.

четвртак, 31. март 2011.

Vojvodina erotika


Što je ... O, moj Bože!
Što radiš u mojoj spavaćoj sobi? A što radiš u mom grudnjak i gaćice?
Ne mogu da vjerujem ovo-you're pokvarenjak jebeni! Pričekajte dok se Tom sazna da sam uhvaćen njegov prijateljski susjed skakuće okolo u svoje supruge gaćice i grudnjak!A kada kažem Pam zašto njezina majka je izbacivanje joj odjeću, mislim da je ona ćete poželjeti podijeliti ovu priču sa svim našim susjedima. Neće to biti zabavno? I znate što, mislim da ću nazvati cops.You mogu objasniti to da ih ti bolesna kopile! Vi ćete tako lijepe na sudu Siguran sam da netko će vas spasiti!
Vi ne želite mene to učiniti? Želite li zadržati ovu našu malu tajnu? Pa to je malo kasno za to sada. Nikada neću biti u mogućnosti to zaboraviti to!
Vi sjeban i sada ćete morati platiti za to!
Vi ćete učiniti bilo što kažem, i ja ne mogu misliti na što biste mogli učiniti da u ovom  erotika vojvodina, trenutku kako bi se za ono što si učinio. Trebali bi imati misao o tome prije nego što si ih razbio ovdje i otišao preko moje donje rublje. Morate biti učio lekciju i mislim da policija može naučiti na vas.
Stop whining! Vi ne razumijete. Vi ne znate što je njezina željeli biti djevojka. Njegova nije sve zabava i igre znate, to traje više od toga. Vi jednostavno ne razumiju.
Hmmmm ...
Znaš što, možda postoji nešto što možete učiniti.
Mislim da morate naučiti što se djevojka je sve o tome.
Imam moj tjedni pregled u salon danas i možete zauzeti moje mjesto. Možete nositi moj novi crvenu haljinu i cipele da vidim ste već pokušali na i oni mogu vam pomoći s vašim kose-ja mislim da bi bilo lijepo perm, imate takve lijepe kovrčave kose. A kompletan učiniti više, manikura i pedikura. I dok postoje oni mogu, kao i Pierce vaše uši. Tada možemo ići u kupovinu u trgovačkom centru. Pa, kako je to zvuk? Ne da je zvuk poput zabave! Budući da je bilo koji ili svi u ovom gradu, znat će da svoje prljave male tajne.
Uzmite si vremena, imate 10 sekundi da se odluči ..............

To je dobra djevojka, mislim da ste napravili pravi izbor. To može biti samo naša mala tajna sada, i naravno cure u salonu, i ljudi u trgovačkom centru.
Nakon što drugi misli? Vi ne želite da se vaše kose i šminkanja i ići u kupovinu sa mnom? Pokušajte na neke prilično haljine? Ne?
Mislio sam da smo razgovarali da je već. Možete biti kraljica za dan ili za života, njegova i do vas. Ja ću kladiti da malo gleda i giggles su bolji nego svi u ovom gradu, svi u školi i na poslu i svugdje idete od sada na ismijava vas želi biti lijepa djevojčica, i vi želite biti djevojka zar ne med? Zar ne?
Da, ja sam mislio tako. Tako smo sada jasno zar ne?  erotika vojvodinaTi si idući u obaviti sve što vam kažem to bez problema danas je to pravo?

"Da Jane-molim da me čine lijepom i odvesti me u kupovinu"
Ajde, to opet reći: "Da Jane, molim da me lijepo i odvesti me shopping".
To je dobra djevojka. Nakon što ste sve prettied gore i pokušava na haljine sa mnom, možete biti djevojka ste oduvijek željeli biti, a vi ćete sve razumjeti! Vojvodina erotika

OK, ići naprijed i uzeti tuš, a ja ću dobiti svoje stvari spreman. Ovdje možete staviti na ovim gaćicama kada završite. Idi naprijed-nemojte ni razmišljati o promjeni svoje mišljenje u aukciji!

