.

петак, 18. март 2011.

Jugoslovenski erotski filmovi

JA dont 'stvarno imati nepriličan priču, ali mi je činiti, međutim, osjećam da sam jedan od najsretnijih muškaraca živ.


I met and fell in love with Krista about 3 years ago and we recently got married. Upoznala sam i zaljubila se u Krista oko 3 godina i nedavno smo se vjenčali. She is the most beautiful, caring person I have ever met. Ona je najljepša, brižne osobe koje sam ikada upoznao. I am so proud to be her husband and best friend. Ja sam tako ponosan da bude njezin suprug i najbolji prijatelj.


Krista makes me horny without even saying or doing anything. Krista čini mi rožnat bez čak govore ili rade ništa. I get hard watching her do laundry in her t-shirt and sweats. I teško se gledajući joj učiniti za pranje rublja u svojoj t-shirt i znojenje. I get hard when she paces back and forth in the kitchen while she talks on the phone. JA dobiti teško kada je koraka naprijed i natrag u kuhinju, a ona govori na telefonu. I go insane when she gets dressed up nice to go to work or when we go out to dinner. Idem lud kad ona dobiva iskićen lijepo ići na posao ili kad idemo van na večeru. I can't keep my hands off of her. Ja ne mogu držati ruke od nje. Picke iz Vojvodine


We have a very healthy sex life and she always seems willing to participate when I initiate sex. Imamo jako zdrav seksualni život, a ona uvijek izgleda spremna sudjelovati kad sam pokrenuti seksa. She does alot of the initiating as well. Ona nema puno pokretanja kao dobro. I'm not sure how I found her but I am glad I did. Nisam siguran koliko sam ju našao, ali mi je drago što sam učinio.


I love it when the weekends roll around because we are both home. Volim kada vikendom svitak okolo jer smo oboje doma. I love waking up next to her soft, sexy body. Volim buđenja uz nju mekom, seksi tijelo. I love the way she smiles at me and says good morning. Volim način na koji se smije na mene i kaže dobro jutro. I love the way she gets goose bumps when I wake her up by gently stroking her arm with my fingertips. Volim način na koji ona dobiva guska bumps kad sam joj se probuditi nježno milovati joj ruku s mojim prstima. She always turns just enough to give me the pleasure of seeing her hard nipple pressing against her tank top, then softly moans as I tease it's rigidness. Ona je uvijek okreće samo dovoljno da mi daju zadovoljstvo gledanja njenog teško bradavicu pritiskom protiv nje tank top, a zatim tiho stenje kao što sam zadirkivati ​​da je krutost.


She had been acting different recently and I felt like for the first time in our relationship, something was going wrong. filmovi za gledanje erotski  Bila je glumu različitih nedavno i osjećao sam se kao po prvi put u našem odnosu, nešto je pošlo krivo. She just didn't seem like herself. Ona jednostavno nije 'činiti se poput nje. One minute she was distant, the next minute she was clingy and extremely horny. Jedne minute je bila daleka, ona je sljedeći minute nametljiv i vrlo uspaljen.


My friend ask me if there was foto erotski oglasi  a chance Krista was cheating on me. Moj prijatelj me pitati da li postoji šansa Krista je varao na mene. I told him that anything was possible but I trusted her and knew her better than that. Rekao sam mu da je sve moguće, ali sam joj vjeruje i znao ju bolje od toga. She was under a lot of stress at work and had been going through a rough time so I just rolled with her actions. Bila je pod puno stresa na poslu i bila prolazi kroz grube puta tako da sam s njom valjane radnje.


We went to bed Friday evening and I gently fondled her breasts and kissed her back as I began to enter her pussy from behind. Otišli smo u krevet u petak navečer, a ja lagano fondled njezine grudi i ljubio joj leđa kao što sam počela ulaziti joj maca od iza. She wasn't responding like she normally would when I slowly eased my hardness inside her so I stopped and pulled out. Ona nije bila reagirati kao da bi normalno kad sam polako smanjila svoje tvrdoće unutar nje pa sam se zaustavio i izvukao.


