.

понедељак, 7. март 2011.

Erotika Vojvodina


Te je rekao da će učiniti ništa at svi vratiti. Vaša kazna za razbijanje dostavu će biti u 2 dijela. Vrlo ponižavajući i vrlo bolno. Jeste li spremni platiti tako visoku cijenu?
Frankie nije očekivao da čuje od njega ikada opet. Jebacina Ona bi pokušao to učiniti pravo, ponudio ništa učiniti kako bi probati i to učiniti do njega, ali on bi rekao da je nemoguće. Ona bi imala izbora nego da ga prihvati. Sada je on nudi joj priliku da se vrati, da otkupi sebe - ali kao njegov rob ovaj put, ne samo pokoran. Mogao je uzeti ga kao rob, vlasništvu bez izbora i nema granica? Ona nije znala, ali znala je da će pokušati. Nitko drugi, činilo se, mogao bi joj toliko užitka ili nanese toliko boli kao on. Kako je htjela to nije tako. 
Ona je pokupila joj telefon i odgovorio.
Želio bih vas da prihvatite moje podnošenje jako puno. Ja sam spreman.
Ona je ležao budan u mraku, čeka da čuje ono što on traži nju učiniti. Poniženje dio kazne će biti izuzetno teško za nju. To je bio uzimajući na za 4A.M, ali ne bi bilo spavati dok on bi odgovorio.
Nedjelja 04:33 Dom - 
Čarape, pete, vaš kožni kaput. Da Co-op. Tikvica u pička i dupe. 3 kvačica u džepu za jezik i bradavice. Idi na Paul stan. Pitaj ga za posudu. S njim gledajući ukloniti dlake i čučanj nad zdjelu. Izvadite tikvice, lizati čisto staviti u zdjelu. Stavite na klinova. Pee u zdjelu, a zatim piti.
Nedjelja 04:34 Dom - 
Uklonite jezik klin. Pavao ne mogu ti dirati u bilo koje vrijeme no u ovom trenutku može wank po licu i sisama. Ako on odluči učiniti tako da će se izvući na bradavici klinova teško. Tada ćete ukloniti kvačica staviti na svoj kaput i napustiti. Nemojte istovremeno cistiti njegova sperma dok ste kod kuće. Dio 1 kazne potpuna.
Nedjelja 04:42 Dom - 
Ako je potrebno očistiti njegova sperma off prije nego ostavljajući vas u potpunosti može poniziti sebe i pitajte ga da pee na vas tako da možete oprati xxx
Kada Frankie se probudio sljedećeg jutra, ona je ponovno čitati tekstove nekoliko puta, uz rastući osjećaj tjeskobe. Ono što je on pitao je nemoguće. Ona nije mogla to učiniti. Kako je to mogla? Ona ni je bio šokiran ni iznenađeni što je on tražio, samo prestrašena na ideju. Kako loše želite ovo? Glas, rekao je u njenom umu. Znala je ovaj miran, razuman glas dobro. To ju je govorio kroz puno tvrdih stvari i loše vrijeme. Ako je ona postala njegova robinja da bi se saslušanje pakao od puno više toga glasa previše. To je bio onaj koji ju je čvrsto stojte i izdržati, bez obzira što ostatak joj je govorio. 
Kao što je i sama napravio kavu, njezine mašte zadržao igrajući neželjene slike onoga što bi se moglo dogoditi ako ona je otišla preko s njom. Frankie zatvorila oči i pokušala će mentalne slike daleko. Radila je s Pavlom. Kako je mogla otići do njegove kuće i to učiniti? Ali kako je mogla ne? Ona je pokupila njezin telefon, gledajući prstima kretati preko tipkovnice kao da su bili pod kontrolom netko drugi, a ona je bila samo promatrač fasciniran.
Nedjelja 11:06 sub - 
Ja sam mislio o tome, i ja ću probati i to učiniti. Da li su mu se, iako?
Nedjelja 11:06 Dom - 
Tko je tamo? A ja želim slike svake faze na vašem telefonu.Swingeri Vojvodina
Nedjelja 11:13 sub - 
Ok. Ja ne pretpostavimo da je itko drugi to pitati, to je samo neugodno što raditi s njim.
Nedjelja 11:16 Dom - 
Pavao je to onda. Ne pitaj samo mu reći. Razmislite sami sretan sam napravio je manje ponižavajuće od 1. verzija.
