.

петак, 24. јун 2011.

Erotski ves


Plave kose ide prema siva i bez sjaja nedostatak-sjaj oči bile su prve stvari koje svatko primijetio o njoj. Ona stoji 5 '3 "ako je ikada stajati uspravno i njezina koža je pokazuje rezultat godina zanemarivanja. U 135 £ ona nije previše loš, ali je njezin struk potrebno obrezivanje i zatezanje i njezin tits su već progib više nego što bi trebali imati.
Rachael je moj bratić. Mi je odrastao u New Jerseyu obale području erotski donji veš 
. Ona je samo 3 godine mlađi od mene pa smo igrali zajedno s vremena na vrijeme, a ne na drugim puta.Sjećam kad je slatki osmijeh i lijepo lik. Bila je zavist mnogih djevojaka u našem malom školi i okrenuo dječaka glave dok je hodala po.
Tada sam dobio ponudu za posao i preselio Zapada. Ja odskočiti okolo u naftna polja u jugozapadnom SAD za nekoliko godina prolazi kroz jednu ženu, dvoje djece i nekoliko radnih mjesta.  Konačno erotski chat srbija
 sam završio sa svojim svoju malu tvrtku u Houston području i novu ženu.
Znao sam da Rachael su se okrenuli na drogu i piće. Droga je recept stvari, uglavnom protiv bolova, da je ona sama ovisnik previše. Nema tvrdih erotski chat vojvodina
 stvari i nitko od ilegalnih govno ili doping. Piće je uglavnom jeftina vina, ali ona će piti ništa što je na raspolaganju, ako nitko nije bio u potrazi.
Tijekom proteklih nekoliko godina ludog rođaka Rachael će me zvati u svako doba dana i noći da cvili i plakati o jednoj stvari ili drugi. Ona je bila rastavljena (opet), njezina djeca ne žele da je vidi, joj treba novac (nikada nisam poslao joj bilo) ili njezin poslodavac je takav šupak. Bila je izbačen iz svake odnosu doma na "obale" nekoliko puta i imao koristi bilo koji i sve "dobre volje" i obiteljske veze koje je imala. U očaju moj otac zvao prošle jeseni i pitala može li doći ovdje kako bi 'dobili ravnanje out? Sam razgovarao sa svojom ženom od 15 mjeseci i odlučili smo se mogla doći, ali ona je morala sama izaći ovdje. Ja ću biti prvi koji će priznati da nikada nisam mislila da bi to budući da će potrošiti svaki dime je imala na lijekove i vino, ali je stigla jedan dan u studenom s manje od 24 sata najave.
Rachael činilo se što neki napredak prvih nekoliko tjedana je bila s nama. Moja supruga i ja bili su zadovoljni i mi zapravo misli o njoj oporavlja i postaje koristan građanin ponovno. Zatim Monica, moja žena, morala napustiti za Philly za tjedan-dugo konferenciji s njezine dvije gazda. To je napustio Rachael doma sama sa mnom.
Rekao sam joj da sam joj očekuje da pomogne oko kuće sada da Monica je nestalo, a ona bi trebao učiniti čišćenje i kuhanje. Došao sam kući s posla te večeri naći mjesto nered, a ona je sjedila na njoj dupe gledajući TV. Rekla sam joj da bi joj dupe u kuhinji i da nam se neke večeri na koje mi je rekla da ide u pakao! Pa sam ga izgubila. Sam je žvakala van i pozvao ju nekoliko imena. Također sam joj rekla da ako se ona nije htjela pomoći oko kuće mogla izaći i pronaći negdje drugdje živjeti. Rachael počela plakati i otrčao u svoju sobu lupanje erotske masaze video
 joj vrata dok sam sjeo na kauč s pivom i glavobolju. Sat  swinger zurke  kasnije čuo sam na stražnja vrata Slam i znao je napustio. Pomislio sam je otišao u šetnju da se ohladi.