I asked her if everything was ok and she barely said yes. Pitao sam je li sve u redu, a ona jedva da je potvrdno. I was throbbing so bad and wanted to get off. Bio sam lupanje tako loše i htio sići. I knew I could enter her again for a najbolji erotski film   quickie but I just didn't feel right doing that. Znao sam da sam joj mogao unijeti opet za nešto što se brzo, ali ja jednostavno ne osjeća pravo radiš to. I began to think about what my friend said....Krista would never cheat on me I kept thinking as I held her in my arms, smelling her intoxicating aroma of freshly shampooed hair. Sam počeo razmišljati o tome što je moj prijatelj rekao .... Krista nikada ne bi varati na mene JA je zadržao mišljenje kao što sam ju održao u moje ruke, mirisna njezin opojni miris svježe shampooed kose.


The next morning, I felt the strong sensation of horniness pulsing in my cock making my balls ache. Sljedećeg jutra, osjetio sam snažan osjećaj horniness pulsira u moj penis što moj loptice boljeti. I felt the softness of my wife's naked body on top of me as she gracefully straddled me and began rubbing her pussy on my pulsing erection. Osjetio sam mekoću moja supruga je golo tijelo na vrhu mi je kao i ona me graciozno se nalazila i počela trljanje joj maca na moj pulsiranje erekciju.


She was hornier than I could remember her ever being as she kissed my neck and then drilled her hot tongue into my mouth. Ona je hornier nego što sam se mogao sjetiti joj ikada biti kao ona poljubi mi vrat, a zatim bušiti svojim vrućim jezikom u usta. Her beautiful black hair covered my face as she passionately kissed me. Njezina lijepa crna kosa pokrivena moje lice kao što je strastveno me poljubio. Her hips moved in slow sexy circles as I gripped her ass and pressed my cock against her. Bokovima preselio u spor seksi krugovima kao što sam zavladala magarca i pritisne moj penis protiv nje.


"I want to make love to you." "Želim voditi ljubav s tobom." she whispered in my ear as she skillfully moved herself to the tip of my cock and lowered her extremely wet pussy onto my shaft without using her hand to position me at her opening. ona je šapnuo u moje uho kao što je vješto i sama preselila na vrhu moj penis i spušta joj izuzetno mokro maca na moj vratilo bez korištenja ruku da me mjesto u svom uvodnom. najbolji erotski filmovi


She let out a moan as she began making love to me. Ona neka se jaukati kao ona počela voditi ljubav za mene. She held my head so I could suck on her nipple. Držala je moje glave tako da sam mogao sisati na nju bradavice. She became more turned on as I alternated nipples. Postala je više okrenut na što sam izmjenjuju bradavice. She begged me to suck them harder and when I did, her pussy tightened and she gasped with every suckle I provided. Ona me molili da im sisati teže, a kada sam učinio, joj maca stroži i ona dahnu sa svakim koje sam dojiti.


She then sat up on me and began riding me a little faster. Ona je tada sjeo na mene i počeo mi jahanje malo brže. I rubbed her clit and watched as my sexy wife tossed her head back and began moaning with each stroke. Ja gumiran joj klitoris i promatrala kako moje seksi žena tossed joj glavu natrag i počela oplakivanje uz svaki udarac. Her nipples were swollen from being sucked so hard and it made her already adequate breasts seem even bigger as they bounced up and down. Joj bradavice bile natečene od toga da bude tako teško isisan i napravio joj već adekvatne grudi izgledaju još veći jer su bounced gore i dolje.