Nedjelja 11:22 sub - 
Što je bila prva verzija?
Nedjelja 11:26 Dom - 
Michelle kao svjedok
Frankie zadrhtala. Michelle je jedan od njezinih prijatelja, ona ne vide kako je eventualno mogao to učiniti ispred nje. Pavao je bio tada, a mislim da sama krvavih sretan, previše.
Nedjelja 11:33 sub - 
Ti si pravo, da bi bilo još gore. Ja ću to učiniti danas poslijepodne.
Nedjelja 11:34 Dom - 
Dobra djevojka. Cum prvi. Držite me obavijestio.Najbolje picke 
Nedjelja 12,15 Dom - 
Više mislim da je više želim svjedok na svoj poniženja tamo. Xxx
Nedjelja 12:30 sub - 
Nije li dovoljno da Pavao će to vidjeti? Ne znam kako sam ikada idući u ga gledati u oči opet nakon ovog
Nedjelja 12:31 Dom - 
Da to je dovoljno za Pavla sama. Rekao sam ti da će to biti ukupno poniženja. To će biti ukupno bol, ako ste došli do ovdje odmah nakon. Ja sam polutvrde samo razmišljam u ovom trenutku vam otkriti svoje tijelo na jedan ne voljeti toliko. Xxx
Frankie se borio poriv da se baci joj telefon zid. Ona je htjela da mu kaže da ga gurati, ni na koji način je ona to radi, ali joj prsti jednostavno ne bi te riječi. Nakon deset minuta ili na taj način ona je smirila dovoljno da sastaviti odgovor.
Nedjelja 12:48 sub - 
Ja ne mogu doći do danas. Ja stvarno ne mogu ni razmišljati što će biti kao što je to učiniti pred njim, ali ja sam spreman to učiniti za vas. Xxx
Nedjelja 12,49 Dom - 
Hvala Vam. Možete li doći do vremena sutra čaj? Kada ste pokretanja kazna? Mislite li da će iskoristiti prigodu da sperma na vas?
Frankie je obasuo između tekstova, a 13:00 ona bi završila primjenom joj make-up. Ona je odjevena. Ili bolje rečeno, nije haljinu. Osjetila je hladnu i ranjive pod njom kaput koljeno duljine samo u čarape i visoke pete, iako zdrav razum joj je rekao da nitko ne bi moglo znati da je bila gola, ako je bila oprezna, to još uvijek nije oduzima strah od koje se mogu naći izlaze u javnost. Jedna konačna pogledati u ogledalo i ona je spremna za početak prvog dijela svoje iskušenje.
Nedjelja 13:26 sub - 
Am ide na Co-Op sada za tikvice, a zatim se autobusom do njegove kuće. picke iz vojvodine To će biti četvrtak prije nego što ja mogu smisliti. Ja ne znam da li će on cum na mene. Stvarno se nadam ne.
Nedjelja 03:41 Dom! - 
Četvrtak će biti velik. Dajte mu njegove upute prije nego što otkriva svoje tijelo. Reci mu je mogućnost da sperma na vas, ali ne dira.
Nedjelja 13:44 Dom 
Jeste li odjeven kao uputu?
Nedjelja 13:50 sub - 
Da, nosi ono što mi je rekla da, i umiru od hladnoće i straha. Mogu li izbrisati sperma off me malo ako je na moje lice ili ne? Xxx
Nedjelja 13:51 Dom - 
Ne!
Nedjelja 13:51 Dom - 
Ne zaboravite telefon slike u svakoj fazi. Budite jaki. Ako se želite dovoljno loše da ćete to napraviti. Xxx
Nedjelja 13:56 Dom - 
Da li on zna svoj na svoj način i zašto?
Nedjelja 14:02 sub - 
On zna da ja dolazim dolje, ali ne i zašto još uvijek. Idući u imati problema sjedi na autobus s tikvica moj magarac. Mogu li molim vas stavite ga u nakon što sam sići?