Oh ti izgledaju tako slatko u ružičastom! Jeste li počinju osjećati ženstveno još? No, dobro, ne brinite ja sam siguran da će se uskoro.
Now Here's grudnjak podudaranja, podstavljene naravno. Ovdje neka mi pomoći da ga staviti na. Sada pusti me vidjeti, jako jako lijepo. Ti si idući u biti sooo sexy.
Evo par pantyhose-ih staviti na pažljivo tako da se vaši nokti ne ružna ih suza. Djevojke će se pobrinuti za koje su kasnije ipak, i morat ćete ih skinuti opet, ali za sada mi želimo da se što je prilično što možemo.

Vidim da ste izabrali moje potpuno nova haljina za probati na ti ja znam nikada nije ni to nosio? To je u redu, to je tvoje sad, možete mi kupiti novi kad idemo u kupovinu. Mi ćemo kupiti sve vrste prilično stvari kasnije.
Jeste li obličje naprijed za njega? JESTE LI?
"Da Jane-ja ne mogu čekati da ići u kupovinu s vama i kupiti sve nove odjeće."
To reći!
"Da Jane-ja ne mogu čekati da ići u kupovinu s vama i kupiti sve nove odjeće."
To je dobra djevojka. Ti si idući u morati raditi na tome glas ipak. Morat ću cure u salonu će vam pomoći dok ste tamo.

Nije li ovo haljina upravo savršen! To je tako fin. Vaša grudnjak i gaćice će pokazati kroz pravo. Ti si idući u biti prekrasna!
A što ste pronašli moje nove cipele da nikad nisam ni nosio, ići naprijed, staviti ih na.

Ja ne mogu vjerovati koliko je dobar pogled na vas, i oni su tvoje previše sada. Imaju fantastičan cipela odjel tamo you'll vidjeti. Možete dobiti kupi mi nove i dobiti neke prakse s višim potpeticama.

Sada hoda za mnom. Dopustite mi da pogledam. Sporije, hajde, znate da ste hodao u potpeticama prije. I premjestiti svoje ruke malo - evo me gledati.

Sada hoda kroz sobu kao da-napravite malo okrenuti, to je dobro, sada poza. Stavite svoje ruke na kukove i dajte mi svoje najbolje ženske osmijeh.

Ja ga volim! Ovo je idući u biti toliko zabavno-nemojte vi misliti? Da? Recite to kao dama-"Da Jane-ovaj je idući u biti toliko zabavno."
To je bolje.
OK, sad neka me naći ćete torbicu i možemo ići. Biste li radije imati rame torbu ili torbicu slatka mala? Ja ću vam pokazati ono što sam i možete izabrati.
Vi kao rame torbu? Dobar izbor!  Vojvodina erotika To je ono što bih izabrao. Vidi-you're mišljenje kao djevojka već.
Znate, ja imam ogrlicu da sam bio na planiranje nosio s tim odijelo, a ja ću biti sretan da ga posuditi da ti samo za danas. Evo, Let's vidjeti kako to izgleda.
Savršeno! Ja ne mogu čekati dok se vaša kosa i šminka završio.
Dobro, mislim da ste spremni za salon!

Jeste li uzbuđen o svoj prvi izlet u kozmetički salon? Ja znam da jesam. erotika devojke  Uvijek sam volio ide tamo i mislim da ćete previše jednom sam vam predstaviti moj sve moje prijatelje i recite im zašto smo tamo.
Što ću im reći? Ah, to je tako slatko-svoj sramiti zar ne? Vaša nije zabrinut o bilo čemu si ti? Jer oni su samo će vam pomoći. Ja ću im reći kako ste upali u moju kuću, pokušao se na moju odjeću, i preklinjao me da vam pomoći da se u prekrasnu djevojku. To je ono što se dogodilo u pravu? Mislim pogled na vas. Vi ste na moj gaćice i grudnjak, pantyhose, haljinu i visoke pete. Mislite li da za drugi da ne će mi vjerovati?
Pa?
U redu onda, pa kad smo se tamo ćete se složiti sa svime što kažem i pitajte ih ako oni MOLIMO može vam pomoći s vaše kose, šminka i nokti pravo?
PRAVO Michelle?
To je better.Oh pogledati postoji shop sada, i to tako da je gužva. Ali ne brini draga, vi ćete biti najpopularnija osoba u tu uvjeravam vas.
Jeste li spremni? Sada ispraviti svoju haljinu, ne zaboravite vaš novčanik, i samo stajati tamo i izgledaju prilično za mene za minutu.
Ja ne mogu odoljeti-moram uzeti par slika.
NE DAJ ME BILO sranje! To je puno prekasno da se iz ovoga sada i vi to znate. Imate apsolutno nema više izbora o tome ništa. Vi ćete učiniti ono što sam rekao i kao što je to kuja! That's right-you're moja mala kuja sad i ti si idući u pričati kao jedan, hodati kao jedan, izgledaju kao jedan, i djelovati kao jedan. Ti si glupa kuja malo u haljini i ti si idući iznutra sa mnom sada i ti si idući u like it-Razumijete li?
Razumijete li?
Ti si moja sada činiti što god želim,. Sve i sve, i nemojte ga zaboraviti! Vi ćete se sjetiti ovog dana za dugo, dugo vremena.
Sada idemo u i zapamtite - ponašati kao dama.

