.

уторак, 8. март 2011.

Svingeri za seks


Ja sam 26 godina i moja sestra, Amy, je 25 godina. Živim i radim u Bristolu, a ona u Torquay. Ona ima mali stan u gradu. Kad sam posjetio joj je prije nekoliko tjedana sam ostao u hotelu u Torquay. Mi plivala zajedno na plaži, a ona je nosila odijelo dva-komad kupanje. Ona je lijep, tanak, figura i duge noge. Od ono što sam mogao vidjeti iz oblika joj vrh komad ona je firma grudi. I `m uplašen da vidim nju kao da je napravio moj penis raste malo, a ja se nadao ona didn` t primijetiti blagi oticati u moje muške kupaće gaćice.
Amy je radio za nekoliko godina za tvrtku koja posluje s tvrtkama u Nizozemskoj zahtijevaju da joj seks uzivo  razgovor na telefon s njima. Ona je morala naučiti razgovorni nizozemski na nastavu. Oboje smo zbog ostaviti za neke tako uređen da ide u Amsterdam. Ona je htjela posjetiti grad neke od svojih kontakata. Mi smo rezervirali u hotelu se nalazi prije nego što smo lijevo Engleskoj. Mi bi imati zasebne sobe. To je bio samo kao da je bila prilično tečno govori u škripcu, jer moje je nepostojeći.
Otišli smo u razgledavanje grada i vidio sam da jedan ili dva kazališta su pružanje live sex pokazuje. Znao sam da zbog informacijama izvan je dao na engleskom jeziku, kao i nizozemski. Sam mogao pogoditi što to značilo, a Amy je rekla da može, previše. Kao za mene, ja sam gledao x-rated videos i mislio sam da bi bilo dobro da se vidi da je vrsta stvar, uživo. Pitao sam ako ona želi vidjeti takav show i ona je rekla da bi. Bila je znatiželjan. Mi smo išli u kazalište, a ja kupio karte za prvi red, rastanak s puno eura. Očekivao sam interijer će biti tatty i trčanje dolje, ali je u dobrom stanju.
Prvi čin počeo kada zavjese su otvorena da bi se otkrilo par mladalački, potpuno odjeveni. Oni su plesali oko postupno uzimajući off jedni druge `e odjeću untol su apsolutno gol. Do sada, vrlo lijepo striptiz. Čovjek je stajao iza djevojka i milovala grudi. Bio sam dovoljno blizu da vidite joj bradavice kaljenje. Ona je, pak stavi joj ruke iza sebe i pomiluje njegov penis u punoj erekciji, koji je bio vrlo velik. On je skliznula rukama niz svoje tijelo i stavio prste obje u njoj maca. Oni kao da je masturbirao za vrijeme tada obazre se, kleknuo pred njega i uzeo mu montaža u njegova usta. On je napravio jebeni pokreta, da ga gurnete u i iz njezinih usta. Ja računao da će pucati njegov teret u nju, ali ona ustade prije nego što je učinio. Oni su suočeni publiku i contimued masturbira jedni druge sve dok on ejakulirao na pozornici. Ona se činilo da imaju orgazam, sudeći po plač je napravio. Pretpostavljam da bi mogla biti to zavaravanje, ali sam volio da ona nije bila `t. Par napustio pozornicu na pljesak, što Amy i ja pridružio u. zavjese zatvoren i nije bilo intervala.Amy i sam džin tonika kojima se činilo skupo, ali smo bili na odmoru, tako plaćeni gore. Tijekom interval sam vidio da sam wasn `t samo jedna s trbuhom u hlače.
Zakon o dva počelo kada zavjese otvorene za prikaz dva muškarca i dvije djevojke stark naked, stoji na pozornici. Lovely! Ljudi `s penisima su šepati, ali djevojke svaka je jedan od njih i da ih je dobio na puni tvrdoće. Njihova erekcije činilo čak i veći od onog u prvi čin. Ljudi stavljaju svoje prste u djevojke 'cunts i svi oni kao da je masturbirao. Mislio sam da bi bilo ponoviti čin jedan, ali s četiri masturbiranja umjesto dvije, ali to nije bila `t. Ljudi svaki uzeo svog partnera i njen podigao s poda. Svaka djevojka zamotan joj noge oko muškarca, a mi jasno mogli vidjeti ljude `s ogromnim penisima ulaska djevojke` pussies. Jer dok su jeben kao što je to onda odvojeni, mijenja partnere. Oni su tada ponovio ono što su `d učinjeno prije, ali sad zajebano do orgazma. Nije bilo nikakve sumnje da su muškarci ejakuliraju u djevojke, jer kad su se povukli tu je još uvijek neki sperma kaplje iz njihove cocks. Bio sam prilično siguran da su djevojke cum imali jer su bili povratka mens 'thrustings kao što su se jebeno. To je bio pravi live sex. Što pljesak je kada su napustili pozornicu. Bijaše još jedan interval.
