.

субота, 21. мај 2011.

Sex cet sa gospodaricom


Vidjeli su ga doći i sjesti, ako to nije bila kiša, sex  sa gopodaricom  ili snijeg. Svi su ga dočekali s najvećim poštovanjem. Njegov položaj, nadbiskup u regiji, to zahtijevali. On je pogledao gore i nasmiješio se i mahao. Oni su otišli na o njihovom poslovanju. Otišao je natrag do meditira i čeka čovjek je postao prijatelj s da se pojavi.
On se nasmiješio kada su se pojavili Conner i krenuo prema njemu, ali tada mu se nasmijao okrenuo gotovo tužno kao da je izgubio člana obitelji. Conner pitao nadbiskup ako nešto cet uzivo sa gospodaricom nije u redu, ali on je rekao, u početku, ništa nije u redu kada je u stvari nešto strašno ga je gnjavi. Oni bih bio sastanak o poslovnim biskupije, ovdje na ovom mjestu, jednom tjedno, za skoro godinu dana, te je ubrzo postao prilično dobri prijatelji.
"Kako je Miriam?" Nadbiskup pitao znajući je bila bolesna. On je rekao sa gospodaricom cet seansa  ona je pristojan i stabilan. "Dobro ... ti i ... kako ti je tjedan bio?" Conner lagao i rekao da je dobra. Zatim Conner pitao nadbiskupa kako je sve ide s njim. "Oh, da znate ... i dalje loš, ali mislim da" i on zastao. "Mislim da sam još jedan problem sada."
Conner okrenuo, malo, i pitao što to je. On je želio biti najbolji prijatelj i odvjetnik bi mogao biti za nadbiskupa. On je bio usklađen s većinom problema biskupije viđenje kao njegova tvrtka rješava većinu svojih problema. "Oh, to nije posao Conner", a onda je zastao, da bi odražavala. "Ja sam svećenik, nadbiskup, ali Conner ... Ja sam ... Ja sam druga pitanja na mom srcu." Conner je govorio polako kad je pitao što su oni. "Ne znam.Mislim ne znam da li bih trebao reći nešto o tome. "
Conner je govorio kao da izvući iz njega. I on učinio. "Pa ... prvi off", a on opet zastao kao Conner gledao njegov način i imao ga bulji u nadbiskup. oglasi domina dama  On se osvrnuo na Conner i buljila u jednu drugu oči. "Prije svega ja sam čovjek." Što je, dovraga, on je uzimajući u, Conner pitao kao da je on već znao da je odgovor. "Ja sam svećenik, ja sam nadbiskup, ali sam isto tako poslovni čovjek, kao i ... što mi je čovjek. Ja ne znam da li ste razumjeli ova na sve. "
Conner je mislio da zna. Čovjek je čovjek je gospodarice i rob uzivo cet  čovjek i kao i svi ljudi, nadbiskup je imao problema je nedavno bavi. "Reci mi o njima Vaša Ekscelencijo." Nadbiskup mu je rekao da ga zovu Irvin. "U redu ... Irvin." Nadbiskup ga je zamolio da ne koristi svoje ime negdje drugdje, ali ovdje koji Conner pristao. Conner rekla mu sve što je rekao ovdje je između njih. Oni pogodio na njemu.
Bilo je tišina. Irvin sub uspravno. Okrenuo se licem Conner. On je gledao u oči Conner."Kao što znate ... mi smo poznati jedni druge za mnogo godina. Vidjeli ste mi rasti tijekom Katoličke crkve. I ovdje sam ... najmlađi na 49 do ikada postati nadbiskupom. To je nevjerojatno mi je da sam nadbiskup Conner ... nevjerojatno "Irvin proglašen i Conner morali pristati, ali nije rekao ništa. On neka Irvin nastaviti. "Istina je da ste mi poznati jer odmah nakon srednje škole. Ti znaš da je bio glavni geek u srednjoj školi previše ", koji Conner znao da je istina, ali danas to nije Čini se da slučaj. Irvin je bio dobro izgleda 49 godina star.
"Istina je, iako sam učiniti sve stvari koje radim za crkvu Conner, istina je ... ja sam u ozbiljan ... ozbiljne potrebe žena u mom životu ... mislim."