Bok dame, želim vam u susret nekome. Svatko je to Michelle! Say hi Michelle.
Morat ćemo raditi na taj glas.
Michelle je moj susjed i pogodite gdje sam našla danas. U mojoj spavaćoj sobi pokušavajući na moj donje rublje! That's right-razbio je i prošao kroz moje ladice i ormar i sve moje osobne stvari. Bio sam bijesan i na prvi je bio idući pozvati policiju, no kada je Michelle slomio i rekao mi je oduvijek željela biti djevojka sam morao stati i razmisliti.
Ona je čak i molili me da ne reći nikome i pomoći joj postati žensko mala stvar ona još uvijek sanjali. Tako sam mislio o mom imenovanju i danas je dobro, ovdje smo.
Što mislite cure? Mogu li pomoći kako bi joj lijepo?
Da ona ima prilično noge-ona o plivati ​​tima i obrije sve svoje dlake. Nije li to povoljno? Mi smo bili razmišljam o perm-ona je kao prilično kovrčavu kosu.
Slažete se? Velika onda možemo početi tamo.
Zašto ne imati sjedište u Donna's stolica Michelle? Tu je sada, Let's imaju pogled na vas.
Ah, ona je blushing-Michelle je vrsta sramežljiva, da ćemo morati raditi na tome.
Sada kao i za njezin make up, mislim da bi trebao izgledati kao zenske što je više moguće, možda čak i malo slutty.
Ne mislite li Michelle? Ti si zločesta mala drolja zar ne?
To će biti savršen vratiti za razbijanje u moju kuću. Vojvodjanke

Ona je sva tvoje djevojke. Učinite sve što morate učiniti kako bi joj lijepa!
Njezina obrve će morati biti voskom, naravno, i ona želi da joj se uši probušene. Oh, a Sara, devojke oglasi  ti kao lijep nokte da mislim da mi je samo da daju Michelle manikura i pedikura, ne slažete? Nešto u duboko crveno odgovarati haljinu. I mislim da joj ruž za usne treba da boje previše. Se bilo tko imati bilo koje druge ideje?

Vi mislite da je trebala uzeti haljinu off dok ste završili, tako da neće dobiti srušene?
Mislim da je velik ideja!
Ona nosi kao lijepe gaćice i grudnjak i danas!
Vi ne smeta ti Michelle?
Ja ne mislim tako.
Dobro, imam neke stvari koje treba učiniti tako da je ona sve tvoje djevojke. Koliko dugo mislite da bi više će trajati?
Tri sata-Stvarno?
OK, to je u redu, samo uzmete svoje vrijeme i to pravo. I usput, ona je potreba neki pomoć sondiranje malo više girly tako možda možete joj pomoći u tome.
Vidimo se kasnije Michelle. Zabavite se i ne zaboravite djelovati kao dama!
Ja ću se vratiti za naše shopping izlet, a onda možemo ići na taj novi biciklist bar na putu kući.
Siguran sam da ćete dobiti sretan tamo, znam sve dečki će!
Život je dobro, zar ne draga?
Bye ....