Probudila sam se pred TV oko četvrtine nakon 2. Tu je kucati na vrata pa sam ustao i otišao do njega odgovoriti. Dva prilično velik dudes bili tamo. Između njih je bio moj pijani rođak koji nije mogao stajati gore ili razgovor. Čini se da je išao dolje na lokalnoj brew kuću i dobivši nekoliko ce kupiti  erotske masaze oglasi
joj dovoljno pića da se temeljito se izgubiti. Zatim je uzeo nekoliko hitova s ​​nečijeg Izbori i završila noću frka redak ili dva i to jurnjava s drugim pivo.Izbacivač je gledanje van za nju i kad su zatvorena, on i još jedan prijatelj ju je učitan i donio joj je dom sigurno. Zahvalio sam im i staviti Rachael ruku preko mojih ramena kao što sam zatvorila vrata. Ja polovina vodio i pola njezina nosio dolje u dvorani i da joj flop na njenom krevetu prije nego što sam otišao natrag u kuhinju kako bi dobili još piva. Što sam sad? Znao sam da ako je ona pala s kola ovako daleko ona vjerojatno ne bi se vratiti na to pa sad sam morao odlučiti što učiniti s njom.
Hodao sam niz hodnik i stao bulji u nju vratima. Njezina usta je djelomično otvoren i prsima kretao malo sa svakim udisajem, ali nema drugi znak života. JA postaviti moj pivo na stol i doći do skine cipele. Tada sam odlučila da će ona biti ugodnije bez nje odjeće, ako je ona ide spavati u krevetu. Bio sam uzimanje off joj razdrljenoj bluze i traperice kad sam dobio ideju. Hell, ona je bio toliko sauced ona ne bi osjećao i sjećam ničega pa sam odlučio da biste dobili pogled na nju tits. Sam je prevrnuo i unhooked grudnjak klizna traka dolje off ramena. Tada sam valjane leđa i podiže grudnjak off. Njezina tits nije padati neke, ali oni nisu bili previše loše za 40 godina široka. Lijepo areolas i stvarno velik bradavice. Budući da nije napravio zvuk ili premještena Pomislio sam što je, dovraga, i dostigle su se i počeo igrati s njom tits. Koža je meka i glatka kao što sam ih protrlja oko. Ubrzo sam primijetio joj bradavice su dobivanje teško. Činilo se da je njeno tijelo još uvijek može odgovoriti, čak i ako joj pijani um nije bio svjestan.
Dobio sam čistija i hrabriji kao što sam stisnuo njezin veliki titties i valjane NSIV između moje palca i kažiprsta. Napokon sam odlučio sam kao što bi i vidjeti što još ovaj paket pa da sam dosegla dolje i polako skliznula joj pamuk gaćice prema dolje, te ih ukloniti previše.
Kao što sam očekivao joj prepone je loptu ružna krzno koje nije swinger zurke   podvrgnuta vrlo malo vremena. Ja chuckled sebe kao što sam je dobio prekrasan ideja. Brzo sam ustao i otišao u naše kupaonice. Vratio sam sa škarama i moje supruge električni brijač / trimer.Sam uključen u britva i postavite ga na stranu. Tada sam širiti Rachael noge kao udaljeni kao i oni će ići i ostati. Upravo tada još ideja prešao moj um i brzo sam trčao natrag u moj brlog i dobio našom kamerom. Vratio sam se i uzeo nekoliko dobrih hitaca iz Rachael gola na krevetu. Zatim sam uzeo nekoliko izbliza joj tits i na kraju neki dobar metak njezine dlakave ugrabiti.
Postavljanje kamera na stranu sam preuzeo trimer i pažljivo obrezuje sve dlake s jedne strane od mojih rođaka maca. Uzeo sam par slike i zatim koristiti trimer za uklanjanje dlaka s druge strane ostavljajući samo mali patch iznad razrez. Nakon toga sam prebacio na britva i počeo sustavno brijanje moj pijani bratića pubes. Nakon što je oko 15 minuta kreće joj na taj način i da, dobio sam joj obrija glatke i čiste. Zatim sam uzeo nekoliko slike od nje danas čiste obrijana maca i mali strip kose tik iznad nje.
