.

субота, 19. март 2011.

Velike kite oglasi

Bio sam ozlijeđen u moto olupina par tjedana. Pa moja zena voli velike kite je bila dobivanje uspaljen i bio sam ne u mogućnosti za kretanje puno, jer nekoliko slomljenih rebara i bruised pluća. U svakom slučaju mi je rekla sam bio gonna morati učiniti nešto jer je siromaštvo neki kurac. Ona dobiva prilično raskliman ako ona nije jebu vrlo često. Pitao sam joj ono što je, dovraga, želi mene za napraviti, mislim sam jedva mogao pomaknuti, jer su tako bolne. Ona je rekla, o tome kako si me gledati dok sam učiniti, a onda ću sisati vaš penis dok se stavi natrag u fotelju. Hell, zvuči kao posao za mene! Pa rekla mi je da ide na odrasle pohraniti da biste dobili njoj dildo za nju maca. Kada je došla u ona je nasmijana, i rekao mi je dobila sama malo nešto i bio idući u tuš. Jugoslovenski erotski filmovi


Čekao sam nekoliko minuta prije nego što je izašao, ali JA nije 'vidjeti joj malo nešto. Gledao sam iz moje naslonjača kao što je položio natrag na kauč i počeo dirati njezine grudi, što joj bradavice tvrde, ali i moj penis. Gledao sam, kao što joj ruke lutali njeno tijelo, polako se kreće ruke dolje mokro joj maca. Ona je polako gumiran joj klitoris, jer ona skliznula dva prsta u nju vlažnost. Voljela je osjećaj kako je bila mokra. Bila je oplakivanje, i to je vozeći mene ispucan, kao što sam počeo da udara moj penis dok gleda svoju zadovoljstvo sebe. Odjednom ona ustaje, ide natrag u spavaću sobu, i vraća se natrag s njom malo nešto, samo svoje ne malo. Ona je kupio veliki debeli dildo, da znam da je najmanje 10 inča dugo i dovoljno debela da joj malo rukom nije mogao doći sve na putu oko nje. Sada sam bio šokiran! Gledao sam kako je olabavljen, položila ovaj penis između joj tits, i dobio neke lubrikant. Ona je izlio maziva gore i dolje veliki vratilo, a zatim početi da se moždani udar je baš kao pravi penis. Bilo je vruće! Moj penis je o to burst! Onda je ona ustala i pogledala ga s ukupno požuda, jer ona to Pomilovala gore i dolje na punoj dužini. Ona moaned kao što je trčanje rukama gore i dolje debeli vratilo. Tada je počela polako kretati prema mokro joj maca. Stavila glave do usne joj maca, a da ga gurnete prema gore i dolje mokre usne, težak da biste dobili velike kite  glave unutar nje. Kada je konačno pao u, očima valjane natrag u glavi kao ona osjeća veliki penis protežu joj mokro maca otvoren. Bio sam milovati moj penis dok gledate joj gurnuti ovaj veliki penis sve dublje i dublje unutar nje.


Znala sam da se približava i bio je spreman da se sperma, jer je pumpanje ga brže i dublje kako joj s druge strane rubbeed joj klitoris. Gledao sam kako joj tijelo uzdrmala sve više i ona dosegla orgazam. Moj penis throbbed kao što sam ga Pomilovala brže. Ona je konačno smiruje, šetnje preko mene i preuzima od sisanče moj penis u njoj toplo, mokro, usta. Bila je povlačenjem cum iz moje loptice. Bio sam gonna cum bilo koji drugi, ona je osjećala moj penis ukrutiti, pa je off vuče žele vidjeti moja sperma letjeti, to je svugdje, ona moaned sa zadovoljstvom jer je ona me sperma tako teško. Ja sam obličje naprijed to drugi pokazuju, mogu lažni da sam ozlijeđen malo duže,