Okrenuo se i zagledao se Conner u potrazi za reakciju. I Conner nije imao pojma što da mu kažem. To je bio njegov nadbiskup, glavni igrač u Katoličkoj crkvi, on je mislio, pa što je to sam trebao učiniti ... ga popraviti s nekim prostitutke? Pakao ne, ne ... Irvin ni na koji način ću to učiniti, rekao je sebi.
"Tu je žena sam vidio okolo. Nikad nisam sreo nju, ali čini se kao da sam došao to znati joj malo, nekako "Irvin rekao. Ta izjava, sama, iscrtan Conner van. Nije toliko da je skočio s klupe su sjedili na, ali dovoljno za slanje udarnih valova kroz njega. "Ona je klasično lijepa ... mislim da je riječ", rekao je Conner. Okrenuo se i njegove oči činilo transfixed na Conner. Njegov glas, sada manji i mnogo ozbiljnije rekao je Conner je htjela provesti večer s njom ... uključujući seksu ... ako žena bi pristali na to. "Postoje neki aspekti ovog žene, osobno i fizički, kao, što su me privukao joj, i ja sam molba za pomoć ... ako ćete ga dati meni. Ja bih čak i autorizirati plaćanje na vaše poduzeće za još 100,00 dolara po sastanku za ovu priliku ", dodao je.
Conner je bio zapanjen. On nije znao žene, ali Irvin objasnio žena došla u crkvu redovito tjedno. On je rekao i on nije objasnio kako da se ona nikada nije nosila vjenčani prsten pa je pretpostavio da je jedinstveno, kao on. Pojasnio je gotovo u detalj što je žena izgledala. To je Conner razmišljanja. Znao je nekoliko žena, od kojih je dvoje, radila u njegovu uredu.
"Čak sam sliku o njoj. Ovdje ", a on je izvadio mobitel da pokaže Conner što žena izgledala. "Ovo je njoj", rekao je Irvin.
"Njezina ... Samantha ... Williams?" Izjavio je on. Irvin ga je pogledao i pitao kako je on nju znao. "Ona je ... uhhh ... radi za mene. Ona je ... pripravnik s nama Irvin. "
Bilo je gotovo mrtva tišina između njih. Ono što je Conner će učiniti? On nije bio siguran, a on je rekao Irvin on ne obećanja na sve. Irvin dogovoreno. Rukovali su se i zagrlio i rekao svoje oprostili. Kasnije tog jutra Conner je u svom uredu rade posao kada je sinulo mu je da su idući u biti bacanje njihov godišnji Dan zahvalnosti stranke. On je na čelu joj velike kabine i počela razgovarati s njom. On je poznat joj je malo, ali nije nikada stvarno puno s njom razgovarao, ipak.
"Odlazak na party u petak?", Upitao je. Ona je rekla da. Rekao je super. On se nasmiješio i rekao da bih joj vidjeti tamo i otišao na sljedeću osobu samo da nije izgledao kao da je izdvajanje joj se.
Petak je došao. Pogledao je oko sebe za Samanthu. Tu je ona. Vješanje i razgovarate s ostalim pripravnika. Slučajno, ona je bila starija, jer ona je počela prava školu mnogo kasnije nego svi ostali. On je shvatio da se oko 35 otprilike. "Dakle, idete u crkvu, previše?" Čujem, Conner pitao. Ona je rekla da. "Jesi li redoviti?", Kazao je.
Ona se s njim dogodilo reći ne, ali je bio težak to biti, ali ona je uvijek to racionaliziraju se ne ide. Koji je dobio Conner na razmišljanje kako ju je gledao preko dok ona nije bila u potrazi natrag na njega. Ona ima izvanrednu lik ... moram dati joj da ... Irvin previše. Geez, ono što ja radim ovdje pitao. Ali to je za prijatelja, bez obzira ako je to prijatelj je nadbiskup. On je bio pomaže njegov prijatelj.
