.

субота, 7. мај 2011.

Sex svingeri Vojvodina


Moja fascinacija sa mojim Debra maćeha Sve je počelo prije nekoliko mjeseci kada sam posjetio moj tata u Alabami je bio rastavljen od moje majke 11 godina. Njihov brak nikada nije radio od samog početka.
Prvi put sam sreo Debra bio prije godinu dana bila je lijepa žena sex vojvodina  je imala oko 5 ft 9, vrlo tanak je imala plave oči, kosu duljine do ramena i najljepsi par velikih usana penis sisanče sam ikada vidio. Njezina tits su 36 C i njezin magarac je bio čvrst i okrugli joj noge bile lijepo i dugo je bila savršena. Dan sam sreo nju ona čuva šamaranje moje dupe i druge otkrivajući stvari kao da sam ostavio oko osam ona mahnuo mi iz nje prozor spavaće sobe potpuno toplesu sam novi da sljedeći put sam ju vidjela ja bi moj potez ovdje je što se dogodilo.
Ja izdvajali u kolovoz moga oca šest-bedroom kuća njegova kuća ne mijenja bitni. Imao sam bio rekao da je bio idući u morati party večeras što sam bio vrsta uzbuđen o ne samo o količini vruće dame koje će biti tamo, ali zbog moje seksi korak majka Debra bi biti tamo. Znala sam da je moja maćeha, ali sam sebi obećao sam da bi moj potez.Hodao sam i sjeo u dnevni boravak "Da li želite piti" moj tata je vikao.
"Da samo dajte mi koksa molim tata",zene sex chat vojvodina  odgovorio sam JA pravedan je uzeo jedan gutljaj od mojih piti kad u hodio Debra nosio škrt žuti bikini joj bradavice jasno vidljiv kroz slab materijal. Njezina vagina dlačice su poking kroz njezin bikini dna
"Imate li nešto popiti?", Kazala je
"Da", odgovorio sam dok je sjedila natrag na sjedalo ostavljajući out dugo izdisaju zraka
"Umoran sam" me too, odgovorio sam kako sam zaspao.
Kad sam se probudio to mora da je bio oko 09:00, jer je tamno vani sam mogao čuti glas dolje ljudi smijeh i šale uglavnom žene, ali ak tip je bio o tome. Počeo sam da se presele sebi slušajući smijeh kao što sam napravio moj put dolje stepenicama.
Hodao sam u stranci sobi je ono što sam  sex svingeri nazvao je sjeo sam na kauč i mogao vidjeti moj korak mama i tata posluživanje pića. Debra je nosio tamno plavu haljinu koja je na kratko dnu otkriva svoje duge lijepe noge i vrh je bio kratak i koja je pokazala puno joj cijepanja. Nisam bio zainteresiran u ono što moj tata je nosio.
Ustala sam za dobiti ja sam piti i stajao pored Debra ona se okrenuo lice mi je crveni ruž pokrila lice joj je malo pijan je počeo govor "Imaš dobar san", rekla je pritom joj big tits out dok je govorio
"To je bilo u redu", odgovorio sam Svingeri za sex
"Lijepo je to krevet, lijepo i udoban da nije najbolje prostorije u kući bolestan moram reći mojoj spavaćoj sobi je najudobniji je lijepo king size bračni krevet oh Zaboravio sam da niste vidjeli moj krevet još uvijek imate".
Čim je rekao da je osjećaj stezanja došao u moj trbuh i moj lopte trebalo mi je neko vrijeme da odgovori
"Ne nisam vidio svoj krevet još Debra"
Njezino lice razvedrilo se malo ona je također hot sex vojvodina oklijevao odgovor: "Želiš li", rekla je
"Naravno", rekao sam skoro sondiranje očajan kao i ona me vodio gore.
Stajala sam iza nje se na drugom katu magarca wiggling bezbrižno leđa joj pete užaren crvena kao pritisak ružičasta tepih gurnula na njenu visoku obuću. Vidio sam velika smeđa vrata na kraju hodnika
"Gotovo je", rekao je Debra što smo se približili vratima je okrenuo lice mi se njezin dekolte s blistavim znoja i njezine bradavice poking kroz materijal. "Ti prvi", rekla je kao što sam ušao u sobu imao tamno crvene
zidovi veliki ormar u kutu i king size bračni krevet u sredini. "Sjedi", rekao je Debra sjedila blizu mene gotovo inča udaljen sam mogao osjetiti toplinu njenog slatkog tijela pored mene. "Tako da su jednim
zatim "
"Na žalost" Nasmijao sam se tiho nasmijala i uzeo moje ruke moj trbuh nije salto
"Ja stvarno volim tvoj otac David"
"Znam"
"Ali, to ne bi osamljen sam bio obličje za čovjeka da ispuni svoje potrebe i mislio sam ako netko mogao to učiniti možete" ona staviti jednu nogu na moje što mi je teško
"Ja sam htjela ovo je previše", rekao sam sam htjela da vam dodir, a jebi ti jer sam upoznao y "
"Shh ne dozvoljava otpada više vremena", šaputala je kao ona stavi svoj prst na moje usne. Ona je uklonjena, ali ga zamijenio sa svojim velikim lijepim crvenim penis sisanče usne usta okusio alkohola i cigareta. Kao što je ona mene ljubila ona stavio joj ruku na mojim grudima guranje do moje uske košulje malo izložiti dlakav mišićav trbuh me je gurnula prema dolje i lizali moje šest Pack kovitlaju joj jezikom oko njega. Kao što je i učinila mojim rukama pronašli svoj put do njezine suknje skidanja njezine crne čipke japanke ispustite ih na podu. Ona je pričvršćen putu do moje tijelo mi liže kao što je učinio bedrima pritisnut protiv mina moj hard penis sada potpuno uspravno zadirkivali joj rupa osjećaj toplinu njezina pička skoro me poslao preko ruba.
"Do sljedeći put", rekla je za mene kao što sam napustio sobu.