Ova misao nije palo na Frankie kako je hodala polako i pažljivo Co-Op, pete glasno na pločniku. Ona je izbjeći kontakt očima s ljudima je prošlo, nadajući se da joj ne bi primijetiti. Ona je željela smanjiti, postati bez dna i nevidljiva, ali svi koji žele na svijetu nije bio idući u izraditi Internet dogoditi. Ona je imala dva izbora.Odustati ili nastaviti. Ona ga čekali na tekst nazad. Ona se nadao da bih joj to dopustiti jedna stvar, ali on bi želio maksimalan iznos svađa i poniženja je mogao dobiti od nje. Trebalo je manje od minute da biste dobili odgovor
Nedjelja 14:03 Dom - 
Ne stajati na autobus xxx
Co-Op bio kriška normalnosti, gdje obični ljudi nisu obične stvari. Frankie poželio je bila jedna od njih. Ti bi mogao biti, rekao je glas. Samo ga teksta, recite mu da ste promijenili mišljenje, nećete to učiniti. Nekako, to nije opcija. On nije bio prisiljavajući joj, imala izbora. Ona je osjetio primoran to učiniti tako da neki dio sebe, i taj isti dio pronašao ideju da svoje slave i poslušnost mu je nevjerojatno erotičan. 
Ona je izabrala tikvice pažljivo. Glatko, i ne previše velik. Ona je osjećala neugodno na blagajni samo za kupnju tikvice. Ona misli sredovječni žena iza do točno znao što je ona htjela za njima. Ona je morala pitati za ključ za pohranu WC previše. 
U WC kabine, Frankie uzela kaput off, bradavicama kaljenje odmah kao hladni zrak ih dotakne. Brzo, ona uze cijev maziva iz njezina torba, mumljajući i gotovo ga ispustite u svom bijegu. Ona je htjela ovo iznad i učinio s. Ona pokriva najmanji tikvice u velikodušan iznos, i pognut, spreman joj napeti mišiće opustiti. Vrlo nježno, ona je gurnula zaobljeni kraj tikvica polako u nju magare. Zastala na trenutak, navikavanje na neugodan osjećaj, onda gurnuo povrća dalje u, boreći se poriv da se stisnuti i izbaci uljeza nepoželjan. Pažljivo, ona uspravio, stiskanje obrazi joj dupe sad da pomogne zadržati tikvica u mjestu. Stavila lubrikant na drugi jedan, i to skliznula unutra njoj pizda. Hladnoće nije bio neugodan, ali osjećaj ispunjena gotovo do pucanja u obje rupe bilo teško podnijeti. Ona stavi joj kaput i šal natrag na nastojeći što toplinu i udobnost je mogla.Radi sigurnosti, ona je tucked kraju tikvice između njezine noge u vrhu joj čarape, inače dok je išla bi izmigoljiti i padne na pod. 
Frankie sama pustiti iz ormara, i polako preko tone. Zvuk je bio glasan pete joj na pločica katu. Kao što je oprao ruke, vrata su se otvorila i starica došla u WC. Frankie dao joj ključ za ruku natrag, zahvalni biti pošteđen ide natrag u dućan opet.
Nedjelja 14:07 sub - 
Ok. Am ide na autobusnog stajališta sada. Ne mogu vjerovati da sam zapravo o da to učinite. Ne ide razmišljati o tome, samo to učiniti. Xxx
Nedjelja 14:08 Dom - 
Dobra djevojka. Ti u potpunosti razumjeti ono što morate učiniti i što da mu kažem? Kako se osjećaš? Ljudi će se čuditi zašto stojite. Tikvice možete istezanje? Xxx
Nedjelja 14:12 Dom - 
Nemojte mu reći da ne reći nikome. Ako to ne učinite to mu daje moć nad vama da vas ucjenjuju. Ako on ne reći tko će mu vjerovati? Sve što imam reći ljudima da je njegova fantazija, nema nikakve veze s vama.
