivanje razvio na čudan način, i bila sam ponosna na sebe za rukovanje sve to sex i sperma i osjećao sam se kao da sam dosegla Odredište Raj.

Achhal me grli i ljubi me i reći mene koliko je on mene volio i rekao sam mu,  devojke oglasi ako je to ono što on želi da učinim za njega onda ću to učiniti! Pa, Ljubav je slijepa. Znao sam da u toj jednoj godina radi kao vježbenik u Međunarodnom Counter za Ticketing & Rezervacije za putnička agencija u Baroda, ja sam je prošao put od djevice da se kurva, ali dokle god Achhal me htio, ja bih ništa učiniti za njega . Uvijek sam tražio i gledao naprijed to Achhal oslobodite svoje brutalne snage na krevetu i htio ga da ide na divljanje na moj ikad gladan, dlakav, vruće i mokro maca.

Sam postao prilično popularan sa svim muških zaposlenika i kupaca, posebno Hamid, naš neposredni menadžer. Ovaj momak je imao najveći penis sam ikada vidio i on je bio preko 7 "Tall! Hamid je došao preko je moja kabina na subotu, kada su mnogi od dečki otišli za taj dan. Bio sam na čekanju za Achhal, i rekao mi da Achhal je rekao da je u redu za mene da mu uslugu, tako da sam učinio!

Stajao je tu na vratima, a ja kleknuo pred njega i pogleda  devojke za sex na njega i on je visok! Morao sam ustati da povuku svoje gaćice prema dolje i kad sam sam vidio svojim super veliki penis, a visio dolje noge kao Anaconda! Pokušao sam ga pumpa s obje ruke, ali to flopped okolo poput izgubiti protupožarno crijevo! On ga koristi za slap me u lice, vještica se činilo da ga ukrutiti i stick out daleko od svog torza, kunem se da je barem 12-14 "dugo!

JA je nijedan ideja kako to sisanje ovu stvar, morao sam mršav put natrag da se moje lice na kraju od njega i morao sam stajati i nekako savijati jer je bio tako daleko tlo!
Pomislio sam da ako Achhal htjela sisati ovaj tip je penis, ja bolje to učiniti upravo tako Achhal će biti sretan sa mnom! JA je uzeo obje ruke i to Pomilovala koristeći vrsta gore i dolje "Ratchet akcija" i Hamid volio da! On je samo stajao tamo sa rukama na svojim bokovima diveći moj 40D veličine tits i ljulja njegov penis natrag i naprijed u mom mekom hvatanje ruke. Povremeno bi sniziti svoje ogromne ruke na moje sise i iskoristite ih i ugađanje moje bradavice teško!

Kao što je njegov penis ukrućen u mojim rukama, osjećao sam se kao bolje početi sisati, tako da sam otvorio moj pune usne i ispruži moje čeljusti koliko sam mogao i skliznula u moja usta! JA je otišao duboko koliko sam mogao ići i to je bio tek na pola puta pa sam rekao Hamid koji mi mogu pomoći dublje pomoću svoje velike ruke da ga gurnuti dolje moje grlo! Njegove velike ruke stane oko moje glave kao da je drži na pijesku i to radio! Počeo gura glavu prema dolje i dolje na tom dugom kurac dok sam osjetio gurnite ga pokraj moje tonzila i dolje moj jednjaka i na najdubljem dijelu mog vrata!


On moaned duboko kao što je moje lice odmarao protiv svoje stidne dlake koja je bila tako gusta dlaka su škakljanje unutar moje nosnica skoro uzrokujući mene to kihanje!Nisam mogla dah tako da sam bio u nadi da će doći brzo, ali on nije. On će se povući svoj veliki dug tetrijeb pun vena iz mog grla dovoljno dugo za mene da zgrabite dah i onda sve na putu natrag do baze! On je to učinio polako na prvi, a zatim je pokupio brzinom i držao moje kose kao uzde divljeg pastuha i baš kao što je počeo da gubi ravnotežu osjećao sam se prvi njegova spurts snimanja do sada niz moje grlo mi nije bila ni ih guta!

On je počeo padati prema naprijed i nije bilo ni na koji način Sam bio idući u držati ovaj momak! On je poput diva crveno drvo pada u šumi, spor i snimanje vruće dolaze u grlu cijelim putem dolje, me drži na dragom za život! On je stavio svoje duge ruke i sam uhvaćen sa mnom visi na njegov struk sa njegov penis i dalje duboko u usta gutanje i gulping što nije pucati pokraj moje krajnika! Bio sam još 2 'off podu držeći se za trbuh kao beba čimpanza na svoje majke, ali sam još uvijek imao 14 cm crnog čovjeka mesa sve do baze, Achhal bi biti ponosni!

To je bio prilično prizor, on je bio u "gore" položaj push up sa mnom omotan oko, Devojku za sex trazim   a kada je završio dolazi sam pustio i sa njim u istom položaju sam sletio na sve četiri sa moje dupe zabada se samo ispod njegova još uvijek curi, ali još uvijek teško pol! On je otišao iz iz jebeni moje lice na jebeni moje dupe u 2 sekunde stan! On nikada nije izgubio beat i gurnuo penis u nevjerojatan moje dupe do sada je razbio moj sphinchter na pola! Taj tip je bio povlačenjem skoro sve van i sve na putu u brže nego ulje vježba i kao veliki! Bili smo znojenje i dahtanje i oplakivanje i jebote k'o luda kad su se vrata otvorila i hodio Achhal!

Nismo vidjeli Achhal stoji i Hamid je rekao da je o tome da udarac opet tako je izvukao njegov penis iz duboko u moje dupe i umočen svi put dolje moj bolan ispružena grla! Kao što sam ja postavljen za još jedan veliki teret, primijetio sam Achhal i počeo da kažem hej, ali Hamid je leđima Achhal i uhvatio potiljak me gura protiv pubes i držao tamo sve dok ne dođu bila ispuštena iz njegova glavna vena jedan zadnji put!