"Samantha ... Htjela sam vas nešto pitati. Imaš trenutak? ", Rekao je Conner. Ona je rekla da i nosila svijetle osmijeh na licu. "Sada prvi off", a on oklijevao vi svibanj dobiti krivu predodžbu o svemu tome, ali molim vas ... ne "on je otišao na to reći. "U stvari ... možda sam trebao pitati ovo u privatne." Ona slegne ramenima i rekao da, što god.Sjedeći u svom uredu, vrata ostavio širom otvorena. "Ja znam toga čovjeka. On je stariji,  oglasi domina dama ali ne i da je mnogo stariji i da bi željeli "i Conner zatvori oči pitajući se što je predstavljao joj je prava stvar za napraviti. "On vas je vidio oko sebe. On je stvarno uredan momak. U stvari, kad je bio mlađi od nas ... vi ili ja ... bio je glavni geek, u stvari, ali danas ... Pa sad ... on je sve odrastao i dobro ... on je stvarno lijep momak. "Ona se nasmiješi kao ona slušala. "Bio bih ljubav da te sretnem negdje i imati večeru i što god, mislim."
"A što?" Samantha, rekao je. "Ja bih valjda volio bih znati što to znači. Večera i ... i onda ... što ... seks? ", Rekla je sumnjivo. Točno Conner misli. Da, točno. "Ne", rekla je ona. "Ne god ... mislim da nisam u tom stilu odnos", rekla je Conner. "Ti bi trebao znati da ... li itko ovdje ili bilo gdje bi trebao znati da je", rekla je glatko. Ona nije imao želju u tom trenutku da su danas s muškarcem koji je sve što je želio je seks, a odličan seks na to.
"Istina je" Conner blustered "je da je ovaj čovjek, koji je stariji od vas, nikada ikada imali sex prije u svom cijelom životu. No, za taj tvar ... Ja uopce ne znam zašto radim ovo. Žao mi je ", rekao joj je. "Zaboravite na to. Ja ću objasniti mu i ostaviti ga na to. On jednostavno misli, viđenje kao on pronašao vas da se izuzetno atraktivan žena, da možda, samo možda, ne bi želite ... ne znam ... spojiti s njim ... jednom. To je to. "
Ona je odmahnula glavom i ustala. Gledala Conner. Ona je rekla da mu ne hvala, a on joj obećao da ne bi ga držati protiv nje na bilo koji način. On joj je zahvalio i ona izašla.Stajao je nekoliko trenutaka kasnije i otišao do nje, ohrabrujuća joj što je rekao. Ona nije ni priznati što je rekao jedva.
Ponedjeljak došao. Ona je bila u uredu ranije nego bilo tko. Vidjela je njegovo svjetlo uključiti kad je otišla kako bi dobili šalicu čaja. Ona je hodio u njegov ured. "Koliko je on?" Upitala je ravno s kojima se suočavaju. On joj je rekao. "46 ... 46 ... misliš li željeli da imam datum s ... s 46 godina star čovjek?" Ona uzviknula. On je uvijek žao ijedne riječi s njom, ali je potvrdno. Ona je stajao u njegovoj vratima. "Dobro ... jedan dan i jedan dan samo. Ja ću vidjeti kako to ide. Nema garancije ... Shvaćate li da? Pobrinite se da ne previše, u redu? Mislim da je ", rekla je ona.
"Irvin, to je gotova stvar ... osim seksa dio. Nema garancije o tome ", rekao je Conner."Ona će imati večeru ... ali nema garancije na bilo što drugo. Razumijete li? "On je rekao da i Conner je pitao o njemu razumijevanje seksa dio je previše. On je rekao da.
"Kada je dobra noć, ili popodne, za vas?", Rekao je Conner.
"Sutra popodne ... ili navečer", rekao je Irvin.
"Rekao mi je, ako je suglasan da vam, sutra poslijepodne u 1:30 ili 6:30. To je do vas. "Samantha pristao 01:30" imenovanja. "Ona se nasmiješio i Conner osjećao kao da se osjeća u redu radi o tome. "Samantha je ... sve u redu s tobom o tome?", Upitao je. Ona je rekla da. Sve je u redu i ona se nasmiješi.
Ona je hodio u i gledao okolo, ali stvarno ne znam tko je ona bila u potrazi za. On ju je vidio i nasmiješio se. Izgledala je kao fantastično kao i uvijek, on je mislio. Wow, to moglo ... se to moglo dogoditi, doista je i sam pitao što je stajao otići i upoznati sebe. On je prišao i predstavio se.