Nedjelja 14:18 sub - 
Ja razumijem što moram učiniti i reći. Nadam se da nitko neće mu vjerovati. Am tresu toliko i osjećam se bolesno. Ja sam jako, jako prestrašen, ali to će uskoro biti više. Xxx
Nedjelja 14:18 Dom - 
Dobra djevojka. To će biti vrlo brzo. Imate mogućnost natrag van sada. Jedan priliku samo. Xxx
Jedan priliku samo. Frankie zaustavio na nju sporo putovanje do autobusne stanice. za jebanje Njezina racionalni um joj je rekao da se ta šansa. Zašto fuck je ona to, anyway? A za što? Samo za svoje odobrenje? Tako je on mogao imati dobar smijeh o tome kako sam poslije i njezina preziru za to radiš? Njen ponos je imao veliki problem s tim. Ali to nije tako, podmukao, miran glas u svojoj glavi inzistirao, da, on je dobivanje čistog užitka na svoj trošak, da, on je uživajući u svakom trenutku tvoj strah, tvoj poniženja. On je također jako želi da prođe ovaj test, dokazati da vam značilo ono što je rekao, da nema ništa što neće podnositi samo za njega.To nije samo kazna. Barem to je ono što je htjela vjerovati. Njezina nada se činilo tako krhke, zadatak previše obeshrabljujući. Ipak, ako je odustao, uvijek će požaliti ne gledajući ga do kraja, biti mučila dok joj umire dan ", ako je samo" i "što ako je '. Iako su mnoge stvari u Frankie svijetu su se nesigurno i nestabilno, tamo je bio jedan unshakeable vjerovanja. Nijedan čovjek nikada nije fasciniran njom onoliko koliko ga. Ako je bio idući u biti proklet, neka bude proklet od njegove ruke.
Nedjelja 14:22 sub - 
Ne, ja ću to učiniti.
Nedjelja 14:22 Dom - 
Dobro došli u svoj novi život rob. Xxx
Autobusom je bio noćna mora. Frankie je stajao jer nije imala izbora, iako je bus bio uglavnom prazan. Ona je izdržala ono što je osjećala su ispitivanja izgleda od ostalih putnika kako ona održava na stup sa smrću hvat. Njen telefon je otišao off. Još jedna poruka, ali ona je previše zauzet pokušavajući stajati i držati tikvice u mjesto da ga pročitate. Kada je izašao na stanici blizu Paul kuću, ona stade na trenutak, gledajući autobus otjerati u daljinu, njezin dah stvaranje para oblake u još uvijek, hladan zrak. Će biti hladno večeras, pomislila je. Ona je krenuo za Paul's ulici.
Nedjelja 14:33 Dom - 
Gdje si sad?
Nedjelja 14:43 sub - 
Sam o otići u. Poželi mi sreću xxx
Nedjelja 14:44 Dom - 
Sretno. Nema short cuts ili vara. Tekst mi je u svakoj fazi.
Vidjevši Pavao približava njegova ulazna vrata kroz matirano staklo, Frankie misli ponovo nemoguće stvar koju mora učiniti. Kako bi ona mu reći? Što ako je on rekao da nema? Ideja da bi mogao odbiti nije stvarno dogodilo s njom i prije, ali sada je to realna mogućnost. Kako bi joj objasniti da joj vlasnik? 
"Lijepo od vas da siđe. JA dont 'dobiti mnoge posjetitelje ovih dana ", Pavao je rekao, kako ona ga je slijedila do sitnih, ali vrlo uredan kuhinja. "Ne budući da kuja okrenuo protiv mene ljudi s njom laži", dodao je. 
Mislio je na svoju uskoro-to-biti-bivša supruga, Frankie je znao, ali ona nije imala vremena da ga upuštati s simpatija sjednici danas. 
"Ja sam dobio nešto moram vas pitati. To je idući u zvuk tako čudan i šokantan, ali samo me saslušati.Znaš kako sam uživati u BDSM, a vi uvijek želite saznati više o tome? " 
Pavao je bio zauzet spooning kavu u dvije šalice. Pogledao je prema gore kratko. Frankie pritisak na tipku, riječi van gimnastika, a ne način na koji ona stalno je svirao na put, ali jednostavno prolijevanje izvan nje."Trebam te da mi se gledati napraviti neke stvari, fotografirati me s mojim telefonom kao dokaz za moju vlasnika. Ja sam je naređeno da to učinite kao kazna. " 
Ona uze mobitel iz, s namjerom da tekst, ne znam što napisati, samo trebaju nešto da se koncentriraju na druge nego tišinu. Zvuk je bio glasan grijala ključanja u maloj sobi. Pavao nije rekao ništa još 
Frankie odgurnuo joj telefon natrag u svoj džep, osjećaj pritiska ugradnju na nju. To je morao biti, rekao je, nije lijep način stavljajući ga. Sada je htjela ona bi texted Pavao prvi i rekao mu. Ako on bi reagirao sa užasom, mogla su se pretvarali da je to samo šala. Nema šanse da sada. Brzo, Frankie objasnio ono što je htjela Pavla učiniti, tetura preko riječima, osjećaj joj lice spaliti crvene od stida. To je bio gori nego što je zamisliti. Zurila je u nepobjedivog bež popločan kat, šokiran tišina činilo da rastu i preuzeti na vlastiti život kao i ona čekala njegov odgovor. 