Dok sam joj brijanje sam pao prst unutar joj maca i trljao oko nekih. Na moje čuđenje je zapravo počeo da se mokri pa sam skliznula još prst u i na kraju treći. Sam bio u mogućnosti da biste dobili neki dobar izbliza moje lijeve ruke rade daleko unutar nje dobro podmazani maca. Opet sam napravio brz izlet u moju sobu i pronašao moje žene igračke vreća, gdje ga je zadržao u našem ormaru. Bacanje vreće na krevetu pored Rachael, sam odabrao jedan od najvećih dildo moja supruga. Bilo je oko 9 "duga i jako gusta. Mi smo ga koristili za igru ​​silovanja scene, ali iskreno ja nikada ne bi mogao shvatiti kako je mogla podnijeti da čudovište. Sam ga lubed gore, a zatim skliznula da je čudovište ravno u moje pijani drolja od rođaka i uvijene oko. Malo jaukati pobjegao njene usne i glavu flopped s jedne strane na drugu, ali ona je uskoro van hladno ponovno.
Uzeo sam neke više slika. Ovaj put s tom čudovište penis zakopana duboko u njoj twat ili dio izlaz iz nje. Čak sam uzeo njezinu ruku i postavljen tako da je izgledalo kao da je masturbira s tom čudovište. Sad sam spreman za sljedeći dio. Uz to dildo pokopan duboko u moj rođak je malo maca, ja posegnuo i njezina prevrnuo na trbuh. Sam podigao bokove dovoljno da slajd debeli jastuk ispod njih, a zatim širiti njezine noge opet.
Kliknite, kliknite na što je moj fotoaparat je dobio nekoliko slike joj zbijeno smeđe analni nabor. Njezina ruka je još uvijek zarobljeni pod njom, a ona izgledala kao da je sama frigging sretno u slikama sam ja uzeo.
Sada sam dosegao u torbu i izašao iz neke više lubrikant. Sam odabrao malo uporište za priključivanje i premazani velikodušan dio lubrikant na vrhu. Zatim, s osmijehom, prijavila sam se da savjet da Rachael je šupak i gurnuo! To stražnjica priključivanje miljenče pravo u nju i smeđe nabor zatvoreno oko baze. Bilo je imalo oklijevanja u njezino disanje, ali Rachael nikad preselio i ja uhvatio fotoaparat da biste dobili metak joj s obje rupe popunjena.
Uzbuđenje je previše, a ja brzo pao moje hlače i bokserice na podu njezin krevet.Postavio sam kameru na komodu i to je ukazao na krevet. Uz malo oprezni manipulacije sam to  swinger zurke  istaknuo samo pravo i postaviti timer. Tada sam brzo otišao preko i pokupio moj bratić glavu. Ja umetnuta moja polu-hard penis u usta i čekao. Klik! Ja ponovno kamere vremena i to učinio opet, ovaj put s moj kurac gotovo sve u usta i ruku kako drži za kosu.Klik! Još jedna Pomislio sam. Ovaj put sam lubed moj penis i resetirati brojilo za maksimalnu. Zgrabio sam Rachael glavu i počeo lice zajebavati joj. Kad sam mislio kamere je oko otići ću glatko klizila moj cijeli penis duboko u grlu i to drže tamo. Klik! I ja sam imao moje slike. Znala sam da sam mogao usjeva one kasnije se moje lice i sve drugo sam htjela drugi ne vide pa sam bio stvarno sretan.
Lice-jebi je gagged Rachael malo, ali nikada nije probudio. Počela sam razmišljati o jebote moj ludi rođak. Dospio sam se opet počeo svirati joj big tits. Ja bi ih stisnuti i pokrenuti moje prste oko areolas gleda kao svoje bradavice dobio teško i puno malih udaraca pojavio na areolas. Ona moaned sretno u svojoj pijana ukočenost, ali tada prevrnuo na njezin trbuščić i zarobljeni moje ruke ispod nje.
Sada sam imao plan. Sam ustao i otišao na telefon u našem spavaćoj sobi. Bilo je oko deset minuta na poziv i od mojih prijatelja iz kluba. Hodao sam preko prednja vrata i napravio siguran to je bio otključan, a zatim na čelu u kuhinju kako bi pronašli otvoriti bocu džina imali smo lijevo. S tim u ruci sam se vratio u sobu i Rachael nađe točno onako kako sam ju je ostavio.