"Bok Irvin", rekla je i sama uvela. Hodao leđima na stol jer je napomenuti da on nije bio tako loš gleda jer je mislila da 46 godina star čovjek mogao izgledati. Oni su sjedili na suprotnim stranama stola. "Dakle, radite, pretpostavljam", rekla je s osmijehom na licu.On je rekao da kao što su šala slomio širom otvorena, a svaki nosi na kraju razgovora.
Sve dok je svaka imala pitanja o drugim i rezervirani informacije o sebi, njega više nego nju, naravno. "Tako ste bili u braku?" Upitala je. On je rekao ne, koji je iznenadio ju je vidio kako je, čini se, nježan i miran čovjek. "Ne djecu svoju, čak?" On je osjetio gubitak povjerenja raste i rekao joj da ne, a još uvijek pokušava da se pojave sigurni.
"A što je s tobom?", Upitao je. "Jeste li ikada bili u braku, bilo djeca?", Rekla je ne. On je volio da je još uvijek single, još uvijek vrlo atraktivan, ali znajući samoga sebe, on je znao ništa o tome da ljubav sa suprotnim spolom.
"Pa to je bio lijep ručak" i razmišljala je o žele družiti sa starijim muškarcem za ostatak dana, ako je to moguće na daljinu. "Pa što su vaše planove za ostatak dana ... natrag na posao pretpostavljam?" Upitala je.
"Nope," rekao je. "Odlučio sam, ako je uopće moguće, da se ostatak dana off. On se nadao na tom mjestu nešto može potaknuti da joj se barem malo seksualno privlači k njemu. Je li ona, on sam pitao. Ja uopce ne znam da li bi voljela sjesti i doći do mene znati, on je mislio.
"Conner mi je rekao da su bili zainteresirani za ... u Umm uzimajući to mi znamo ... osobno, što u istini me stavili u ... ne znam ... osjećao sam se kao da je to samo jedna stvar. Je li to? "Ona ga je pogledao. Ona je pogledala u njegove oči. On je osjetio ozbiljan gubitak povjerenja i osjetio klizanje gubitak koji je ikada mogao učiniti ono što je želio."Reci mi nešto Irvin. Je li istina da ste bili očekivali da će imati spolni odnos sa mnom? "
On blushed. On nije mogao ispljunuti. Poželio je mogao, ali također znao najbolja stvar za učiniti je da budem iskren s njom. On je htio da budem iskren s njom. "Neka me stavio ga na taj način", počeo je. "Ja sam kao" i on koristi navodnike reći "čisto kao čista dobiva. Dopustite mi reći da se ispred. Ali onda, kao što to ide ... tko ne bi li voditi ljubav s na sve, ako ste željeli voditi ljubav na tu osobu? "To ju bacila. Zašto je ona odgovora na to pitanje? Ali ona je i ona nikada jednom spominje svećenik ili za taj tvar nadbiskup. "Ja sam nitko od tih ... ja sam samo čovjek koji se nikada prije imala spolni odnos ili je ljubav sa ženom u njegovom životu, a ja bih volio doživjeti da prije predugačak. Ja sam htjela ići van s tobom ... s nadom da ... dobro ... ne znam ... Ja sam htjela biti s vama ... prisno. "
"A ... ti nikad nisam bio s drugom ženom ... i da ste 46 godina?" Upitala je.
On je klimnuo glavom i pogledala u njezine oči, koje je ona voljela kako ju je gledao.Ustala je. Rekao joj je ni na koji način je mogao odvesti natrag u svoje mjesto, što joj bacio malo off. On je ozbiljno izazvao rastao naglo. On nije znao kako reagirati, ali je zadržao sve pod kontrolom. Ona je rekla da mogu ići na svoje mjesto koje su vjerojatno u istinu bio bolje mjesto da ide u svakom slučaju. On je dobio u svom automobilu i odvezla. On je volio da sjedi pored nje pitajući se što je sljedeće.
"Evo moje mjesto", rekla je tiho.
