.

понедељак, 9. мај 2011.

Oglasi samo za svingere


Mi smo bili pozvani na susjeda fancy haljina stranke i imali smo par tjedan je obavijest da je dosta vremena da zaposli neke kostime.
Vikend mi je otišao lov oko fancy dress trgovine moja supruga i ja smo svingeri  smo bili u dobrim odnosima. Uživali smo pokušava na razne kostime i nisu imali puno pojma o tome što oni imaju.
Moja supruga Helen je su vrsta dama koja ne voli sebe izložiti i namjerava zaposliti punu kostim, nešto što u potpunosti pokriva njeno tijelo. To samo po sebi je zločin jer ona je vrlo dobro izgleda tijela. Mislim jako seksi i curvy duge noge.
Na moje iznenađenje prodaje dama joj govorio u zapošljavanju najviše seksi kostim sam ikada vidio. To je bio vrlo šareni sa zlatnim kratka suknja i top koji su pokazali dosta cijepanja. Bila je obučena kao dama noći a ja sam bio odjeven kao svodnik.
Danima stranka je moja supruga nisu učinili ništa, ali mi nagged i ona je stvarno uske u krevetu. Mislim ona nije željela bilo seksa i napravio razne isprike. Bila je pravi bol.
Kada smo išli na party svima rekla moja supruga svinger par trazi  kako je dobro ona izgledala i bila je malo neugodno, tako kad god bilo tko joj je ponudio piće ona prihvatila nadi da će joj pomoći da povjerenje.
Još uvijek je prigovaralo mene cijelu noć i sve što sam učinio nije bio dovoljno dobar.
Između ples grupa od nas su  svingeri iz vojvodine razgovor i moja supruga čuva stvaranje malo jibes na mene i kad je predmet dobio na spol Helen počeo da negativne reference o mojoj sposobnosti da ju zadovolji.
Helen je rekao grupa koja je mislila da je seks dosadan i samo neka mi se s njim i nije mogao vidjeti veliki posao.
Ona ode na i na i ja dovoljno je slušati da joj sam hodio daleko da se piti.
Tom mi je prišao i rekao u šali kao što sam bio njezin svodnik možda on bi trebao prihvatiti 10 £ za pola sata moje supruge vrijeme. U tom trenutku Jim prišao i rekao sam, ako mi daju dvadeset funta oboje možete ju imati.
Tom i Jim zapravo dao mi dvadeset funta, a ja ga punjena u džepu i smijali.
Kako je noć otišao na Helen napila i bio je ples provokingly s raznim muškarcima, a kad je plesala s Tomom osjećala vrtoglav.
Tom se zove preko Jim i rekli su mi da bolje pratnju moja supruga kući kako je imala dosta piti. To je u redu sa mnom kao i sada sam mogao stranke.
Helen se složio i rekao da Tom i Jim kako lijepo je imati pratnju  Svingeri za sex  muškaraca.
Kada Tom i Jim uspio dobiti Helen u kuhinji su predložili su noćna kapica. Helen nije obavijest, ali oni nisu imali ništa za piti i samo ispunjen čašu od gin i dobio Helen piti desno dolje.
Helen je bila dio smijući se i dio lepršav i ljudi joj je pomogao gore.
Oni su predložili ona stavi na nju nightdress i ona je pristala.
Nije mi se činilo da shvate da su joj svlačenje i ona srušila na krevet. U ovom trenutku ona je bila gotovo gola i samo je nightdress i gaćice na.
Jim je rekao da neće biti siromaštvo i ove srušena joj gaćice.
Tom ripped joj nightdress dolje u sredini i pitao Helen ako ona htjela probati zamjena za svoga muža. Helen promrmlja nešto, ali ga nisu mogli odgonetnuti.
Tom je rekao Helen je sada bio idući u pokušati nešto bolje da je njezin suprug mogao ponuditi i to joj je bio sretan noći jer je ona mogla imati dva za cijenu jednog.
Helen pogledao gore i vidio Tom's penis slajd u usta njezina. Jim međuvremenu je već klizi njegov veliki penis u njoj pizda. Oba guraju njihove cocks u njoj polako i njezin pitao što ona misli.
Njezine oči počela otvarati i shvatila što se događa.
Tom se povukao njegov penis iz usta i rekla je ono što mislite da radite.
Jim je rekao da je ona došla na zabavu odjeven kao kurva samo oni su težak vanjska strana roba i platila joj svodnik dobar novac.
Oh, rekla je ona kao Jim je bio dostizanje pravo trenutku sam bolje predati dobru uslugu onda.
Vaš suprug mislili da ne želite igrati.
Ja ću mu pokazati Helen, rekao je i zahtijevao i zajebavati joj teško.
Svaki od njih je ona okreće i kada trideset minuta je do njezin suprug išao u i nije mogao vjerovati ono što je vidio. Svingeri za sex  On je rekao Jim i Tom izaći i oni scampered daleko.

Ušao je njegova supruga i ona je izvedena najbolji je ikad i oni dogovorili da dotjerati više u različitim odorama u budućnosti da bi začinio svoj ​​spolni život.