Krista stopped for a second and moved my hand. Krista zaustavljen za drugi i preselio se moje ruke. She began rubbing her clit, something I had never seen before and I watched in amazement as she fondled her breasts and rubbed her clit faster. Ona je počela trljanje joj klitoris, nešto što nikada prije nije vidio i gledao sam u čuđenje kao ona fondled joj grudi i klitoris gumiran brže. "Oh Krista..." "Oh, Krista ..." was all I could say as I watched her begin to pinch her one nipple. je sve što sam mogao reći dok sam gledao joj početi patiti joj jedna bradavica. I began raising and lowering my hips and heard her say "Please not yet." Počeo sam podizanje i spuštanje moj hips i čuo njezin reći: "Molim još nije."


She began to shudder and then she started moaning and panting. Počela je drhtati i onda je počela oplakivanje i zadihan. "Please let me join you." "Molim vas, dopustite mi da vam se pridruže." I begged grabbing her hips. Molio sam grabbing bokovima. I felt a warm gush of fluid on my balls as she lowered herself onto my chest and began riding me again. Osjećao sam se toplo kuljati tekućine na moje loptice kao ona i sama spušta na moja prsa i počeo me jahanje opet. We kissed like a couple of teenagers making-out at a party as she romped on my cock that was ready to explode. Mi poljubi kao par tinejdžera izrade-out na party kao ona ludirao na moj penis koji je bio spreman da eksplodiraju.


She reached back and grabbed her ass cheeks and spread them as far as she could. Ona je dosegla leđa i uhvatio je za dupe guzovi i širite ih koliko je mogla. She was doing all kinds of new techniques that made me wonder if she had learned them from someone else...again with the cheating theory. Ona je bila događaj sve vrste novih tehnika koje je napravio mene čudo ako je imala ih je naučio od nekog drugog ... ponovo varanje teorije. Whatever she was doing felt incredible as it seemed like spreading her ass made her pussy more open and sensitive. Što god je radila osjećala nevjerojatno kako se činilo kao širenje magarca napravio joj maca više otvoren i osjetljiv.


"You wanna cum inside me don't you baby?" "Vi želite da se sperma u meni ne ti dijete?" she teased as she went slower. ona je zadirkivali jer je otišla sporije.


"Ohhh yeah." "Ohhh yeah." I said as I ran my fingers through her hair and kissed her some more. Rekao sam kako sam trčao kroz moje prste joj kosu i poljubio joj neki više.


"Ohhh you feel sooo hard and ready." "Ohhh se osjećate sooo hard i spreman." she said making deep strokes on me. , rekla je ona što duboko potezima na mene.


"You're driving me crazy!" "Ti si vozeći mene ispucan!" I said as I nibbled on her ear. Rekao sam što sam grickaju na nju uho.


She pressed herself harder on me and I could feel her clit throbbing. Ona pritisnuta sama teže na mene i sam mogao osjetiti njezin klitoris lupanje. She held spread her cheeks even more and began to grind her hips in circles. Držala širiti njezine obraze čak i više i počela mljeti bokovima u krugovima. Her pussy got extremely tight and she let go of her ass and began riding me fast and hard, moaning with each thrust. Njezina vagina je dobio izuzetno široka i ona je pustio magarca i počeo sam vozio brzo i teško, oplakivanje sa svakim potiskom.


"Cum with me baby..." "Cum sa me baby ..." she said looking me in the eyes as she kissed me. rekla mi gleda u oči kao da me poljubi. "Ohh....I know you're so close....cum with me....cum with me right now!" "Ohh .... Znam da ste tako blizu .... sperma sa mnom .... sperma sa mnom upravo sada!" she said in the sexiest dirty voice I've ever heard! rekla je najseksi prljave glas koji sam ikada čuo!


I felt my cock release it's well deserved orgasm deep inside my incredibly sexy wife. Osjećao sam se moj penis puštanje to je dobro zasluženi orgazam duboko unutar moje nevjerojatno seksi žena. She never took her eyes off of me as we came together. Ona nikada nije uzeo njezine oči off od mene kao što smo došli zajedno. For some reason, that turned me on to see her look deep inside my eyes while she made love to me. Iz nekog razloga, to mi je okrenut na vidi joj izgledaju duboko u moje oči, a ona je ljubav za mene.