Oni su izašli iz automobila. Ona je svoju ruku na njezin. Njegova ruka je bila topla i mekana previše. Voljela kako se osjećala u njezin. Ona ga je dovelo u i uzeo svoju jaknu.Ona je pogledala u njegove oči. Nešto je drugačije o tom čovjeku, mislila je, i što je to ona nije znala. Tu je montiranje strast, za njega, ona je otkrio, ali je sve jača želja vidjeti i osjetiti i učiniti stvari s njom previše.
Ona je govorila tiho, gotovo intimno, kao i dvije stajala u njoj etažno. Imala je lijep osmijeh. Ali to je onda počeo primjećivati ​​sve svoje tijelo. On je nastavio da se osjećaju uzbuđenje raste u njemu. On nije mogao vjerovati kako je divno što osjeća iznutra."Stvarno, iskreno" počela "ti nikad nisam bio s drugom ženom, seksualno i prije?" On je odmahnuo glavom i rekao mu oči tako. "Dakle, to bi značilo da bilo što ... i sve seksualne aktivnosti bi se po meni najvjerojatnije?"
Da, ne znam ... mislim tako. Ja jednostavno ne znam. Volio bih da te vidim ... gol. Mislim da bih volio vidjeti tvoj grudi i bradavice. Volio bih da se osjećaju vaše tijelo, vaše bosoms, i svoje bradavice previše. Ne znam, rekao je sebi.
"Onda, valjda, doći sa mnom", rekla je ona. Odrastao hornier od drugog. Odjednom se osjećao čudno. Njegov penis osjećao čudno previše. "Ovo je za tebe, Irvin" i ona undid joj bluzu. Njegove oči rastao šire, polako. On je bio idući u vidjeti žene grudnjak i boobs i dekolte po prvi put u svom životu. Više je postao dostupan kao njegov penis brzo rastao i neizmjerno teže. "Da li vam se sviđa ono što vidite?", Rekla je ona.
Stajao je tamo, smrznute, oči transfixed na nju boobs. Presladak je bila jedna riječ, i mnogi drugi opisi pala u redu. Ona je pitao ako on ih je volio ponovno. On je samo klimnuo glavom kao što je on gledao na ono što je mislio da je svojom ljepotom. Bog, žena je bila ... ona je ... ohhh bog misli, ona je apsolutno prekrasna. "Ti si prekrasna ..." je napokon rekao. Lice mu je bilo puno strasti primjetna, ali on nije imao pojma kako bi nastavili.
"Želite li da se osjećaju?" Upitala je tiho.
On je klimnuo glavom i kada je to učinio on moaned, tiho, ali žarko previše. Nasmiješila vlasništvo osjetio njegov soft toplo prstima dira joj boobs. "Mmmmmmmmm, ja ne volim da", rekla je ona. "Volim kako vaše topline, prstima dotakni me način na koji im je činiti." Ona ga je izvukao i zagrlila ga i potom izdvajali daleko malo. "To učiniti opet. Bit će vremena ... za sve to ", rekla je kako je milovala joj dekolte i vrhova joj tits."Mmmmmmmmm" je izgovorila opet. "Ohhhhhhhhhhh mmmmm", rekla je ona opet.
Ona undid joj vrh sve na putu i neka nadbiskup vidjeti svojim raskošnim gornji dio tijela.Njezine grudi pomazanika njegova želja kao što je znatno skenirane na dolje na nju lijepe bokove. On je bio svladan što je vidio. Njegove oči zatvorene dok valovi nemira prošao kroz njegov gornji noge. Njegov penis osjećao teže nego ikad. On nije bio siguran kako da neka znaju o tome i za to obzira što učiniti. On je otišao leđa to miluje joj boobs i dekoltea koji nisu obuhvaćeni grudnjak. Ona neka se uživati.
Ona je također volio kako je osjećao da se dotaknu, lagano opet. Bio je pun ljubavi i poštovanja kako ih je osjetio. Polako i pažljivo i sa velikom željom on je osjetio njihove mekoće na prste. Nasmiješila mu se dok je on osjetio njihove ugodne teksture. "Želite li da se osjećam negdje drugdje?" Upitala je. Kazao je kako više joj boobs, ali ona nije dopustio da ga ona još kao gurnula natrag prema krevetu. "Evo, neka je to ovdje", a ona mu sjesti i ukloniti njegove cipele prvi. "Sjesti ili leći još bolje ... mi ćemo doći na sve uskoro dovoljno."