"Mislite da ste goli pod taj kaput?" Pavao je rekao na kraju. 
Frankie je kimnuo, još uvijek ne gleda na njega. 
"Jebeni pakao. Vaš dečko želi da biste dobili gol i za mene da se slike od vas, onda wank nad vama? On ne mogu se sjetiti mnogo od vas, Franka, ja ću vam reći da je mnogo. Što jebeni planet je na? " 
"Vi ne razumijete. To je kazna. " 
"Morate imati jedan pakao od počinili zločin, onda!" 
"Hoćete li to učiniti?" 
Frankie samo ga je htjela reći da, nisu duge rasprave o pravima i nepravdi. Pavao se nasmijao, oštra, cinični zvuk. 
"Nisam dobio ništa bolje planirana za danas. Naravno da ću to učiniti. Želio sam da ste dobili svoju odjeću za dugo vremena, vi znate da. Mislim da je tvoj dečko kopile, ipak. Dobili osloboditi, on je loša vijest. " 
Frankie riskirao pogled na njega. Za sve svoje ogorčenje i predavanja, došlo je uzbuđenje u njegovim očima. Bilo je nešto neugodno o Pavao, stvarno grozan. Osjećala je ljuti što je on rekao da bih. Izdao, gotovo. Ti si trebao biti moj jebeni prijatelj, gade! Ona misli. Ako ste bili bilo koje vrste prijatelja vi bih rekao ni na koji način. Ti ne bi dopustio mi da se degradira se ovo sviđa. Ali to je tipično ljudske prirode. Od svih tip prijatelji Frankie je imao, ona samo mogla sjetiti tko bi odbio iz originalnog poštovanja za nju, iako je on bi htio to učiniti. 
"Hajde onda, maknete!", Rekao je Paul, zatvaranja sjenila. 
"Čekaj malo." Frankie dobio svoj telefon. obrijane picke
Nedjelja 14:59 Dom - 
Je li on prihvatio?
Nedjelja 15:00 sub - 
Da, to je idući u biti grozna
Nedjelja 15:00 Dom - 
To je razlog zašto se zove kazna. Vi svibanj uzeti kaput off sada. Ne zaboravite slike. Xxx
"Mogao sam zdjelu. Stari ne želite više ", rekla je ona. 
Dok je Paul sam krenuo rummaging kroz ormar, Frankie otkopčan joj kaput s krut, mumljajući prstima. Ona je to odbacio, i stajao gol, osim za nju vješalica pojas, pete i čarape. Jedan od njih je imao ljestve, odmah iznad koljena. Ona je stajala čvrsto, glave okrenute na jednu stranu, daleko od Pavla. 
"Koji kurac?!", Kazao je. 
Frankie je znao on je značilo tikvice. Bez riječi, ona je stari plastični vrč iz ruke. On je zurio, usta visi lagano otvorena, oči skakanje od nje tits joj pička i natrag. Ona je dosegla dolje i skliznula prvi iz nje, liže svoje sokove od kože prije pada u posudu. Ona uklanja drugi jedan od magarca, jedva ga lizali jednom i to se pridružio ostalim u vrč. Pavao je rekao ništa, ali on je disao brzo. 
Premještanje brzo sada, Frankie vrhom sadržaj vrča u smeće. Fuck. Ona nije poduzela nikakve slike još. Još jednom je dobio svoj mobitel iz nje kaput, prstima trese toliko da je poslao njen vlasnik prazan tekst greškom.
Nedjelja 15:11 Dom - 
Vi samo poslao prazan tekst
Nedjelja 15:12 sub - 
Znam da im u takvom stanju živaca im imaju problema txting ispravno. Ive učinjeno tikvice u posudi ne mogu podnijeti pogled na njega me gleda
Fuck interpunkcije, jebi pravopis ispravno. To je situacija u kojoj zarezima i velika slova samo nije važno više.
Nedjelja 15:14 Dom - 
Ako Pavao drži pravila i ne iskorači iz linije mogu neka vam bude svjedok flogged sljedeći put trebate kazne.Što se sada događa?
