.

четвртак, 5. мај 2011.

Swingeri oglasi


Ja ću biti viši na University of Texas ove jeseni, i jer sam samo kći, moji roditelji neka mi se ovo ljeto (moj je zadnji) bez off na posao. Ive 'bio boraveći s njima i jednostavno opuštanje.
Jedan vikend, moji roditelji i još dva para lijevo za četverodnevni izlet zajedno i oni me je zamolio da se brine o djeci od dva para su odlazili. Drago mi je to učiniti jer ja bih se da ostane s njima u Daniels 'velika kuća u Tarrytown da ima privatni bazen. Znao sam da njihova djeca, Robbie Daniels, koji je bio šesnaest godina, i Robin Brownlee, koji je bio petnaest, a ja sam znao da ne bi bilo problema.
Ono što nisam znao je da je odrastao u toku godine sam bila daleko u školi. Robbie je bio oko šest metara visok, a težio je oko 160 s kovrčave čistiti od plave kose koji je bio osvijetljen po suncu da je ljeto. On je bio na košarku, pa je razrađen s utezima i bio je stvarno sladak momak, hot swingeri oglasi  ono što sa svojim širokim, preplanula ramena, uske, ravan trbuh, i uske, zaobljena magarac.
Robin je upravo suprotno. Robin je samo pet metara dva inča visok i vjerojatno nije vagati £ 90. Ona je imala pjege i nosila joj crvene kose u pletenice sa svinja na svakoj strani repa. Sa svojim prćast nos i deminutiv stas, ona je izgledala da se samo oko dvanaest godina, osim za njezine grudi, koje su veličine pola grejpa.
Njih dvojica su bili dobri prijatelji uglavnom zbog toga što njihovi roditelji su poznati jedni druge od koledža. Mogao bih reći da je Robin je uvijek bila zaljubljena u Robbie ali on swinger sex chat  je bio tako popularan među djevojkama svoje dobi u školi da je on doista tretira kao svoje dijete Robin sestra.
U subotu ujutro sam uzeo auto da se neke namirnice, ali sam se vratio u nekoliko minuta da pokupite popis koji sam zaboravio. Na putu natrag u auto, Pogledao sam na bazenu palubi, jer je gdje su djeca, kada sam otišao.
Nisam mogao vjerovati što sam vidio!
Robbie je ležao na terasi stol s ručnikom preko swinger seks  chat  očiju i širio eagled sa svojim plivati ​​debla srušena do njegove zglobove. Njegov penis je bio ravno zabada svoj želudac i Robin je trljanje ruku gore i dolje bedara. Robin je u toplesu, a njezine grudi doista nalikuju grejp polovice. Oni su u potpunosti zaokružen i nije imao bilo sag, a bradavice su bile svijetle ružičastim ruža na bijelom tijelu njezine grudi.
Gledao sam zapanjen kao Robin pokupila sunčanje ulja i izlio na neki Robbie prsima i počela ga masaža gore i dolje prema njegov penis. Ona je tada izli ulje na neke njezine grudi i staviti Robbie ruke na grudima i, s njom ruke iza njegove, pritisnuo njegovu ruku u njezinu osjetljivost dojki. On je počeo trljati ulje u kao perla sperma pojavio na glavu njegov penis. Robin nagne i, s bradavice njenih grudi, pomiluje njegov penis od glave do lopte, ostavljajući ga osjećati tvrdoća joj bradavice na svojim osjetljivu kožu. On je još uvijek bio poveze po ručnik, i sam se preselio bliže zaslonu vrata tako da  sam ih mogao čuti, ali ne može vidjeti.
Robin je reći mu da se zamisliti da je Lauren (mene) i swinger seks  chat  oglasi  da sam bio idući u trzati ga isključiti. Ona je opisana moje tijelo u detalj (iako ona nikada nije vidio mene, gola), sasvim točno, a uzeo Robbie ruke za turneju po svom tijelu. I tako je bio uključen u prizoru da sam morao skliznuti moje ruke dolje ispred cutoffs i na moje gaćice na moj klitoris i maca usne. Počeo sam prst moje natečene maca dok sam gledao Robin utrljati svaki dio tijela osim Robbie njegov penis. Ona je izli nešto više ulja, ovaj put direktno na njegov penis, i Robbie lučni se od stola. Ona je tada shvatio njegov penis i počeo trljati jednom rukom gore i dolje njegovih osam inča vratilo dok dlan druge ruke utrljava na glavu njegov penis. Svingeri za seks 
Nakon tridesetak sekundi, to je bio više nego bilo Robbie ili sam mogao nositi, a mi smo došli otprilike u isto vrijeme. Bio je škropljenje njegov debeli bijeli cum diljem prsa i trbuh, a ja morao držati na zavjese kako bi se stand up. Robin gumiran joj tits preko prsa i trbuha, drenching joj bradavice u njegova sperma, a zatim ga masira u njezino tijelo.
Ja oporavila moj pribranost prije Robbie i bio isključen u supermarket, iako s klica plana u mom umu. Na putu kući, ja razrađen moj plan, a ja zaustavljen centar i kupio mokro-pogled crno string bikini.