Nasmiješila dok je ležao dolje, a ona pognut poljubiti usnama. Vidjevši kako on nikada nije poljubio ženu romantično, to je sve na njoj. Ona osjeća čudno, ali je uhvaćen na, uskoro dovoljno. "Ja sam poput tebe Irvin. Ti si lijep i nježan ljubavnik ", rekla mu je.Smijao se, nervozno, i rekao hvala. Ona ga poljubi i opet kao što je uhvaćen na. Volio se ljubilo joj. Sa svojim majicu još uvijek na, a njezin grudnjak i suknju previše, počela je poništiti svoju majicu. Voljela prsa puno i utrljava ljubavlju i polako. "Da li vam se sviđa kako sam ti utrljati?" Rekao je da na taj način ona je to više. "Vi stvarno nemate lijep kovčeg" i sagnuo da ga poljubiti na nekoliko mjesta.
Volio je kako je romantično poljubila prsa, kao i njega. On nije mogao vjerovati što se događa se događa s njim, nadbiskup u regiji. O Gospodaru moj, neki dan ona će se saznati. Što onda, zapitao ... što onda? No, kako je pecked na njega ... tu, tamo, na njegovim prsima, a uz njegov trbuh bio je u najmanju ruku, uzbudljiv.
Sa svojim bluzu vješanje otvoren i grudnjak još uvijek na, ona undid suknju, a kad je vidio osjetio Feral trebate učiniti nešto, nešto ludo i divlja s njom. Ali on nije. On neka joj to učiniti sve. Bog, ova prekrasna žena ... ona je apsolutno sjajan u najmanju ruku.
Nosila je običan bijeli donje rublje, koje mu, znači ništa osim ona je izgledao više undomesticated nego ikad u njegovim očima. On je bio zapanjen na svoju pozornost na njega. Ona gumiran prsa. Ona je milovala njegov želudac. Ali kad ona dosegla tu liniju ... da bend na njegove donje rublje ... ona pritisne jače onda on ikad mogao povjerovati.
"OHHHHHHHHH boga", povikao je strasno, oči zatvorene jer je osjetio njezine ruke kotrljale niz nad svojim bijesan penis. "O moj ... OH MY GOD ... ... ... OH DA ... DA ... TEŽE O Boze ... OH MY ... Don't Stop", uzviknuo je glasno.
Samantha se nasmiješi kao i ona primijenjena nježan pritisak na njegovu erekciju. Ona je pogledala u oči kao ona igličale njegovo tijelo, od vrha prema dnu, ili iz njegove prsima njegov penis. "Kladim se da bih ga volim ako sam održao ovaj u mojim rukama ne bi li?", Rekla je tiho. On nije mogao govoriti pa je klimnula glavom. Ona se nasmiješio i dosegla unutar i ona zgrabi ga olako. On moaned kao da joj kažem da nikada ne pustiti za ostatak svog života. Nasmiješila opet kao ona zavladala mirno i pomiluje mu erekcija.
"Oh, Samantha ... OH MY Jahve ... Samantha ... I Love You" je pozvao van.
O Bože ... on je rekao da me voli. Ne želim ga misleći da, mislila je, ali ona je i dalje ljubav ovog čovjeka koji nikad ne bih imao seks u životu. Jesam li ja idući u dobiti ništa od toga, pitala? Jesam li ja, ona sama opet upita. Usporite, mislila je. Samo usporiti, ona je sama rekla opet.
"Ovdje ... mi smo idući u obaviti nešto ... nešto malo drugačije, u redu?" On je pitao što."Idem leći, a ti si idući u ići dolje na mene." On je pitao što to značilo. "Ja ću vam pokazati«, rekla je ... "Vrsta", kazala je otišao na to reći. Ležala je dolje i srušena joj donje rublje. On je pogledao dolje i vidio joj obrija maca. Gdje joj je ... kosu, on je pitao. "Kada čovjek liže mene ... ovdje ... i ovdje posebno ... to je ogroman, ogroman skrenuti na mene Irvin. To može i obično će dati ženi orgazam, koji je u istinu, nisam imala za par godina, i odlučio sam preko vikenda ... ja sam htjela jednog loše. Zato ti i ja smo danas ovdje. "
Ona je objasnila sve mu, ali on još uvijek osjeća čudno, na prvom mjestu. Polako i sigurno, i to je bio spor koliko je bio u pitanju mu lizali, a on lizali, a on je osjetio joj maca sve dok je njegov penis bio bijesan teško. Uskoro je osjetila posljedice svoje lizanje i ukazivanje joj maca. Prije nego što je to znao on čuo joj jadikovanje i vičući glasno za "više pažnje." Ona je htjela sve sada. Ona ga je htjela u nju i ona ga je htjela u njoj loše.