Nedjelja 15:15 Dom - 
Vi ne morate gledati. Imajte ide, to možete učiniti. Xxx
"Moramo otići do kupaonice za ovo malo," Frankie, rekao je, iznenađen kako normalan joj glas zvučao.Klinova! Gotovo je zaboravio da zalogaj. Ona ih je dobio od svoga džep kaputa, i pođoše za Pavlom dolje uzak prolaz, s njenim pokretima grčevit i nemilosrdan. Kupaonica je, kao i kuhinja, uredan i skoro sterilno.Ništa izvan mjesta, bez boca šampon ili zalutala brijač na strani svjetlucav kupelj, sve u umirujuće nijanse pastelno zelene. Čin ona je o počiniti će prekršiti ovo uredno, mirno mjesto.
Nedjelja 15:17 Dom - 
Ja sam promijenio moje mišljenje. Vi ćete ga pogledati u oči od sada. Xxx
Frankie je stajao u tuš kabine. Ona podiže vrč do ispod njezina pička, spremni sama piškiti. Ništa tome. Ako se samo Pavao bi ju ostaviti na miru za ovo bit! Ona ga je pogledao. Bio je trljanje njegov penis kroz njegove traperice, njegove oči nikada ostavljajući joj tijelo. Ona je na kraju uspjela piškiti malo, sluh zvuk pojas se unbuckled. Osjećala je bolesna kao i ona skup jug dolje pažljivo i pokupila odjeću kočiće gore. Bol kao oni malo dolje na nju nipples je bio ogroman, ali je znala da bi bilo ništa za bolove da bih se osjećao kada ih je ukloniti. Imala je gadan osjećaj da je trebala imati ih na prije peeing u vrč, ali bilo je prekasno sada. Ona je trenutak za sebe sastaviti prije vezanja njezin jezik. Vrijeme je za tekst.
Nedjelja 15:24 sub - 
Molim vas, nemojte me gledati na njega molim te molim on uzima njegove hlače off sada. Am piti pijan nije lako s klin na mom jeziku
Nedjelja 15:25 Dom - 
Vi ćete ga pogledati u oči kao što popijte pišati i kako se prosuti usta na svoje tijelo, i nastavit će to učiniti kao što je on wanks i cums nad vama. Želim vam ponižen kao nikad prije. Xxx
Nedjelja 15:25 sub - 
Ok, kao što im želite težak tako teško sebi držati zajedno sada
Nedjelja 15:26 Dom - 
Dobro rob. Provjerite sam ponosan. Xxx
Pavao je bio nagnut na vratima. Naked. Igranje s erekcijom. Blokiranje joj samo put za bijeg. Željela joj je vlasnik bio ovdje, osjetio iznenadni gnjev da on nije bio. Što ako stvari je pošlo po zlu? Što ako je Paul dobio previše uzbuđen i ne zaustaviti kada je trebao? Kako bi ju staviti u potencijalno opasnoj situaciji kao što je ovaj? Ona se koristi za goriva bijes joj riješiti kako biste dovršili zadatak. Ona bi računati emocionalne trošak kasnije. Fotografija! Pavao je ne uzeti bilo još, a ona nije patnja kroz ovo za ništa. Ona je skliznula joj telefon preko tepih na njega. 
"Get neke dobre slike, molim te." Riječi izašao s poteškoćama. U razgovoru s klin na svoj jezik nije bio nimalo lak. 
Frankie podigao vrč joj usne. Ona je pokušala ne razmišljati o tome što je bila za piće. Slike brodolom mornara i putnika izgubio pustinje došla na pamet. Imali su da piju svoju mokraću kad nije bilo vode. Nije kažu da je urin je čist? Barem je to vlastiti. Većina je proliven iz usta i dolje preko njezine grudi. Toplina nije bila neugodna, a to nije ukus kao pokvarene kao da bih mislio da će to. Frankie staviti jug dolje, i uklonio klin na njezin jezik. Ovo je posljednji zalogaj, što je i sama rekla. Samo se kroz njega. 
Paul stavi joj slušalicu i zgazi u tuš, ali ne prije nego što bih ispran daleko ljutiti na podu kabine. Gadljiv na posljednji. Nadam se da bih paziti da ne njezin dodir u slučaju da je dobio bilo na njemu. Frankie kleknuo s poteškoćama, čvrsto pritisnuti u kutu. Ona je zatvorio oči, sve dok ona sjeti morala se držati ih otvoriti. Ona je usmjerena na plughole u dnu bazena. Ništa drugo nego gledati na Pavla, koji je kurac bio neugodno blizu joj lice. Je li to kako se osjećate prostitutke? Pitala. Vjerojatno. Osim što će zahtijevati mnogo novca da radimo ono što je ona danas. Bila je to za ništa drugo nego odobravanje i ljubav njezina vlasnika - i svoju tvrdoglavost, joj uskrati u bez obzira što. 