Brzo sam uklonio Butt-utikač iz magarca, a zatim dildo od nje mokro pićka. Ja očistiti igračke i stavite ih daleko. Ja valjane Rachael preko na leđima i dobila da sjede s mojim pomoć. Dao sam joj bocu džina i gledao kako ona uze dvije velike swigs izvan nje. Pa, zapravo sam joj je pomogla da se te swigs. Bila je bio toliko pijan da se nije mogla držati bočicu, ali ona je pila kad je postavljena na usnama. Uz bocu skoro prazan (samo je oko 1 / 4 pun), ja sam ga sakrila i postavio moj bratić natopljen natrag dolje. Ona je odmah onesvijestila i opet sam napustio sobu. Vratio sam se u svoju sobu i dobio moje žene digitalne filmsku kameru i postavi ga na komodu sa savršenim pogledom na Rachael na krevetu.
Zvonce na vratima nije zvonila. Ivan i Dave i stigao minuta osim žele znati što je toliko važno da su morali ustati i otići od kuće na 3 sati. Kad sam im rekao svoje oči je dobio širok i osmjesima je dobio čak i šire. Oba dečki odmah izvadio svoje novčanike i dao mi 100 $ svaki. I onda im je rekao da se razodjenuo te me slijedite k Rachael sobu gdje je moja luda sestrična je hrkanje daleko fitfully.
Dave hodao na stranu kreveta i pokušao razgovarati s njom. Nema odgovora. Onda je pokušao klimajući i još uvijek ništa. Tiho sam posegnuo i počeo filmsku kameru, gdje je sjedio. Konačno Dave doći dolje i uhvatio jednu od svojih velikih mekih dinje u ruci i počeo ga masirati, a svoje prste upletenom bradavica. Još uvijek nema odgovora iz Rachael kao glavu flopped više na jednu stranu. Ovo je Dave ideja da se suoče-kurac moj ludi bratić pa je klizila gore i okrenuo malo gurnuti glavu njegov penis između usana.Nakon samo sekundu ili dvije Rachael počeo nježno sisati na glavu njegov uspravan penis i dopustiti mu da slajd sve više i više od toga u nju čeka usta. Dave je bio na nebu kao što je on zgrabio glavu i počeo gurati svoje članice dublje u usta. Bio je to kreće sve brže i brže sve dok je očito da Ivana i ja da je on o tome da se sperma. On je potom gurnuo ostatak njegov penis svi put dolje joj grlo i pucao njegov teret izravno u njezin trbuščić.
Kada Dave je završio i izvući iz loše Rachael usnama, ona coughed malo i pala natrag na jastuk zvuk spava. Ova žena mora biti korišten kao što je ovaj mnogo puta prije, jer se licem jebeno teško i uzimanje tereta čovjeka-krema dolje joj grlo nije ni njoj se probudio.
Sada je red Ivana. Dave i ja gledao kao John je dobio na krevet i širenje Rachael noge.Počeo je prst joj maca stvaran dobar, ali je bila suviše pijan da bi čak i smočiti. Ponudio sam mu cijev lubrikant, ali on je odbio rekavši da ih je volio čvrsto i suho. Zatim Ivan podigao Rachael noge visoke s kreveta. On je skliznula joj ankles preko ramena i postrojilo svojoj dugoj lupanje pijetao s ulazom da joj ljubav kanala. Nakon što je trljanje glave naprijed-nazad nekoliko puta Ivana zaustavljen. Zatim jednim junaka ugurati je pokopan članici sve u moj siromašni rođak je suha vruća quim.
Rachael oči nastala otvorene za trenutak kao John hit dno, te počeo da se presele iz jedne strane na drugu u njoj vruće kutije, ali gotovo odmah joj oči zatvorene opet i ona je nestala. Ivan je počeo gurati u i izvan Rachael. Bila je suha na prvi, ali tijelo odgovorila čak i ako njezin um ne bi mogao i uskoro smo bili mokri sluha squishing zvuči kao Ivan vozio svoj štap i iz Rachael je maca.
To je bio samo previše dobro da propustite pa sam zgrabio kameru i počeo snapping slike kao John radili na moj rođak kutija. Bio je grabbing i cijeđenje joj titties. Kliknite.!Tada je gomila vožnje joj maca. Njegov alat bi se potpuno izvan pogona, a zatim natrag u nju sa tolikom snagom da sam bio siguran uzglavljem bio idući razbiti zid. Kliknite.!Kliknite.! Ivan bijaše joj koristi kao luđak. Njegovi kukovi su gotovo zamućenja dok je vozio njegov tvrdi penis u i izvan nje tunela. Svaki potisak činilo teže i dublje nego prošle.