She slowly climbed off of me and layed on her back beside me. Ona je polako popeo off od mene i legao na leđima pokraj mene. I rolled onto my side and marveled at her beauty. Ja valjane na mojoj strani i divio se njezinu ljepotu. I gently kissed her swollen nipples and watched as she closed her eyes and smiled in appreciation. Ja nježno poljubi joj oteknute nipples i gledao kako ona zatvorila oči i nasmijala se u zahvalnost.


"You were amazing," I said gently flicking her nipple with my tongue. "Ti su zadivljujući," rekao sam joj bradavicu nježno flicking sa mojim jezikom.online erotski filmovi "I loved everything you did to me." "Voljela sam sve što si učinio za mene."


She just smiled and stroked my hair as I continued soothing her swolleness. Ona se samo nasmijala i pomiluje moju kosu kao što sam nastavio umirujuće joj swolleness. "It's one hell of a way to be woke up, I might add." "To je jedan od pakla način da se probudio, mogao bih dodati." She closed her eyes and let out a soft moan. Ona je zatvorila oči i pustiti van soft stenjati.


"I was so incredibly aroused this morning." "Bio sam tako nevjerojatno pobudila jutros." she said in a shy voice. rekla sramežljivi glasom. "I could see your morning wood under the sheet and I just got so wet and full of desire." "Ja sam mogao vidjeti svoje jutro drvo pod list, a ja pravedan je dobio tako mokre i pun žudnje." She got up and went to the bathroom and came back. Ustala je i otišla u kupaonicu i vratio. I was sitting up in the bed and she climbed in and sat facing me and gave me a hug. Sjedio sam u krevetu, a ona se popela i sub mi je okrenut i dao mi zagrljaj.


I kissed her lips and she pulled away and gave me a smile. Ljubio sam njene usne a ona izdvajali daleko i dao mi osmijeh. I looked at her breasts again. Pogledao sam na njezine grudi ponovno. Damn, she had a nice set of tits! Damn, imala lijep skup tits! Seeing her nipples still swollen and looking bigger to me was driving my cock to another hard-on. Vidjevši joj bradavice još uvijek natečene i traže veći mi je vozio moj penis u drugi hard-on.


"I hope I didn't hurt you to bad honey." "Nadam se da nisam vas povrijediti na loš med." I said fondling her tits and sliding my thumbs back and forth over her aroused nipples. Rekao sam milovanje joj tits i klizna moj palac i nazad nad njom pobudila bradavice.


"No, not at all." "Ne, uopće ne." she said watching my thumbs. rekla je promatranje moj palce. "they are so sensitive this morning...I don't want you to stop touching them." "Oni su tako osjetljivi jutros ... ne želim da se zaustavi ih dira."


"You are so beautiful Krista." "Ti si tako lijepa Krista." I said pulling her closer. Rekao sam joj bliže povlačenjem.


We kissed again and I gently eased her on her back and worked my way down to her pussy. Mi poljubi opet i ja nježno joj smanjili na leđima i radio moj put prema dolje da joj maca. I let my tounge dance around on her clit as I slid my finger inside her. I neka moj jezik ples oko na nju klitoris dok sam klizila moj prst u nju. She squirmed and moaned, cumming in no time then I gave her my cock once more. Ona squirmed i moaned, cumming u nema vremena onda sam joj dala moj penis još jednom.


She raised her legs up to my shoulders and uttered the words I never thought I would hear her say...."I want your cock in my ass." Ona je podigla noge gore na moja ramena i izgovorio riječi koje sam mislio JA će nikada čuti joj reći ...." Želim svoj ​​penis u moje dupe. "


"Are you sure?" "Jeste li sigurni?" I asked pulling out of her. Pitao sam povlačenjem iz nje.