Paul je desna ruka bila je milovati vratila njegov penis, disanje mu teške. 
"Dirty Little bitch", rekao je, njegova ruka kreće brže. "Vi samo bih volio da se ovo u vama, ne bi ti?" 
Bojati, Frankie rekao ništa. Ona je skočio i ustuknuo kada je osjetio ruku četkom ju je ostavio sjenica. On me je dotaknuo! On nije trebao! Ona se borio protiv poriv da ga odgurnuti i trčanje. Nešto toplo pogoditi njezin vrat, i počeo trčanje dolje joj milo. Ona je sama prisiljena ostati i dalje kao i ostatak njegova hrabrost splattered protiv ramena i vrat. Bilo je više.
Nedjelja 15:43 sub - 
Im od tamo sada. To je učinjeno. Sati u šumi u blizini svoje mjesto. Trebam 5 minuta da biste dobili moj glavu ravno. On je htio da me odvesti kući, ali ja ne mogu podnijeti da se u blizini njega upravo sada. Imam neke sperma na moj vrat i kosu. Ja sam pokrivena u svoje pišati i ja sam u daze. Ti me nisi totalno poniziti, ali sam to učinio da molim vas.
Nedjelja 15:44 Dom - 
Hvala na vašem kazne tako dobro. Uzmi svoju pet minuta, a zatim tekst i recite mi što se dogodilo od pijenja odlaska i kako se osjećate. Xxx
Nedjelja 16:06 sub - 
Mislim da sam proliti više dolje mene nego sam uspio progutati. Morao sam kleknuti pod tušem to učiniti.On je pokušao dotaknuti moje sjenica u jednom trenutku kad je bio wanking. Zatim je sperma i to je bio preko. JA je dobio moj kaput i ostavio me on misli, a vi ste jebeni ludi. Osjećam se strašno, stvarno jeftini i neugodne i posramljen. Ipak, dio mene, tako je zadovoljan sam uspio to učiniti. Xxx
Nedjelja 16:08 Dom - 
Ja sam vrlo, vrlo zadovoljan s vama i ponosni previše. On je reći išta drugo? On je pokušao da te dotaknem, tako da neće biti korišten opet. Jeste li na autobus kući sada?
Nedjelja 16:20 sub - 
Čekajući autobus. Ja sam tako umorna odjednom. Ne mogu čekati da se kući i u kadi. Drago mi je da ste zadovoljni sa mnom. On je rekao da je to pogrešno i sjeban, ali mu je uključen i htio mi je vratiti i to učiniti opet za njega u nekoliko dana. Rekao sam mu nema, da ja pripadam tebi, a ja sigurno nisam to učiniti za svoje zadovoljstvo.
Nedjelja 16:23 Dom - 
Dobra djevojka. Vi ćete osjećati bolje nakon što ste u kadi i čist. Umor je vjerojatno da će biti kap u adrenalin.Dobro učinio. Oduševljen sam. Ako možete dobiti kroz koji možete dobiti ništa. Je li njegova početna reakcija šokirani ili iznenađeni? Je li komentar kada ih je uzeo svoj pička i dupe ili kada ste pili? Xxx
Nedjelja 16:38 sub - 
On je bio šokiran u početku, zatim je dobio uključeni. On nije mogao vjerovati sam došao preko s tikvicama do sebe. On je dobio rožnat kad je gledao mene piti svoju ljutiti. Želim on nije me se to dotaknu, čini moja koža puzati da mislim o tome. Gotovo sad doma, drago autobus gotovo prazan. Xxx
Nedjelja 16:50 Dom - 
Dobro učinio. Znam koliko je bilo teško za vas, to je razlog zašto je kazna, a ne zadatak. Samo bolan malo da se kroz sada. U četvrtak će biti puna na bol kao kaznu. Bez zadrške ili naknade. Flogger, usjeva i pojas u setovima od 36 godina. Xxx
Frankie sebe pustiti u svojoj kući. Bilo je zamrzavanje, ali ona nije ni mogao pozvati energije potrebne za svjetlom plina vatru. Umjesto toga, ona huddled se na kauč za neko vrijeme, čekajući vodu zagrijavati dovoljno za kupanje. Na kraju nije mogla čekati da se pročišćavati miris pišati iz njezina tijela, za sebe osloboditi od Paul's sperma. Ona je znala da je samo njezine mašte, ali se činilo da svrbež i spali joj kožu, gdje je sletio, kao i neke korozivne i smrtonosne supstance. Voda je bila mlaka, a ona zadrhtala nekontrolirano, ali na kraju se ona osjeća čistim opet. 