Konačno Ivan nije mogao izdržati bilo koji više. Ogroman grimasa na njegovu licu rekao da je pokušavao da ne sperma i čekati, ali njegovo tijelo je čekao dovoljno dugo. Uz grleni režanje Ivana udario je u siromašnim Rachael je mokar mokro pićka jedan posljednji put, a iskrcana njegov čovjek-sjeme duboko u mokro joj pička. On je nastavio tresti i režanje dok je on pucao tok tok nakon njegove vruće goo u Rachael. Kad je napokon završio je srušila na grudima i valjane do jedne strane previše umorni da bi se i izvan nje.
Sada je moj red. Jedan pogled na Rachael je neuredan kaplje pička i znala sam da ne želim ići tamo. Nije da sam izvještačena, ali nisam vidio da je idući u biti vrlo široka i puno zabave u sadašnjem stanju. Već sam joj lice-jeben jednom, tako da nije bio visoko na mom popisu, ali bilo je jedno mjesto koje nitko je još. Dobio sam Ivan i Dave da mi pomogne roll Rachael više i svoj položaj na krevetu s jastuk pod velikim njezin trbuščić.Tada sam se popeli na krevetu guranje koljena, osim što sam se preselio i uzeo moj hard penis lupanje u ruci. Gledanje Rachael da joj se lice i maca jebeno je dobio moj kurac tako teško kao kineski aritmetičke i znao sam samo gdje sam bio idući u ići s njim.
Butt-utikač sam se na nju ranije bio prilično malen, ali moje potpuno uspravno kurac je tek nešto više od 7 1 / 2 "dugo i skoro 2" preko. Ja postrojilo ovaj gore s njom zbijeno smeđe naborano rupu i postaviti tip na ulazu. Tu je maleni malo lubrikant lijevo od mojih ranijih napora pa sam izabran da ne koristite bilo koji više. Kao što sam počeo gurati glavu u moje člana u njoj zbijeno stražnjica sam čuo, Klik.! i okrenuo da vidi Dave s mojim fotoaparatom u ruci. Video kamera i dalje je sjedio na komodu i ja napomenuo da oba dečki su pažljivo ne uzimajući u između te video kamera i akcije. Ja se nasmijao kao što sam gurnula malo dalje i osjetio zadovoljavanju pop kao voditelj moj penis skliznula prošlosti joj spinchter i ušao u njezin podzemnom regiji.
Rachael je oplakivanje i sada pokušavate premjestiti o nekim. Mislim da sam prisiljavajući u njoj zbijeno magarca stvorila dovoljno boli da čak i dobiti prošlosti joj pijanstva. Možda neki od lijekova su istrošenosti previše, ne znam.
"Vi Bitch.!" Rekao sam, "želite da me tretiraju kao smeće u svojoj kući?". "Uzmi ovo.!" I sam vozio moj cijelom dužinom duboko u njezinu utrobu.
Njezina usta došla otvorena i glavu došao kao Rachael pokušao vrištati, a ja sam održao u potpunosti progutao u njenoj vruće smeđe rupa. Prije nego što je ona mogla učiniti mnogo ništa što sam zgrabio šaku joj plašljiv plavu kosu i povukao natrag teško. Njezine oči lepršala otvorene i usta otvorena i zatvorena nekoliko puta. Rekao sam Ivan zgrabite bocu džina i on izlio o dvostruko pucao izravno u usta i napravio joj ga progutati. To je bilo dovoljno da joj poslati osjetila reeling opet. Njezine oči ostakljena više i polako zatvorena.Čim joj oči zatvorene opet sam izdao svoju kosu i odmah počeo trenja i iz njezina široka backdoor. Zgrabio sam bokovima da se više utjecati kao što sam ja polako na prvi, a zatim brže, sam odvezao do balčaka u njoj zbijeno malo dupe. Uživao sam sirove zadovoljstvo prisiljavajući sebe duboko u njezinu dubinu, a zatim povlačenjem moja ljubav-mač natrag za drugi moždani udar. Sam mogao osjetiti njezin topli zbijeno magarca pokušava me gurati van i da je samo napravio je bolje za mene kao što sam ranila moje sestrične djevica šupak.
