.

петак, 11. март 2011.

Erotske price i oglasi


Pitala me Gdje ja bih se ovaj tjedan i ja sam joj rekao. Lagao sam. Bio sam na čelu u drugi grad. Da, to je grad. Jednom sam uvijek, uvijek volio ide. JA elektronička pošta joj, na prvom mjestu. Reći joj točno ono što želim, ona je pristala, i napravio mi osmijeh. Prvo jede iz njezine svježe poput maca, a zatim bitak u mogućnosti to učiniti ... joj jebati nju ... nije bilo ničega što ikad bilo bolje od mene i Raven. Ništa price i oglasi at svi.
Bio sam ležao dolje, gol. S moje strane,erotske price yu  drži, malo i moje oči zatvorene, sam čekao za nju doći. Ovaj put to je bio njezin red da hodati u. Da, bila je odjevena. Ali ne, ona je nosila ništa pod tim dugo kabanica njezin.
Njezine grudi, bradavice zbog hladno bili dobro pripremljeni, ako hoćeš, za naše zajedničke trenutke. Ona je hodio u desno i ovaj put ona je zaključan iza nje. Čuo sam joj meke stopama. Moja mašta letio beskrajno kao što sam vidio one hips i uskoro vidio njezine grudi, kao i navesti da me oni ne mogu čekati za mene da se o njima ... sve nad njom.
Rekao sam joj, još jednom, kako je lijepa ona je izgledala za mene. Ona opet ne vjerujem u to. Pokušao sam reći joj ja to značilo. Nisam mogao činiti da biste dobili njoj da vjerujem u to, ali ona je ovdje, u zamračenoj sobi, a svjetlo kasno poslijepodne pronalazi svoj put kroz proreze na draperije, izgledala je čak i puno bolje nego sam ikada očekivao. Ona mi je uvijek govorio joj je malo na veliki strani. Erotski oglasiPokušao sam joj govori sam složio, a kada je došla u sobu nisam mogla čekati da joj ponovno kažem.
"Bok ... kako si?" Rekao sam i rekla, bez prolio povjerenja bila je u redu. "Znate li kako je lijepa mislim da si ti?"
Sam ga htjela off, ali morala maknuti to sama ... nije po mom naredbu. Ne, to joj je dužnost da se uklonili taj plašt kabanicu koju je nosila. Ona je otkopčan. Kao što je učinila moja ruka se činilo da se presele agresivnije oko moje muškosti. Ja ne mogu čekati za nju slajd se protiv mene.price erotika  Nisam mogao čekati njezino tijelo, njezine tople, a da se nasele u mekoću protiv mene. To je sve što sam htjela.
Sam želio u tom trenutku točno znao sam točno što joj svaku misao bila. "Sve što želim je da ste sretni" Čuo sam joj reći, kao da čita moje misli. "To je sve što ja želim."
Me? Nasmijao sam se kad sam čuo one nježne riječi iz usta koje omalen i ... i one usne kao dobro. Njezine oči, za mene, bili su uzbudljivo. Za mene, osjećao sam se kao da ste magnetizirana kad je gledao u oči.
Ona je dosegla i dirao moje grudi, trljanje prstima sve oko sebe. Mmmm, pomislio sam.Način na koji to učiniti, Raven Raven ... O, Bože ... to dolje niže ... niže dolje ... sve na putu prema dolje ... ovdje, osjetio sam kao da joj govorim. Prsti konačno vučena prema dolje preko mog trbuha, te u podzemnom regiji moje prepone. Ja stroži gore. Moja bedra, moje dupe i moj trbuh sve stroži kako joj prsti je njihova stvar. Prije nego što sam to znao, da ruka mi je za rukovanje. Ta ruka je držati na moj polako raste erekciju. Ja postupno postaje sve teže i teže. Sam joj htjela. Htio sam joj držati loše. Želio sam se osjećati sve joj sve iznad mene. Sve i sve što je mogla učiniti ... ja sam htjela da se to dogodi.
"Poljubi me", rekao sam kako tiho kao što sam mogao.
Njezine su se oči susrele moje. Ona se nasmiješi. Naše usne upoznao, kao i ruku ostao na moj kaljenje penis. Mmmmm, način na koji ona poljubi. To je magija. Za mene, Raven je magija, kao što je pomiluje i ona pomiluje moj penis. Uhhh ... ohhhhhh ... mekoću ... očita jednostavnost na kojem je ona twirled one prste okolo i okolo i gore i dolje moj penis, za mene, bio je krajnje nevjerojatna.
I prije nego što sam to shvatio, Raven počeo me sisanče off. Veličanstven snaga, to sam mislio. Opa ... ona je nevjerojatno što su usta i usne, tako silno je otišao na moju erekciju kao što su imali. In i out ... i gore i dolje, to bi se pojaviti i nestati, i kao što je to učinio sam osjetio da je lud i nevjerojatne želje jednostavno eksplodirati pravo u usta. Ali ne. Ne nisam. JA održavati moj uljudnosti i ja čekao, jer sam znao. Da sam znao. Ona nije došao ovdje samo da bi me rado samo. Ona je došla ovdje, kao i za svoje zadovoljstvo.Mene previše.
Sam joj plopped dolje. Ja eased osim bedrima. Ona neka se to dogodi. Pa sam otišao u i poigravao i olakšalo mi prste u njoj maca, polako. Kao što sam učinio, osjetio sam da je neuredan, preslatko toplinu u njoj. Ja lako mogao imati balled gore moju ruku i otišao svi put u, što nisam, ali sam siguran htjela. Konačno, sam otišao u glavu prvo, i ja ošamario usta protiv njega.
Ona ga je volio kao što sam previše lizali, a ja lizali, a ja joj maca lizali, oglasi erotika čist. Napravila sam joj hornier i hornier i znao sam ... Da, znao sam ... ona je bila spremna za moj penis.Sam joj se popela. Ja montiran svoje tijelo impozantnih dominaciju kao bi htjela da bude.Gledala je i osjetio mi ide u nju. Njezine oči zatvorene. Ja pumped daleko na nju kao ona mene očekivati ​​previše. Ona ga je volio. Voljela je kako je osjetio da mi se unutar nje, opet. Ja jebeno Raven predivno. Njezine su ruke uhvatio u svemu. Nisam htio da se zaustavi. Ona nije htjela ga do kraja, bilo. Došla je, dva puta hvala Bogu, i na kraju ... da napokon sam bila spremna kao dobro.
Ja ga izvukao. Gledala me to učiniti. Sam ga održao nad njom. Ja jacked off joj lijepo nad njom tits i ja sam pomiluje. Ja pomiluje i ja sam ga pomiluje dok sam došao na svakom od njih i malo na nju adorably atraktivnim lice.
Ona lizali off i proguta mi govori nekoliko malo više o sebi i slastica, a mi se privije sve dok se, a ja joj održao usko. Uvijek sam voljela svoje tijelo i znala je poželio svaki put