Kada sam se vratio, i djeci su u kuhinji u plivati ​​zupčanik, iako to stvarno nije skrivao puno, a ja sam rekla hello i objasnio da bih se nakon Stavio sam namirnice daleko. JA je otišao u svoju sobu i svuče pred pune dužine ogledalo. Ja izdvajali iz moje gumicu duge, plave konjski rep i neka moja kosa visi prema dolje ravno. Koristio sam četkom kako bi dobili kinks van, a dojam čekinja protiv moje osjetljive bradavice ih uspravno i teško.Stavio sam novi bikini oko mog struka i prilagođena dnu, tako da je većina moje dupe je pokazivao, a zatim staviti na grudnjak. To je bio jedini remen koji je bio oko tri inča širok, tako da ne može držati sve moje grudi. Oko dva inča ponude, bijeli donjoj moje milo je bila izložena zajedno sa oko četiri inča u opaljen vrhu moje grudi. Stavio sam na visoku petu sandale i prakticira propinjući i strutting.
Robbie oči dobio široku kad sam strutted out na palubi, i Svingeri za seks  znao sam da je on mogao vidjeti neke od mojih plavuša pussy glavu peeking iz štedljiv dna, i sad može vidjeti oblik sve što je rečeno o, dok se jacked od ranije, Robin. Pratio sam oči na njegove prepone, i znam da je on to znao. Otišao sam u bazen kako bi bili sigurni da odijelo je još vlažnija izgled i onda legao na kola. Pažljivo sam podesiti žice, navodno će biti skroman, ali stvarno kako bi bili sigurni da su i Robbie i Robin mogao vidjeti koliko je god moguće.Pitao sam Robin trljati neki krema za sunčanje na mene.
Ona je počela, ali sam rekao (prema mom planu) da ona nije bila trljanja dovoljno teško, i zamolio sam Robbie preuzeti. Njegove su se ruke drhte dok je izlije ulja u dlanove i počeo da udara moja bedra i trbuh. Svaki put kad je došao blizu moje prepone, to je sve što sam mogao učiniti da ne zgrabite ruku i gurnite prste u moju pičku. Napokon sam nije mogao stajati ga bilo više i uzeo mu ruku, on kreće na moj želudac i to vođeni prema mojim grudima. Njegovi prsti pasu meke kože na donjoj moje tits, i rekao sam mu kako bi bili sigurni da je on dobio ih je pokrivena jer nije bila izložena suncu prije. Njegovi prsti ukopan u mojoj koži kao što je on gumiran teže i teže, i moj grudnjak skliznuo na moj grudi dok se crveni krugovi oko moje bradavice su bile izložene. Njegova ruka brušenog moje bradavice i sam izvukao svoju ruku pod moje top, ostavljajući moj hard bradavice probiti u njegov dlan. Bio sam toliko vruće da sam morala naći olakšanje, i sam izvukao prepone moje bikini dna uske protiv moje klitoris i počeo slutnja materijal gore i dolje. I onda dosegla preko i počeo da udara Robbie's penis kroz svoje kupaći kostim.
Brzo sam ustala i ga vodili do stola i izvukao svoje gaće dolje na njegov ankles, pokrivajući oči s ručnikom. JA maknuti moj vrhu i počeo ponavljati iste riječi Robin je koristio ranije, ali sada to je bio velik, odrastao Lauren u osobi. Koristio sam moje ruke i bradavica na njegov penis, stroking njegov pulsirajućeg osovine polako. Zatim sam gledao kao Robin otišao do stola, skinula je odijelo, a zatim dosegla preko i maknuti moj bikini dna. Bez oklijevanja, Robin kneelt ispred mene i počeo lizati moju maca i klitoris.Kao što sam ubrzao prijedlog moje ruke crpne Robbie's hard penis, Robin koriste svoje ruke širiti moja maca usne da joj jezik bolji pristup u moj lupanje klitoris. Robin je ustao, nagnuo i počeo sisati i lizati moje bradavice dok je moja maca fingered dok sam počeo da se sperma.
Gledanje Robin sisati moje bradavice i fingerfuck me staviti Robbie preko ruba kao što sam čuo, neka se glasno uzdiše i luk njegovo tijelo se od stola. Osjećao sam se njegov vratilo rasti veći u moju ruku i počeo ga milovati kao brz kao što sam mogao, milovanje njegove lopte s moje druge strane. Robbie onda otvori usta široka, ali ne i zvuk izašao kao njegov penis pucao ogroman potok bijelo sperma ravno gore u zrak, prskanje protiv strane Robin lice i moja prsa da je ona sisa.
Nakon što je prestao cumming, Nagnuo sam se prema dolje i stavio mi usta više nego na kraju njegov penis i lizali sve kremasti sperma off njegova cockhead kao što sam sisao posljednji zalogaj od jism da pulsirajuće iz svoje poražavajuće penis. Nepotrebno je reći, nismo bili veseli naši roditelji dolaze kući!