Dok smo bili što više pića sam komentirao na čin rekavši da svaka djevojka imala seksualne odnose  seks sa dvojicom muškaraca, i što je Amy mislite o tome? Njezin odgovor je bio "Lucky za njih".
Uzeli smo naše sjedala i opet čovjek (možda Manager) je stajao ispred zavjese snd napravio najava, prevedeno za mene je Amy. On je rekao da će tijekom sljedećih čin neće biti poziva za par dolazi iz publike da se pridruže djelovati. Rekao sam Amy kako to bi značilo da bi se pridružio seksualni čin, u kojem vidi rekao da će ovisiti o tome je li itko volontirala.
Zavjese otvorene za prikaz par potpuno obučen i oni sami svuče, a ne jedni druge, gol. Kad su bili goli djevojka dao čovjek hard-on ga milovati. Još uvijek drži njegov penis je pozvao par da se pridruže njima (u prijevodu opet) po moju sestru. Bio sam potpuno iznenađen (i Amy je, previše) da biste vidjeli dva para dolaze naprijed da budu ispunjeni od strane upravitelja na pročelju, a ne na pozornici. Tamo je govorio da ih sve. Sam mogao `t čuti ono što je govorio, ali na kraju se jedan par vratio u svoja mjesta. Voditelj provedeno na razgovoru s preostalih par i sam mogao vidjeti ih površno, kao da slažući se s onim što je rekao. On je tada okrenuo prema publici i, govoreći glasno, (opet preveo Amy), koji su nizozemski par, a vjenčali i na odmor u Amsterdamu. On im je rekao što će se dogoditi na pozornici, a oni i dalje željeli da se pridruže djelovati. Dok je bio uzimajući par zaokružuju na pozornici sam pitao Amy kako je bilo da će to učiniti kada svi wiuld ih vide. Ona misli da bi moglo biti izvođači izradu x-rated filmovi, ili možda su svingeri, koristi se za seks s drugima. U svakom slučaju, oni su se pojavili na sceni, još uvijek odjeven. Dva gola izvođača otišla bračni par i rekao nešto za njih. Rezultat je bio da paru gol jedni druge. Kada gol, počeli masturbirati jedni druge, ali kad je suprug uspravno (sasvim pristojne veličine jedan) izvođača ih je zaustavio i preuzela od njih. Muški izvođač stavi svoje prste u žena `s maca i djevojka održana mušku erekciju. Žena održava muški izvođač `s pijetao i muž staviti ruku u devojku. Kao da su masturbirao za malo. Zatim, vrhunac Zakona.Muški izvođač stavio veliki penis u ženu i suprug stavio u djevojku. Oni su jebeno do orgazma, a kad se ljudi izvukao dokaze bio tamo, što pokazuje da su sperma. Još jednom bilo je dugo pljesak kada je četiri napustio pozornicu. Erotika Vojvodina
Kao što smo bili povratka u hotel smo razgovarali o pokazuju i kako mi je to uživali. Rekao sam da sam bio iznenađen da Amy nije volio vidjeti što se događa na izložbi i ona je odgovorila da je surpised, previše.Rekao sam joj kako mi je postao vrlo radio gledajući show. Ona je rekla da je tijekom intervala mogla vidjeti trbuhom u moje hlače i to je još uvijek tamo. Tada je priznao da je show "joj uključen".