Dole, ona ponovno pročitati njen vlasnik je zadnji tekst. To je ona mogla nositi s, a na ideju da on nanosi veliku bol na njoj bio uzbudljiv i erotičan. Bol sama će biti ogroman i monstruozna, vrlo je teško nositi na put, a to joj uplašena kao i njezin uključen. Oznake ona bi se s lijeve strane će biti lijepa - crvene pruge protiv njezina blijeda koža u početku, zamijenio modar tamno ljubičaste modrice koje postepeno će nestati do zelenkast plave i blijedo žuta. Svaki put kad je pogledala na njih, ili je uhvaćen nogu protiv nešto i osjetio trunke boli od njih, ona će misliti o njezinom vlasniku opet, i kako bih ostavio svoj trag na njoj.
Nedjelja 17:30 sub - 
Znam da će me trpjeti. Ja razumijem, i iako bojim se da sam odlučio to izdržati za vas.
Nedjelja 17:31 Dom - 
To je moja djevojka Xxx
Nedjelja 17:46 Dom 
Nadam se da još uvijek gledate danas kao pozitivan korak naprijed. Uz svoj novi status robova više ne morate dnevne zadatke, od sada, od vas će biti zaduženi samo kad sam stvarno žele nešto. Zadaci će se u rasponu od užitka za vas ukupnom poniženja kao danas. Kao rob, odbijanje nije opcija. Odbijanje će donijeti razrješenje. Razumijete li i slažete? Xxx
Odbijanje nije opcija. Odbijanje će donijeti razrješenje. Frankie ne može dobili osloboditi od tih riječi iz njezine glave. Ako je ona to učiniti, onda jedino ograničenje na ono što on može zahtijevati da joj to je njegov vlastiti maštu, a to je bila velika. Čak i ako ona nije sve te stvari - skočio kroz metaforičan goreći obruči, da tako kažem - bez obzira koliko dobro ona ih je učinio, ili što je njezin trošak emocionalno ili psihološki, sve to će računati za ništa s njim, ako ona jednom posrnuo i je rekla da ne može nešto učiniti. Što je točka?Osjećala je varao. Zašto je ona upravo prošla kroz to iskušenje za njega, ako u nekoj fazi da je na planiranje uzimajući osloboditi od nje anyway? Željela je znala i prije, ali bilo je prekasno sada. Možda je to oduvijek bio prekasno. Real D / s nije zabavno sve vrijeme. Ropstvo nije značilo biti uzeti olako. Istina je to bol, patnja i suze. Mnogo suza. Bilo je jebeno, sisanje, višestruke orgazme, welts, agonije, modrice koje su tjedna da ozdravi, ekstazi, udova tjeskoban i vrište za oslobađanje od svojih ograničenja, nevjerojatne uspone i padove nezamislive. To nije bio stiliziran, dezinficirati verzija njega - Zdrav, siguran i konsenzualnog je izraz rašireno mnogo - prihvatljivo, user friendly lice sadomasochism za internet generaciju. Ipak, za sve to, nagrade su masivne, obveznice jače i intenzivnije nego čak i većina strastveni vanilije uparivanja. Svaki partner vidio drugi sjene strane, i zagrli. Frankie je bio spreman riskirati sve za to i postane njegov rob spreman. Možda je to pokretačka snaga duboko unutar joj je sve trajati, i da će dovesti do njezine eventualne samo uništenje, ali ona nikada nije osjećala više živ, a postojeću isključivo u trenutku kad je od njega dao joj patnju i to mu drago, kada je zahtijevao da ona ispadne na koljena i sisati njegov penis, kad je on nanio strašne bolove na nju, ili kada je održan joj blizu i sigurno poslije. To joj je realnost, a ona će živjeti dok je mogla.