"O Bože, Irvin ... želim da se osjećate ... želim osjetiti tvoj penis unutar moja maca", rekla je.
"Vi učiniti?", Izjavio je
"Da ... O, moj Bože da", rekla je grozničavo.
"Što ... samo ... samo sam stavio gore u sebi?", Kazao je.
"Get gol ... potpuno gol ... i dobili mi gola ... sve me", rekla je potvrdio.
On je učinio kao što mu je rečeno, hornier onda je ikada bio, a on se privije uz svoje tijelo bliže unutrašnjost njezine noge. On je bio više nego uzbuđen kao pakao viđenje kao što je on ne bi nikad učinio nešto slično u svom cijelom životu.
"Osjećam ... Osjećam se kao nešto ludo je o to dogoditi", rekao je.
"It's alright Irvin. To je u redu ", rekla je ona mirno.
On je gurnuo hard penis protiv nje, a ona ga gurnula u nju. Osjećaj je bio strašan uzbuđenje za nju. Osjećaj Samantha's maca zapravo čudesan oduševiti Irvin previše, ali u tome je sve, on nije bio siguran, od tamo, što učiniti.
"Sada ... gurati, polako, u meni. Polako, u redu? ", Rekla je ona. "Oh ... ohhh ... ooohh", kazao je glatko kao što je osjetila debeli penis polagano klizanje i guranje svoj put dublje unutar njezina pička. "Oh, Irvin ... bog Irvin ... vi ... nemate pojma ... OHHHHHHHHHH" ona povika. "OHHHH OOOOOHH Mmmmmmm ... sad OHHHH ... Sada izvadi ... malo" ona povika ponovno. "Mmmmmmmmm, ooooooohh Irvin ... ohhh Irvin ... Želim vam znao kako da se osjeća. Učinite to neki više. Učinite to opet. Nemojte prestati. Nemojte prestati raditi to. U, iz, i unutar i izvan ... u redu? "
Tako je nastavio kao da eksplodiraju surge, da sperma sa napustiti rasla strahovito u njemu. "Mislim da sam ... ohhh vraga Samantha ... mislim da ću ... Umm sperma. O Bože ... oh moj gospodaru ", povika kao potreba da se sperma postala veća. "Jeste li sperma?Jeste li već Uhhh orgazam? ", Upitao je. Ona je klimnuo glavom i nasmiješio, ali sada ga je htjela da se sperma. Ona ga je htjela da bude sretna. Ona mu je rekao da ga izvadi i držite ga u svojim rukama. On je to učinio. Ona mu je rekla da je moždani udar, a nakon što je on učinio ... ubrzo eksplodirao sa masivnim kao detonacije sve nad njom lijepe grudi i lice. Neki čak skliznuo u usta, što je ona pogleda gore i proguta ga.
Ona je uhvatio čvrsto njegovo tijelo i doveo ga dolje kraj nje. Samantha pogledao u oči i nasmiješio se. To je bio nestašan osmijeh previše. On je primijetio svojoj prirodi i upitala zašto je ona gleda na njega kao što je to. Ona se nasmiješio i poljubio ga na usne.
"Jer dok smo radili ovo, seks jedni s drugima, konačno sam shvatio kako sam vas znao", ali nije rekao kako, na prvom mjestu. "Prije svega, ti si jako dobar ljubavnik Irvin. Želim da znaš da i ja bih to opet, s vama, bilo kada. Ali ... nazad na ono što sam počeo da kažem.Ja ne znam gdje sam znaš iz te vidim kao što su bili ovdje, nakon što smo upravo učinili ... to ne smeta. Jednostavno rečeno ... želim biti s tobom, kao što je ovaj, opet, i opet ... u