Da, djevica šupak. nije li to spomenuti? Nekoliko puta u našim razgovorima moj dragi bratić rekao da joj analni djevičanstvo je bio jedan od problema između nje i njezin bivši.Čini se da želi gurnuti svoju poker u njezinu stražnjicu, a ona će imati ništa od toga. "Moje dupe je izlaz samo.!" joj je najdraži govori. "Nitko ne ide to ikada učiniti za mene.!"Pogodite što cuz? Vi ne postoji više djevica.
Zadovoljstvo mi je stvarno za montažu na pomisao da to analni djevicu i odlaganje tereta moje duboko u njezinu utrobu. Kao što sam frictioned i iz Rachael je stražnjica počeo sam primijetiti da je labavljenju i tamo je definitivno nešto za podmazivanje tamo. OI također primijetio da je moj dragi bratić je počeo grba leđa protiv mene svaki put kad sam vozio moj muškosti u njoj zbijeno rektuma. Ubrzo je bila vrpoljenje oko sebe i sam mogao osjetiti njezin mišići iznutra kao i ona aktivno stroži i raskliman i sama da još više svoje rock-hard vratila jer je prekršio njezina natječaj dupe. Holy crap.! Ona je volio.! Ona je svibanj su pijan i kamenovan, ali joj je tijelo reagira i ona je počela stvarno dobili u ovaj ASS-jebeni stvar.
Do sada sam bio oranje joj brazda za dobar deset minuta u komadu. Prije face-zajebavati uzeo rub off moje potrebe, ali se vraća brzo. Kada Rachael podigao glavu na svoje, moj prijatelj Ivan, sada u potpunosti oporavila, uhvatio je za kosu i punjene njegova polu-opušten čovjek mesa u usta. Malo kuja zatvorenih usta oko svog alata i odmah počeo sisati na svoj štap mu dobivanje teško opet ni u kojem trenutku na sve.
Nastavio sam voziti moj hard penis duboko u nju pravi i John je bio uzimajući blowjob tako loše Dave je odlučio da se pridruže u previše. On je postignut u Rachael prsima i uhvatio je za veliki floppy sisa sa svojom lijevom rukom i počeo da stvarno stisnuti i mijesiti joj sjenica-meso. Njegova desna ruka wormed pod srednji dok ju je pronašao stidnica. S prstom na ulazu, joj radio ruku oko masirati joj nasipom. "Ona je stvarno mokro ovdje ...", Dave primijetio. "Mislim da je stvarno počinju da se u ovom." Doista je bila. Njezina glava ide gore i dolje na penis Ivana sama po sebi sada. O svaki četvrti moždani udar dolje počeo gurati glavu prisiljavao progutati cijeli svoj član. To je više nego loša Dave bi mogao potrajati i ubrzo je snimanje njegovog drugog ogroman teret. Ovaj put to je bio klizna dolje joj grlo i na moje sestrične siromašne trbuščić. Gledanje ovog dok sam i dalje sam voziti duboko u Rachael dupe mi je uzimajući više i više uzbuđen.
Sada Ivan i Dave uključen mjesta i Rachael našla s Dave je penis u usta njezina. Ivan postignut pod mojim sestrična i zgrabio joj sjenica s jedne strane i zabio joj ruku pod stidnica kao Dave je učinio. Ali Ivan nije tu zaustaviti. On je umetnut jedan prst, a zatim dva u Rachael je kaplje mokri pička i počeo joj prst i rad njezine G točke. U kojem trenutku na sve Rachael tijelo je mlaćenje oko najbolje što je znao s Dave drži glavu i mi jebeni joj šupak. U manje od dvije minute sam osjetio Rachael početi tresti i znao sam da je ona doživljava vrhunac.
Rekao sam dečki i oni oboje namršti. Sada sam izgubila ono malo kontrole sam napustio. Kao luđak sam vozio i izvan Rachael kako je teško i jednako brzo kao što sam mogao. Idem brže nego što mogu sjetiti jebeni bilo koju ženu prije. To je vruće vrtoglavice osjećaj valjanog okolo u moje prepone i počeo moj vratilo. Pokušao sam izdržati dok sam mogao, ali bilo je prekasno. Uz glasno vikati sam vozio moj čovjek-meso duboko u moje sestrične dupe kao što sam možda mogao ići i pustiti špricati nakon špricati vruće gnjecav vrhnje.