"I want it so badly...please...please baby." "Želim to tako loše ... molim vas ... molim dijete." she begged. molila. My God! Moj Bože! Anal sex? Analni seks? Maybe she was cheating on me and he showed her some new things....this was really begining to make my mind race. Možda joj je varanje na mene i on joj je pokazao neke nove stvari .... ovo stvarno bio početak da moj um utrke.


I slowly pressed my tip against her tight hole. Ja polako pritisne moj savjet protiv njezina široka rupa. I slowly eased myself inside her as she moaned and coached me. Ja polako sam smanjila u njoj kao i ona moaned i mene trenirali. Her body seemed like it was extremely sensitive to this as her skin was covered with goosebumps. Njeno tijelo izgledalo je kao da je bio izuzetno osjetljiv na to kao koža joj je bila prekrivena goosebumps. I began working my cock in and out of her tight ass as I watched her proudly fondle her tits and hard nipples. Sam počeo raditi moj penis i iz joj zbijeno magarca dok sam gledao joj ponosno milovati joj tits i teško bradavice.


She kept moaning "Oh my God!" Ona je zadržao oplakivanje jugoslovenski erotski filmovi  "O, moj Bože!" over and over again and seemed to be enjoying this as much as I was. iznova i iznova i činilo se da uživaju ovaj koliko sam bio. I was able to insert my finger in her pussy and when my cock thrusted into her ass, I pulled my finger out of her pussy. Sam bio u mogućnosti umetnuti svoj ​​prst u nju maca i kada mi je penis thrusted u magarca, izvukao sam moj prst iz njezina maca. When my cock came out of her ass, I gave her pussy a workout with my finger and kept doing that until we were ready to cum. Kada se moj penis je došao vanjska strana od magarca, dao sam joj maca vježba s mojim prstom i nastavio raditi da dok smo bili spremni da se sperma.


After we came, we took a shower together and I told her how incredible she was. Nakon što smo došli, mi je uzeo tuš zajedno, a ja joj rekla kako je bila nevjerojatna. She wouldn't let me take my hands off of her tits. Ona ne bi me pustiti da se moje ruke off joj tits. She kept begging me to suck them or play with them some more. Ona je zadržao moleći me da ih sisati ili igrati s njima nešto više.


"Why are they so sensitive today?" "Zašto su tako osjetljivi danas?" I asked as we dried off. Pitao sam kako smo sušene off.


She took me by the hand and led me to the vanity. Ona me uhvati za ruku i vodio me na ispraznost. Then she started to cry. Tada je počeo plakati.


"Baby, what's wrong?" "Baby, što nije u redu?" I asked cupping her chin in my hand. Pitao sam cupping joj podbradak u ruci.


She reached behind her and handed me something. Ona je dosegla iza nje i dao mi nešto. I looked down and it was a stick with a plus sign on it. Pogledao sam prema dolje i to je bio štap sa znakom plus na njemu. She was pregnant!!! Ona je bila trudna! I held her and cried with her. Sam je održao i plakala s njom.


"It all makes sense!" "To sve ima smisla!" I said taking her towel off. Rekao sam joj ručnik uzimajući off. "Swollen nipples, mood swings, horniness, crying....baby I love you so much....I'm gonna be a daddy!" "Natečene bradavice, promjene raspoloženja, horniness, crying baby .... Volim te toliko .... ja ću biti tata!"


I dropped to my knees and kissed her stomach. Sam pao na koljena i poljubi joj želudac. I spent the rest of the day in bed with my beautiful, naked wife. Sam proveo ostatak dana u krevetu s mojim lijepim, gola žena. We did nothing but sleep, hold each other, cuddle and make incredible love. Mi nismo ništa osim spavanja, držite jedni druge, maziti i napraviti nevjerojatne ljubavi. We even ate our meals in bed. Čak smo jeli naši obroka u krevetu.


I can't wait to watch her body change as she carries our child. Ja ne mogu čekati da gledaju svoje tijelo mijenja kao i ona nosi naše dijete. I am truly a lucky man and I know it. Ja sam uistinu sretan čovjek i ja to znam.