Kad smo stigli u hotel smo ušli u moju sobu i uzeo pića od onih koje se nalaze u hotelu. Sjeli smo zajedno na malom klupa s naslonom. Do sada smo oboje bili pod utjecajem pića smo imali imbibed. Amy mi je rekao bila je "uključen", pa sam bio ohrabreni staviti ruku oko njezina struka. Ona se nije potez za mene zaustaviti tako da sam uzeo priliku i podigao ruku, tako da sam mogao doći prsima. Kad sam pritisne moje ruke na to mišljenje sam imao formirane na plaži je bila potvrđena. To je bio čvrst i čak sam mogao osjetiti bradavice kroz njezinu odjeću. Ja cupped joj grudi i ona didn `t me zaustaviti tako da sam unfastened gornji gumb joj bluza. Sljedeći dolje je bio svojeglav i sam imao problema s njim. Amy unfastened to sama. Moja sestra je bila mi pomaže skinuti ju. Kada se sve tipke su poništiti smo izdvajali vrhu haljina joj ramena, tako da on siđe u njezin struk. Ustala je i haljina je pala na pod. Imala je na sebi samo joj cipele, grudnjak i gaćice. Moj penis je sada desno gore. Ona je potresao off joj cipele, a zatim staviti joj ruku na ispred moje hlače, moje osjećaj erekciju. To je bilo tako teško sad da je neugodno, pritiskom protiv moje hlače. Nije bilo ništa za to. Ja unzipped moje hlače i smanjila moja montaža iz moje gaćice. To se osjećao bolje, ali sada je na pogled na Amy. Skinula sam svoje cipele i čarape i maknuti moj hlače i majicu. Sada sam bio odjeven samo u gaćice s mojim penis izložen. Amy izdvajali moje gaćice na pod i bio sam sad gola ispred moje sestre. I `d nikad prije nije bila gola s njom i ona osjeća dobro, zna ona me mogli vidjeti s mojim uspravan penis pokazuje prema njoj. Ona je držala u ruci i pomiluje. Skinula sam joj gaćice i grudnjak i ona, također, bio gol. To je bio prvi put da sam `d vidio golu. Bilo je divno. Sada sam mogao vidjeti što lijepo tijelo je imala.Njezine grudi su ukazali sa tvrdim bradavicama. Dok je ona bila milovanje moje penis sam joj lijepu milovala grudi i bradavice. "That's lijep", rekla je ona. Sam stavio moj prst u nju maca i našao joj klitoris, čineći ga teško. Mi masturbirao jedni druge za neko vrijeme. Htjela sam očajnički da zajebavati joj, ali ona je rekao da mustn `t. Razočaran, iako sam bio, ja sam predložio da idemo u moju sobu da i dalje na mom krevetu. Mi ležao na našim leđima uz bok i nastavio masturbira dok ona dahnu i rekla da će uskoro biti cumming. Sam prevrnuo i staviti moj hard penis u blizini njezina pička i rekao bih joj svršiti samo stavljajući vrh moj penis u njezinu razrez. Ušao sam joj samo dovoljno daleko do nje klitoris a ona pritisne protiv da uspravno klitoris. Ni u kojem trenutku ona povika: "I` m cumming! Stavite ga u! Stavite ga u! ", iako je ranije rekao da ne bi trebalo 't. Ja lagano ga gurnuo desno u njoj pizda. On je otišao u lako jer joj sokovi su tu iz pažnju I `d ga dao kad masturbira nju. Došla je odmah kako sam joj jebeno. Bio sam oprezan da ne sebi sperma i nakon toga orgazma sam izvukao. Ona je pitao zašto, a ja sam rekao mustn `t cum unutar nje, u kojoj je rekao da sam ja bio glup. Bila je na tabletu kao i mnoge žene njezine dobi su. Sada sam joj mogao ući i opet mi jebeno žestoko, znajući da je sigurno za mene da se sperma. A kako sam došao! Ja pucao moja ejakulacije duboko u nju, a ona dođe sa mnom, zatvaranje nogu kao što smo orgasmed zajedno.Nisam se povući sve dok je ona imala sperma nekoliko puta. Mi ležao na krevetu, zadovoljan. Dogovorili smo se da `d je prekrasan seks sa dve , možda pogotovo jer smo bili počinili incest, nešto što bi trebalo` t učiniti.Moja sestra je rekao "Pa što? Nitko neće znati. "
To je sada uzimajući kasno pa smo čistili i odjeveni. Sam je odveo u svoju sobu i vratio se u rudnik.
Ona wasn `t zadnji sex smo imali u Nizozemskoj, ali znali smo da kad smo se vratili u Englesku da će to biti neko vrijeme prije nego što smo mogli zajebavati opet.
Što super odmor je bio.